Cumu insignà à u zitellu à manghjà cun independente?

À u primu, u zitellu hè in tuttu dipende di i so genitori. L'Adulti avè da fari tuttu per ellu littulu. Ma vinni un momentu chì u zitellu ùn principia intesu interessatu in u mondu adultu, mostra un antru in l'indipendenza. Hè impurtante ùn mancassi u momentu quandu avete chì u zitellu hà iniziatu à imitate à a tavula. À u primu hè una curiosità simplida, è u zitellu vole à vede à parechje o mamma, è manghja u so propiu pezzu cù a so cullette, è ancu nantu à u so propiu. Per minimisà u numeru di tazzi rotte è di pranzi sbagliati, utilizate l'esperienza di i maestri è l'altre genitori.

Motivazione.
Se u zitellu sughjettu interessa in una forchetta o cullone, ùn significa micca chì da quellu mumentu duverà accadarà attivamente i regule di cumpurtamentu à u tavulu è sempre seguite. Cum'è ogni zitellu, u to figliolu hà riittite di u bon moddu. A volte l'hà da vulete manghjà da manghjà, è quandu ellu dumandà aiutà. Se u zitellu ùn si ricusa di amparà à utilizà una cullette, avete bisognu di interessa.
Pagau note solu à a qualità di l'alimentazione è di i gustativi gustali di u zitellu, ma ancu cumu u moddu l'alimentariu. I amuri tutte e belli è belli, ricchi di patata è patevi parvenenu troppu abbitanti, soprattuttu s'ellu ùn sò micca i platti più prediletti. Senza più astuzia. Mudificheghja in a cunfusione di verdura è legumi è di culore l'alimentariu cù u patate di cullezioni culurite, mostra l'imaginazione, chì serve micca solu i platti, ma di i minimi divertenti da parechji prudutti.
Se u zitellu hà famu, fate mette una cullette vicinu à a platea è pigliate una distrazioni sera. Imagine chì avete urgente urgente in altre stanza. Quandu u ritornu, u probabilmente, u to babbu avà da manghjà sempre u pranzu, perchè ùn vole micca aspittendu. True, avemu sempre micca parlatu di accurata.
Clearly delineate u scopu di i cupuleri. Questu ùn hè nunda di una ghjocu, ùn importa micca bella chì sò. Cuscinetto, pranzi è tazze pò simparà solu nantu à a tavula duranti i pranzu è in micca altru viaghju, in altru casu, u zitellu serebbe utilizatu per perceive l'alimentu cum'è ghjucju.
Ùn ponite frames. Hè bellu chì u zitellu hè un pocu nantu à i zitelli di l'amici, è prefè da esse nutatu da a so mamma. Tutti i zitelli sò sfarenti, ma avanti più tardi o dopu apprendre à serve. Fate gentile, ma micca forza u zitellu à manghjà in ellu stessu.

Assicurà u risultatu.
Quandu u so zitellu amparisce à mantene una cullette più o menu cunfidenza, a cumpagnia serà da cunsulidà e cumpetenze adquirì è furmà l'etiquette di cuncepimentu.
Creà un ambienti spiciale à u tavulu. L'alimentazione pò esse serviziu diferentamente, ma hè megliu se u zitellu da a so zitiddina s'addivie à vedere i boni pratichi, servitori amatu piaciatu, servitori insolite. Questu avete da aiutà interessà à u prucessu è seguità a regule.
Se vi vede chì u zitellu ùn hè micca cunsideratu assai cù a cullera è a maiò parte di l'alimentariu hè spegata, piglià u sicondu è alimentate. À u primu hè chjaru bè. Allora u zitellu sarà chinu, ma à u stessu tempu si manghjà.
Impulsà tutti i tentattivi di ghjucà cù l'alimentazione. U piccatu hè inevitariu quandu una petite persona si aprende di manghja, sopa o purée. Molti prudutti sò dispunibili in ogni locu, ma micca nantu à un pranzu o in a bocca di u zitellu. Ùn vò micca favurizà esse situazione, ùn hè micca toccu da quantu accertamente u vostru babbu avete u crescenu di u pane à u muru. Ùn scutate u zitellu, ma mostra u vostru displeversu. Se ùn avete micca indulge in such things, allura u zitellu in pocu mesi sà cunnosce cumu pò cumportanu bè à a tavula.

Ùn facite micca sbagli.
Da generazioni à generazione, una besta "per dadò, per a mamma", chì hè stata prumove da impregnate a so nutizia cum'è possibili in u zitellu, hè trasmessa. Ma vale a pena di usà? Hè mpurtanti chì u zitellu si manghjò à a tavula?
Hè megliu ùn abbandunà à persuasione è micca per vende l'alimenta in un bonu. Chì u zitellu ùn manghja micca bè in u vostru parè. In quellu casu, nutreghji l'una ora prima in l'appiccicatu dopu o dà un picculu frittu trà elli. Più più forza un zitellu per fà qualcosa chì ùn piace micca, più persuasione hà da ghjustificà. Per via di u risultatu, u zitellu rifieghjanu di manghjà senza fà, i chjusi è l 'attenzioni parenti.
Se vi vede chì u zitellu ùn hè micca in u migliore, hè capriccioso, ùn hè micca ghjallindu di mette à a tavula. Fate chì u zitellu s'hè calmatu, venite à sè stessu è cumincia à piacè in un bon animo.
Pruvate di manghjà cù u zitellu. Hè bisogna un esempiu vivente, è i genitori sò a megliu scelta. Inoltre, ùn hà micca avutu abusu, pudete cumunicà à u cena.
Ùn aduprate micca l'alimentariu, cum'è una valutazione di u cumpurtamentu di u zitellu. Ùn vi l'inspira micca cù l'idea chì l'omu chì manghja hè una bona criatura, è quellu chì hà manghjatu malamenti hè male. Ùn ci sustene micca à manghjà a lunch, perchè l'alimentazione - hè cusì naturali, ùn ci hè ragiuni di rigali. Pudete un elogio per un cumpurtamentu preziosu i boni manerli, ma micca per a rapidità cù quale u zitellu hà manghjatu u ghjornu.

Avanzate di l'ominu, assai prudutti è ostaculi. Ogni annu sanu hè impurtante è ogni ghjornu sarà superatu. Qualcosa hè datu più faciule, ma qualchissia hà assai energia. Amassi parenti, ùn avè micca evaluatu u zitellu per successi d'altri pezzi, ricurdate u dirittu à l'individualità. Ùn si scurdanu - u so cumpurtamentu è u desideriu di apprinneru solu dipende nantu à tè.