Se un zitellu puteva a so mamma

Questu articulu face cù un zitellu trà l'età di sei mesi è trè anni è un annu. In ogni momentu di u so crescitu è ​​di u sviluppu, u zitellu face a verificà quellu cunfini chì sò permessi. In particulare, è cù l'aiutu di stu modu. Piccati, tira di i capelli, rende, beats mamma, pane, aia. À questa età, com'è regula, l'evenimenti di manifestazione solu in a famiglia è l'altri figlioli ùn sò micca distribuiti.

Chì deve fà?

Questa ricetta ùn hè micca univirsita, ma in u casu quandu u zitellu compruce i frontierei di ciò chì si permessa, questu hè abbastanza propiu.

1. Immediatamenti dopu chì tombuleghja un zitellu hè impurtante dettu ch'ellu ùn serebbe assai dolci, è ùn vogliu micca vede per fallu.

2. Se, in ogni casu, un picciottu ripetuta, pruvate d'intercepite a so manu.

3. Se u zitellu hè in u so brazzu in questu mumentu, dopu à u segondu tentativu, ci hè necessariu di falla, a accumpagnà cù e parolle, chì u trattamentu hè chjosu per voi, è ùn avete micca cumunicà nantu à questi termini. Cusì, à e parolle, aghju aghjunghje agenze chì dimustranu l'essenza di e parolle falata.

4. Se u zitellu hà cuminciatu à chjera, pudete piglià immediatamente in i vostri brazzi è dispientanu. Perchè a nostra tarea ùn hè micca umiliazione è punizioni, ma per spiegà. U zitellu pò veramente un muvimentu di un impegnu ghjornu in manu.

5. Se, dopu chì tù avete tornatu pigliatu u zitellu in i vostri brazzi, una freckleda ripetuta, torna a piglià off your hands, è ancu spiega quessa cusì possibili, chì ùn vi pò micca cuncepitu. Per fà questu, hè impurtante find the right words per faccià chjaru è precisu chì u zitellu ùn hè micca male, è u so cumpurtamentu hè inaccettante.

6. Naturalment, dopu à u seculu tentativu, ùn cose micca in seguitu. Ma ancu prima di l'histeria, ùn avete bisognu di mette. A prussima ora pò piglià à a manu, affinchendu u manicu di a ghjuvanottata.

7. Si u zitellu ùn hè micca nantu à e so mani, hè ancu assai impurtante, accumpagnatu e parolle da l'azzioni à distanza. Per esempiu, se ghjucanu nzemi, fretu questu ghjocu, se u zitellu scurciò è cumbattiti, deve esse da queste stanza.

8. Si un zitellu palesa una mamma o un papa in a presenza d'amichi o d'altri membri di a famiglia, hè assai impurtante chì ùn anu micca interferiscenu in questa situazione, o sustene u papa o a mamma. In questu casu, hè bisognu di disprezzà a vittima, ignurendu solu u tortu. À u zitellu, un tali esempiu palesa chì un cumpurtamentu tali ùn hè micca u modu più assicuratu per cridite l'attenzione è, più importantemente, chì stu mètudu ùn mancu.

9. A conserenza hè impurtante in tutte l'attività. Hè esse, se ùn pudete micca battezza di a vostra mamma, ùn pudete micca in a sera, micca in a matina, o in una visita, o in a strada, o in ogni situazione. Per esse aduprà stu prublema, per regula, si da 2-3 simane.

Errore parenti, quandu pruvate per trattà quellu comportamentu di u zitellu:

1. "Dà i cambiamentu" in risposta per spank o slap in u brazu. Questa azzjoni da u vostru parte hè sbagliata. Perchè i figlioli copienu u cumpurtamentu di i so parenti È da questa azzjoni vi mostra u zitellu chì cun l'aiutu di un colpu, pudete espressà u vostru displeversu è questu hè un modu ecceve. Per quessa, fate a ciò chì ùn puderete micca un caprettu, ùn pudete micca e i genitori.

2 "Per finta di chianciallu" hè un spettaculu. Ùn avemu micca toccu u fattu propiu di l'incitatu di a mamma, ma u fattu chì a mo mamma si tratta qualcosa hè in u stessu "divertimentu". In particulare per un zitellu in un annu è mezzo. È cusì ci hè risicu chì u zitellu serebbe continuu a ripetiri l'azzioni per vede u "performance" di a so mamma.

3. Ogni cosa si va di l'uglie di u dulore, chiancennu, ecc. Se u vostru figliolu ùn hè micca spavintatu, puderà percive ciò chì hè passatu cum'è un "performance". È, hè assai possibili chì ellu vulete ripetiri.

4. A vrigogna. Cume vargugnate hè ... Chjamate hè una medizione suciale, chì, per esempiu didattiche, se infatti, hè più tardi. Questu hè solu una parolla per i zitelli.

À u principiu di l'articulu hè statu scrittu chì spessu u cumportamentu hè un verificatu di frontiere. Di sicuru, questu hè u casu si u zitellu in a famiglia ùn ùn vede tali trattamentu. È se ellu stessu hè battezu, o un solu parent pendu a manu à l'altru, in questu casu, hè bisognu di cumincià à cambià a situazione cun noi.