Secrets of the personal life of Yulia Men'shova

Vaju Julia Menshova anu tante assai romane chì u cunvintau chì "tutti l'omi sò i so ..." o a destinazione dà un un amore per a vita è una verità di felicità femminile? Chì ghjè ellu sia a figliola di sti zitelli stella: aiuta in a vita o, à u cuntrariu, impugna. Allora, Julia Menshova è a vita persunale di a stella - fatti, fantasìi, intrigues ... Fate una conversazione trà noi, nuvole, nobly è nobly - da a biografia, è cusì cumu serà ... Se u pull out the secret from the closet, so be it : a porta deve esse chjesa più sicura.

Julia Menshova: Biografia

In a famiglia di u direttore Vladimir Menshov è l'attore Vera Alentova cresce u partitu di un zitellu Yura, è a zitella hè nata Julia. Un ghjornu di ghjornu di u ghjornu in u 1969, dopu à a parolla "avete una zitella", u babbu scuccu chjappu è da quasi scurdate di piglià a so mòglia è a figliola da l'uspidale. Per fà scopre a so dissinnazione, Vladimir Menshov hà travagliatu annantu à u rolu, è quandu Yulia era trè anni, abbandunò a famiglia. S'ellu hè successu in u mo ghjornu, u patri frustratu di u zitellu grite? Sùbitu, più prestu in quantu à 2-3 anni, mandu u mo moglia à una nova campata nantu à l'attrazioni di a casa di maternità, ma digià per u zitellu. Ma Menchov hà preferitu d'abbandunà a famiglia per quattru anni, è dopu a so volta, Alentova ùn pinsava micca di spirimenti. E di colpu, una picciotta!

Cù u so babbu

Dunque, era impussibile di inizià una conversazione cù l'onore è a nummeza, cum'è vulutu. Andemu finu à quì. Cum'è tutti i zitelli star, circundatu di una atmosfera creativa, Ghjulia andò à a scola di musica, praticata in drammi dramatichi è toccu nantu à u stadiu. Ma l'attrìzia comu una mamma, o cum'è direttore di papà, a zitella ùn si vedi micca. Hà sunnita di esse un scrittore o un ghjurnalista. Studi curtimi è stori eranu leggiati da i cumpagni di i misgi è i duttori, è à a fine di u 10u sciccu, a zitella decide nantu à a so scelta. Ma ogni cosa vinaru diffirenti ...

U principiu di a carriera creativa di Julia Menshova

Ùn pudia micca mandà documenti à l'Istitutu Literariu - ùn erani micca trè opere publicati. Allora Ghjulia hà dicisu di ùn perdisce un annu è pruvate d'entra à u Teatro Artu di Mosca. Men'shov hà assicuratu chì era una decisione spuntania, chì i genitori ùn anu micca sapendu. Hmm ... Hà agitu in a famosa scola teatruali studia cù u nomu Bolshova. Cumu hè questu, avemu a cririri, ma pi un megghiu effettu era necessariu di mette in un masked face in modu chì Alexander Kalyagin è Alla Pokrovskaya ùn cunnò micca a figliola di u direttore è l'attrice di a legenda di u cinema Sovièticu cum'è una valenta chica - "Moscu ùn credi micca in lacrime".

Dopu, Julia hà dettu chì, per studià è da ghjucà à u teatru è à esse attu in u film, era assai difficili per ella. Dopu ella, ebbe biu fattu bè ghjelu è si cunsidereghja briganti. Forsi hè per quessa Menshova hà fattu tantu. Toccate una doccia di roli, partiu u tiatru è u cinema. A scena sussegwenti di a biografia è a creatività di Julia Menshova hè a television. L'Oprah Winfrey russa pari chì hè stata trova in a professione ...

A nutizzia chisticata nantu à a vita persunale di Valery Leontiev leghje quì

A vita persunale di Julia Menshova

Prima di riunione cù u so maritu, Igor Gordin, Yulia ùn hà nunda di ricordu: anu avutu romanzu per torci, perdu sempre s'innamora. Tuttu u tempu hà dettu à studià, travagliu, è ancu a relazione trà mamma è di babbu, chì ghjurianu infinitu. L'attrenda hà dettu cunghjuntà di cuncilià i so genitori furiosu. Quale tipu di vita pirsunali hè quì.

Julia Menshova è Igor Gordin: bona furtuna

Una volta Julia hè stana fatta di fà i so genitori felice è sguardu di casa. E sei mesi dopu, si maritò cù l'attore è u direttore Igor Gordin. Per mezu di Menshova era quasi 28 anni. In u matrimoniu, Julia hà datu nascita di dui zitelli - Andrew è Taisia.

Julia Menshova è Igor Gordin

Julia Menshova cù a so famiglia: u so maritu è ​​i zitelli

Menshova in parechji rispetti repetia u destinu di Vera Alentova: u maritu di Julia abbandunò a famiglia è hà tornatu solu quattru anni dopu. Tuttu, cum'è cù un carta di carbonu. Anu culleghje cù l'Igor, cum'è i so parenti, solu cambiatu u so rolu. S'ì in a famiglia di Menshov, i grandi scandali eranu stati rilivati ​​da un marito veloci, u ghjornu di Gordins anu una mòglia.

Mamma

Duranti a scumparsa di quattru anni, ci anu parechji rumori annantu à e rumanzi di Julia Menshova. Hè stata dichjarata chì quandu l'attrìzia hà sappiutu nantu à a tradimentu d'Igor, hà principiatu tuttu u duru. In l'instagram Menshova sò unicamente uni pochi di i zitelli è u so maritu, ma i paparazzi parechji volte rimettini à photographie Julia in cumpagnia cù Sergei Kunkin, Ian Galperin, Andrei Chernyshov.

Julia ùn ùn hà ammantatu a so vita persunale cù Igor Gordin. À u cuntrariu, à a diritta è à l'abbandunate distribute l'intervista, sparendu dispunimenti, cù piacè prumove i fotografii di famiglia in stagnazione è altri riti suciali. Invece chì l'ospitatori di TV pensa chì a so felicità hè a soffrenu, ma ùn hè scantu di sparà.

Julia Menshova cù a so famiglia: u so maritu è ​​i zitelli

Alexander Nikitin è Yuliya Menchova: Ellu è ella

In the flamboyant and ironic TV series "Between Us, Girls" Alexander Nikitin è Yulia Men'shova praticonu e so roles. Cù a so storia cunnessi, cunquistonu i coralli di l'espectadore. Era un veru pair du piercing. Men'shov Intel·ligenti è a Nikitin di caccia perfetta, chì era impegnava a so mente solu cù una sola vista, hà sappiutu cum'è se una chiuvuta avia spurtatu trà elli è si amarezza assai. Ùn era micca cridutu chì era una film: perchè u play di sti attiali era naturali, cum'è in a vita. "Oh, cumu Julia Menshova versione Alexander Nikitin" - i fancianti di l'atturi sussuranu dopu avè l'affissà.

Tutti i sicreti di a vita persunale di Marina Alexandrova leggi cusì

Cumu sapè cumu sapè ... A vita hè longa è imprevisible è chì solu in questu ùn hè micca successu. Pudete tuttu in un mumentu mudificà a vita persunale di Julia Menshova. E seguiteremu a l'ultima notizia. Dopu tuttu, a vita hè più interessante di seri ...