Diabetes diet: how to eat right?

A diabetes mellitus hè una malatia endocrinu chì si sviluppeghja per una mancanza di u corpu di una hormona, cum'è l'insulina. Cù sta malatia, u metabolismu hè disturbatu, in particulare u metabolismu di carattuidi hè severamente indecente.

Cù diabete, unu di i mètudi principali di trattamentu hè a dieta. A diabetes mellitus resta di vita, è ponu inizià à ogni età.

A dieta di diabetica debite d'aiutà à nurmalizà i prucessi metabolichi, ma à u listessu tempu ùn anu micca contradite e prublemi fisiulogichi di u corpu di una persona malatu.

In u trattamentu di a diabetica, u risultatu principalu hè a normalizzazzjoni di u metabolismu è a nurmalizazione di a quantità di glucose in u sangue. Assicurativu tutti i malati cù a diapita mellitus sò prescritti una dieta. Sì a furmazione di a malatia si riferisce à i pulmoni, invece a dieta hè abbastanza, se a malatìa refeenu à e forme severi, da a droga è aghjuntu è u trattamentu di droga.

A dieta per a diabelle, limite alcume di i carbohidrati, ma, à u stessu tempu, hè riccu in proteini è u cuntenutu grassu in questu hè normale. Limitazioni di carbuidrati sò assuciati à a so qualità in quantu à quantità, cum'è qualchì l'alimentu chì cuntribuisci à ipidòculi cumerciute a livelli di zuccaru di sangu, filwaqt li oħrajn - bil-mod. Hè l'ultimi chì pò esse cunsumati, postu chì una dosi di glucose si pò esse distribuitu à u paci di senza danni à a so salute.

I carattrabi sò diffirenti: cumplessu è semprici.

I carbohidrati semprici sò digià digeruti è crescenu rapidamente i niveli di zuccaru sangu.

I carattati di caratteri (polisaccharidi) sò digeritivi o pocu o digeriscenu à tutte e si trovanu in a so forma originale. A sti pirsuni malati, ponu includà in a dieta un pane vulgari, legumi, frutti (cun ​​certi restrizioni), oatmeal, triacca, perle, corn, millet e altre porridge. Ma puderete evitari a sémola è u risu.

Hè assai malati cù i prudutti di zuccaru chì contientanu u zuccheru, chì sò pruduciuti da l'omu (documenti, soda dolce, compoti di frutta). Utilizendu tali prudutti, una persona brusgiata sdrughje u zuccherinu in sangue, è un pazientu pò causà iperme hyperglycemic.

Comu manciu?
I substituti dolce anu inventatu per dolce dolce. I sostituti dolce sò artificiale è naturali. Naturale, pruduciutu da frutti è frutti, è cun elli, anu da tenite bisognu, perchè l'abusu pò ancu aumentà u zuccherinu in sangue. Ma l'edifizii artificiales (dolci) ùn anu micca u livellu di u zuccheru in u sangue.

A dieta più correcte hè sei sughjorni à ghjornu (culazioni, cena di pranzu è trè pranzi). A quantità di alimentu in una dosi hè ridutta per riduce u pesu di u pancreas. Inoltre, a frequenza di ingressu di i picculi in picculi porti reduci u risicu di una sira pettu à u zuccherinu in sangue, chì pò ancu causà alcuna (hypoglycemic).

Un altru principi di i scherzi, pò pudemu chjamà un incrementu graduali in i prudutti di i carottati di l'impresa è di reduci u so numeru à a sera.
Questu deve cuntribuisce à a ingesta di drogherie di sucre.

Hè pussìbule bellu cura di l'alkohol, perchè pò causà l'ipoglicemia, uttene l'insuline chì destrinu l'enzimi. Dunque, se avete tientu avè a so alcoolate, bisognu di un bonu manghjatu. Hè devi esse nutatu chì a frequenza in ingressu di e vini alcoolichi, pò cuntribuisce à fà un aumentu di zuccaru sangu.

Ricurdà chì quandu aghjunghje à i principii basi di una dieta hà bisognu di una vita, annunziate ancu e pochi liberti di libertà è devenza sò permissibili.