"Song of the Year 2015": i mumenti più vividi (foto)

Premiu "Song di l'annu" hè statu un attribu indispensabile di e vacanze d'annu durante parechji anni. L'annu di u registru di u prugramma hà realizatu u 5 di dicembre in u grandori di u cumplessu "Complexe Olimpico". Li stiddi ùn mancuna i so fanno. À u cuncertu, l'artisti facìanu i so scopi populari è torna cun piacè à l'audienza cù e so robba.

"A canzona di l'annu 2015" sera liberata nantu à l'arba solu à u primu di ghjennaghju, ma avà parechje ritmi di l'òrdine anu purtatu in Internet. U fattu hè chì ancu i stili è i spettori chì anu prisentatu in u salottu pudianu prisintate e fugliali di u cuncertu nantu à e so pagine in Instagram, pruvatu di cumprà l'ultime nutizie cù i so abbonati. Oghji in u VIIIu tempu u prugramma fu dirigutu da Sergei Lazarev è Lera Kudryavtseva:

Philip Kirkorov, almenu trè volte à a sera, hà sappiutu cambià l'armata, chì parevanu nantu à u palcusceniu in una cammisa turca, in un biancu biancu, è generalmente in un quintu rosu:

Ani Lorak sta volta senza senza fugliale di culurizazione. Però, u so vistimentu, cum'è sempri, era elegante è francu:

Larisa Dolina apparì nantu à u palcuscenu cun u scollu apertu, è Natasha Koroleva aghjunghjenu à a so imaghjina una vampata femminile cun l'attraversi "a-la prima maestru".

Nargiz Zakirova era extravagante:

U valore ghjovanu Valéry Leontiev hè stata fatta in un vistitu nìuru è biancu

Vera Brezhnev era in questa notte in un vistitu rouge magnificu

Appena, a festa era successu. E chì esse accade in questa notte in "Olimpichi", l'audienzia serà pussibule di vedà in i primi ghjorni di 2016 in u canali TV "Russia 1".