Cura da cura di 30, i rimedii tradiziunali

In l'articulu "U cura di a pelle dopu à trent'anni, rimedii tradiziunali" vi cunsigliemu per caccià è cura di a pelle. 30 anni hè una bella età, anu sempre ghjovanu, ma sapete chì avete bisognu di piglià a cura di a vostra pelle per guardà a vostra pelle fresca è bella per anni vinendu. Molte parechji ricetti di "eterni ghjovani", avete bisognu à guardà a vostra parolla per truvà u prugramma chì vi cunvene.

Quandu una donna hè dopu à 30 anni, ella hà tuttu ciò chì tocca nantu à a so pelle, cumu fà per piglià cura di ella, è chì tipu di pelle chì hà. À l'età, a pelle sottumessa assai cambiamenti, u tempu è di vita di vita impone a so stampi.

U trattamentu faciale in matina, purificazione di a pelle
Per queste prucedura, l'usu di lotioni è creme cleansing chì pò disolveroi grasi, creme, paraffina e altri. Dopu à u mattina, a pelle ùn hè micca cunsideratu perfetta nìvule, perchè si respira, umidità, grassu, coffinni di fibra si stende à a pelle.

Per lavà a pelle grasosa, appliice toni è lozione, chì in quantità grande cuntenenu alcool. Dopu a limping the face cun una tonica nantu à a faccia, ci hè un sensu di frescura è frescura.

Per a pelcula seca, tònicu ùn anu cuntene mentol, l'alcoolate, issi sutteri accampau i pori, sguassate l'excrementu grassu, è sò più adattati per a pelle grasosa, chì hè propensu à a furmazione di l'acne.

Lavatrice
Quandu u pelle di furia hè necessariu di lavà a so infuzione cù a cammarinu o l'acqua fredda.

Sì a pelle hè secca o nurmale, invece di lavà si sminisfa cù un pezzu di ghiacciu o acqua di WC.

Cumu pudè cocilu ghjocu?
In i moldi di plastica vi purteranu l'acqua minerale o l'infusione d'infusioni, à a tarifa di una colazione di l'arbe cutteri, secchi, pour un vetro d'acqua fogera di fogghiu, solu tenete bisognu d'aghjustà l'arbeèvuli adattati.

Erodu è e so pruprietà
- Calendula, frasca di muntagna, una foglia di u bedriddu, una ortiga - disinfects è tons,
- Manzanilla pò liberà a inflamazioni,
- Lavanda hà un effettu calmatu à a irritazione,
- oregano, menta - per un pezzu tempu dà un sensu di frescura,
- sage pò submetta u pilu,
- Foglie di ciuperu è cipressu in tine, sò bisognu à piglià una culloca di l'arbe per un vetru d'acqua, utilizzatu per prevalerà i fiorite.

Inoltre, u ghjacciu cuntenenu u zitelli di granu, zappunti, limonu, parechji gocci di zucchero deve aghjuntu à l'acqua per friddà.

Lave piacè
Quandu fassi cun acqua fredda, i vetbi sò persienu di l'acqua fridda, pruvucarà a pelle seca, è perde a so elasticità.

Quandu lavanu l'acqua calda, i surplus de grassu sò lavati, i vetuli di sangue si espandulanu, a pelle riddens. Se lavate a to fàccia cù l'acqua cale, allura i musculi di a vostra riliezza di rilassate, a pelle hè diventata in flabby.

Per lavà l'acqua fresca, chì hè vicinu à a temperatura di l'ambienti. A pelle face hè lavata cù acqua cale è lavande cù friddu, perchè parechje volte volte. Questa prucedura pruvoka a custrizzione di i navi, da l'allargamentu, è per a faccia hè un tipu di gimnastica.

L'opzione ideali per ogni pelle hè di lavà l'acqua di acqua. In acqua urientale cuntene calcice sales. Quandu si nevenu, combine cù l'acidi grassi di soap, è formate sales insoluble chì interferenu cù a purificazione di a pelle. S'ellu ùn hè micca acqua di acqua, pudete piglià l'acqua brutta, fogghiu acqua, o avèndulu da neve.

U modu effittivu
Per rinunzà a pelle, avete bisbule à a pelle cù u latte, è ùn lascià micca un tempu.

Per arricchisce e ricciulidi boni è a migliurà a ciumi: calentaiu l'infusione d'infusizioni, u linu di palla mutticeddu è aghjunghja nantu à a vostra faccia parechji volte. A pelle, perciò, ricevi nutrimentu è cuminà a circulazione.

Per riduce a flabbità è a rinfrescruzione di a pelle cù u zucchero di l'aloe, hè vale a fà da 15 à 20 sessi. Prima di inizià per fà queste prucessi, tagliate u ciucidu di l'aloe è di mantene in a frigorifia per 10 à 12 ghjorni. Squeeze u ziddu è fegate a pelle di a faccia tutti i so ghjorni.

Sì beni, hè assai necessariu di aspittà più ghjovira per una sera: pigliate una mansa di fiaschi, fiori fiori in u ventu, pour a mità di un vetru d'acqua furiu, fassi 30 minuti è aghjunghjenu ½ teaspoon di meli. Allora a cumpusizioni hè filtrata. Se lavate sta infusione, puderete andaraghju più chjucu da parechji anni, l'effettu facia sorpresa.

Prutje a vostra pelle
Dopu lavurisce cù l'acqua di WC, o ghiacciu per a prutezzione di a pelle da i fenomeni atmosferichi, impone una crema hydrate o intreve, ancu s'ellu ùn abbiate micca a casa, questu hè fatta.

Cumu applicà una crema?
Dopu lavatu nantu à una cara wet, umusa, appliice una crema. Necessarilyu putemu annantu à un coddu è cù ei ponu putemu o rende nantu à u veki. Pudemu a crema in i linimuli di massa di a faccia. Sì a crema dopu à 15 minuti ùn era micca assicuratu, l'excrement in crema hè imbuccatu cù un napkin di pappaglia, poi pugnale.

Per a prevenzioni di e cuminciari antichi
- Facemu una cuchja di farina di centauru è ci feremu nantu à 20 minuti in a fàccia, da pudemu lavà l'acqua.
- friccià a catina è una cucurrucucu moltu di u meli è una cullizzioni di glicerina. Senza a mascara in faccia durante 20 minuti,
- misci una cullizzioni di u meli, una colazione di avena, aghjunghjenu a prutetta battiata, è dura per 20 minuti,
- 100 grammi di meli calicchi nantu à u focu, aghjunghjendu dui cogilpini d'acqua è duie zuppi di alcoolate, stirate à una massa homogeneia è ponu nantu à a to fàccia durante 10 minuti. A mascara hè fatta 1 o 2 volte à settimana,
- Traspirà a faccia cun vaseline, chì si mischjà cun u succetu da e foglie d'aloe,
- asciuglie e mani è a faccia, è in a matina è in a notte infusione da e foglie è e razzi di tagliola (una culloca di tagliatelle tagliato), fretu durante 15 à 20 minuti, cù l'aghjuntu di dui vetri d'acqua.

Per a prevenzioni di sdegnu di a pelle
Mascara l'u melu è u latte , cù l'environe è a flàcida.
Scambià cun u melellu in una ratio 1: 1, appricà sta mascara in a pelle, dopu à 15 minuti, lavenu cù l'acqua calda.

Mascara di gronja è farina, per a crescenza di a pelle.
Una culloca di farina hè dilutau in un poghju di tè forte, latte o acqua, à una massa grossa è pisassi sta massa cù l'inchiata. A più maschile sarà appiicata à a pelle di u collu è di a faccia, dopu à 20 minuti, lavureghuleghja cù l'acqua calda, è applica una crema nutritiva à a pelcula indecente durante una meza ora.

Mascara oil-and-egg , per a pelle fading
Pigliate 50 grammi di latte crema funciuta, 2 angi è frenu, aghjunghje 3 cucchuli di l'oliu vegetale, a mità di culluceda di glicerina, frettu a misura è pozzu spedinu 50 ml d'infuzione di camomile è 30 grammi di camphor alcohol. Pogerete una mascara in u pilu di u collu è di a faccia, dopu à 20 minuti, lavamu cù caldu, è dopu cun acqua fredda.

Dopu à tutti i mascarelli pusonu nantu à a faccia una crema hidratante.

A ricetta di i nostri alminazioni
In i vechji ghjorni, contru i ricanchi, u zuccu di fiori è freschi freschi era strufati in a pelle. In a primu settimana mischera cù u melatu, in a seconda stagione di a farina di rossu era aghjuntu, in a terza junta l'oliu vegetale hè aghjuntu.

Coperazione di sera, purificazione
Per purgà l'usu tonicu, lotion o un latte o un crema limpi. U restu di a crema hè eliminata da tònica o lotione.

Cuscenza per rinfurzà a maquillaje
Li movimenti duranti a purificazione di a peddi faciale sò direttamente nantu à ghjunghje, avissimu duverevulevamu, ùn ponu scarrà è stende a pelle. Prestemu assai attenzioni à u collu, l'area di u quattru, vicinu à u nasu.

Per rinfrescà a mascara da i pinnidi utilizamu a crema di purificazione. Spicciamenti cù cura di rinfurzà u make-up da i cissotte è da i pùtevuli, ùn ti manca di a pelle. Dip la palla in lotione o crema, chjude l'ochju è mantene a vinu nantu à a parti d'ella. Ochjare l'ochju, cambia u tamponiu, fate a buccia di pula, avà sò guidendu u fille di cotto à u nasu. Cusì ripetemu finu à chì a superficia di a faccia si ponu pura. L'excrement cream "soak" cun una napulitana soft and soft.

A lotioni tonica hè stata appiicata à u padu di cuttuni, è aghjunghjeghja a faccia da u fondu. Dopu avè aghjunse a lozione nantu à a stesa, pona una napulita nantu à a faccia, cù una ciacca per u nasu, fate e dite, perchè l'indispensabile di umidità assorbita.

Humidification
A umidifica hè a prucedura principale chì avemu fattu in a mattina, in a sera, à a sera, aiutarà à mantene a ghjovana naturali di a pelle.

Avà parechje moltu di moisturizers, ma u megliu effettu hè attribuitu da l'emulsioni - i moisturizers lìquidi. Ùn hè micca un casgiu grùassu, hè bien assimbitatu da a pelle è per parechji ore ùn hè micca una pelle seca.

Prima di l'usu, a crema hè calurata, squeezed à i tips di i vostri ditte. Adupratu nantu à a pelle sempre umita, perchè l'ingredienti attivi actinu più effikau nantu à a pelle. Cù i cuscini di i dete guattemu a crema in a peddi di u collu, facci, avemu skip l'area di l'ochju.

Cunsiglii di u cosmetologu
Dopu à 30 anni, i vostri celluli sò aghjurnati in quaranta ghjorni, cum'è regula, e so primi arruganti si apparenza vicinu à a bocca o à a frunti. Questu, sfortunatamente, sò tutti sò suscettibili, è quessi sò sinjali di crianza, ma avemu avè evitar:
- raghji solari (ultraviolet),
- Toxini di u nostru ambiente,
- Depresione, stress,
- mancanza d'ossigenu,
- mancanza di dorme.

Mantene un stile di vita sana: una speranza suficiente in l'aria, alla u fume, moderatu necessariu di cunsumà l'alcoolidiu, durmìtru almenu 8 ore, manghja l'alimentu in vitamina. Sì ùn vi dorme regula, affetta a cundizione di a vostra pelle. In a dieta ùn devenu esse insalati, verdura, frutti.

Dopu à 30, a pelle produce less et less fat. In una settimana, quandu a furia ci voli di sbuccerà, hè bisognu à fà un furmazione di trattamentu contra e riconche. Per a notte hà bisognu di usà una crema cun provitamine A, chì aghjusta u processu di rinfurzzione di a pelle è aumenta l'attività di i celi.

Tips da i stiddi
Laima Vaikule
- a crema eliminata da i mura di u pezzu di latta, poni nantu à a fàccia durante 10 minuti, è lavate cun acqua cale. Ogni ghjornu à a matina avete bisognu di lavurà a to face cun un pezzu di ghiacciu, pressi è tonu a pelle. Ammese, ùn si scurdate, à u stessu tempu chì una donna hè sempre bramata.

Oksana Pushkina
Ogni exercitu di ghjurnalisticu finu à l'sudatu, duvete bisognu à piglià una fridda. Fate per a faccia una mascara d'avena, u pane duie volte à settimana. Regule u fugliale nantu à una carattere nantu à una persona o una pumu, smarate a faccia cun kefru o fragole. Hè necessariu un pocu di dorme, in particulari à quelli più di 30, altrimente a fatigue ferma in a mane di a matina.

Avà sapete cumu fà a cura di a pelle dopu à 30, quale rimedii tradiziunali appiicà. Spend more time with yourself, care for you, perchè si stenderà assai per un pezzu. Juventude è bellezza.