Signali sessuali oculeti di e donne

A lingua è i gestiti di u corpu ci esistevanu da u principiu di l'esistenza di u mondu, in ogni cultura è paese. À u tempu, assai cambiò, solu a lingua di u corpu hà cambiatu, chì à volta una persona, anche senza esse cunnuscenza, esprimi i so sentimenti è l'emozioni nantu à e persone cun ellu è ciò chì passa. L'abbitanti di parechji paesi, omini è donne, anche a diferenza in a tradizione, a cultura, unite a lingua di signe o a cumunicazione non verbal.

A maiò parte di e donne spessu aduprà l 'articulu di u corpu, anchi senza avè capisti, mandatu i signalamenti sessuali oculati à l'omi circundante, per attruisce o interessanti. I segni sessuale sessiusi di e donne pò esse diverse - ponu sprimassi simpatia, passione o scuru sessuale.

I donne sò assai misteriosi nantu à a creazione di natura, ma i so pinsamenti è i vonsi sò assai faciuli di capiscenu s'ellu cunniscenu chì signali una donna manda à un omu chì li piace. Quandu si juncìu cun un omu bonu, ogni donna hà righjunghjendu a volta, in i so ochji fogghjenu i lumi, chì spessu qualchì prublema ancu i più seduli reservati. Per quessa, quandu si tratta di un omu, ùn deve micca vede micca e so espressioni facial è i movimenti corpu, ma ancu i so signalhi di corpu, cumu pò esse di i so sentimenti è dicenu assai, anche senza avè principiatu a conversazione. I signali sessuali latenti di e donne ùn sò micca ovvati cum'è l'omi, ma un interlocutore sperientu o solu un omu chì piace cum'è ellu cumpresi in bocca. Per fà questu, ùn avete bisognu à esse un spéciziunale in a psicoluggìa o NLP, più importantemente - puderete sentite l'intitulamentu di l'interlocutore è seguità i so gestiti arbitrarii è involontari è u modu di discussione.

L'incusciati di e donne cun un omu cum'è elle hè ancu cuntene signali sessuale. Se vulete permettà chì un omu sapendu chì ùn hè micca indiferente o solu cute, allura l'scelta di gestiti è di movimenti hè simplice diversa! Per esempiu, à parlà cun un omu chì ti piace, una donna mostra u so interesse, se, quandu u pede hè stannatu à l'altru, u pedicolo di u mantellu o ghjinochju sò vultatu versu l'interlocutore. U listessu modu implica ghjucatu cù un sapori intravascularu, un capu finu à l'interlocutore. Pudete ancu accidinamente l'attruppava l'altra persona, mentri circà à l'ochji per un aspettu longu. Hè stata dinò assai impressiunanti cù l'esposizione di una parte di u corpu - per esempiu, u coddu, l'internu di u poicu, i turmidi.

Se l'interlocutore ùn hè micca indiferente à i sinjali mandati, pruvà à copià i vostri gestiti, ma cirtamenti micca tutti. Per i signali primurivamenti masculi di seduzione sò a correzione d'una corbata o cintura, una disprezza à vede in l'ochji è di "guardianu secre". A vista diretta in u mondu animali hè cunsideratu un signu d'agressione, in questu sensu, l'omi, ubbitendu l'instinctualu primitivu, ùn vede micca com'è una donna à l'ochju. Perchè tutti i ghjovani sò cacciaturi è cunquercatori di a natura, sempre pruvate di tuccà una donna bonita quand'elli parranu o si ncontranu, è, perde, pruvate d'interessa. Per quessa, i signali di a simpatia di u genaru hè più faciule per a donna per vede, è, per quessa, per responde.

Inoltre, i donne, quandu un omu pareva, permette di esse parlatu o cumenzanu sussurriche, pruvatu à intriga è interessu à l'omu.

E più impurtante - se l'omu hè timbiu, perchè, sicuru, puderete chjamarete è flirtate cusì, ma più impurtante - ùn esce micca, perchè pudete scarsi o fòrmanu micca u megliu partitu.