Small bathroom: how to effectively use the space

Un bagnu hè una realta objettiva di un appartamentu segmentatu di l'ecunumia. Ma ancu un bagnu pianu pò esse veramente eleganti è funziunali. Cumu? I so cumpusitori diventanu tracci professionale chì travaglia senza fallimentu.

E sustegni in custruzzioni inveci di u pavimentu. Se l'area di u bagnu hè solu parechji metri, hè più raziu di abbandunà u spaziu standard di u pavimentu, a sustituzione cù un mudellu di muru. A listessa norma hè appiicata à u lavu di rinfrescanti è i bagnu di bagnu chì permette di salvà un spaziu utile è à a stessa volta quì abbastanza assai eleganti. Un pezzu utili: i mestrullati ùn deve micca pusatu in u centru, ma di u cantu di a pruduzzioni di ceramica - cusì hè assai piacevule per utilizà.

Scorpi di corrente invece di chjassi di bacchi. Scelta bagnu di fontaniliu, hè difficiule di abbandunà stereotypici: una cabina cù una paletta hè cunsiderata cum'è a scelta megliu per risparmià spaziu. Intantu, ci hè una altra curiosa solu - una porta di vetru sliding con drenu in u pavimentu. Un tali designu alcune parechje cumpitenzii: simplificeghja u prucessu di purificazione, abbia un minimu spaziu è visualmente "facilita" u disignu.

Niċijiet moħbija minflok il-kaxxi u l-kaxxi tal-kxaxen. Senza stale è cajere in u bagnu, hè difficiule da manghjà - ma qualsiasi mobili in un bagnu bagnu pari più dimensionale di quellu chì hè veramente. I nichjeri ùn sò micca "manghjonu" centimetri impurtanti, anzi, à u contru - permette à l'aumentà a zona libera. Se utilizate mirrorie invece di pannelli o alti - l'effettu serà ancu più ovvi.