Spathiphyllum - houseplant

U genus Spathiphyllum (Latin Spathiphyllum Schott). Unite 45 spezie. Li rapprisentanti di u genu sò e pirenni perenni di a famiglia di arocchi. Sò decorati, anu un breve risiziu. L'acupuncture crescenu in i tropichi di l'Amérique, l'Isuli Filippini, in i boscchi foresta umidi di u Brasili, Venezuela, Guyana, Colombie.

U genu hà ricivutu u so nome da i palori grechi "spata" è "phillum", chì sò traduzzione per "coperta" è "fede", rispettivament. U nomu avia datu, perchè a tappa di u spathiphyllum s'assumiglia à una foglia ordinaria, ma hè un culore biancu è senza mancu di pecciole. Leppi ovuli o lanceolate, radicali, anu una vina media forte è latru rostresu, situatu in parallelu. I fiori sò cullate nantu à l'inflorescenza - a cerva, situata in un tronu allungatu, hè cuparta cun un velu à a base.

Spathiphyllum - una pianta hè assai cumuni, chì ùn hè micca imparu in a nursing. Valuta per a bellezza di e foglie è u fiore. In cumprà spathiphyllum, ricordate chì esiste constantu spraying è regu abundante.

Regoli di Care.

Illuminazione. Spathiphyllum normalment crescenu in u sguiata parziale è in u lume diffusa. In ogni casu, in l'ombra di e so foglie, uttene un culore verde scuru è una forma più alargata. À u listessu tempu u fiorente diventenu raru o, in tuttu, stà. In questu casu, a pianta ùn hè chjaramente micca suffrantimenti illuminata. Quandu u spathiphyllum nantu à a finestra di u surdatu, prutegge u sole da crematoria di u sole. Hè megliu cresce u spathiphyllum nantu à i venti di u ventu sittintriunali, anche nant'à i ventali meridiali u so fiore hè più abbundante è più longu, è a inflorescenza hè moltu grande in grandezza.

Regime di temperatura. Spathiphyllum hè una pianta chì hè termofili. A primavera è l'estiu prefettenu a temperatura in u 22-23 ° C, u latu inferiu hè 18 ° C. In u vaghjimu è l'invernu, a temperatura ottima hè micca menu di 16 ° C, altri u sustegnu di a pianta hè impeditu. A critica hè a temperatura sottu 10 ° C: spathiphyllum rot and can die. A pianta ùn pò micca tollerà scavi.

D 'acqua. Plant spathiphyllum hè diluisciutu l'annata sana: abbastanza - in a primavera è l'estate è in a fioritura, hè pussibule cun una paletta; moderatu in invernu. Intra riei, a parti suprema di u sustrato ùn era micca siccà. Ùn lasciate micca a terra indurata. Per d 'altra banda, l'stagnazioni di l'acqua di u cuntinuu hè perercinu à l'impurtanza à a pianta. Per spraying and watering, solu aduprate una sola acqua, almenu 12 ore. Se a spathiphyllum di foglie cullò, poi purga da a manca d'umidità. In cuntrastu, cun regnu eccessivu in e foglie di a pianta, spots fuglianti ponu appare.

Umidità di l'aria. Spathiphyllums amori alta humidità. Siccomu in cundizzioni naturali cresce in un clima umitu, dumandemu abbastanza spruzzata cù l'acqua brutta, creendu una atmosfera d'aquarium, à volta una bagnata. Hè ricumandemu per aduprà sta pianta d'interieur à una paletta meticulata da a soccia di umidità o muscola. In l'aia secca, in u locu, e piante traspremenu i manichi di foglie, ancu s'ellu hè spulatu in una manera puntuale - 2 volte à ghjornu. Quandu a spathiphyllum scorri, spraying avissi da fà cun cura: l'acqua ùn deve micca cascà nantu à u carottu è u cappuccio. In u periodu d'uttrovi è ghjennaghju, u spathiphyllum hè un tempu di reste, ma si l'humidità di l'aria hè abbastanza per a pianta, spuntarà in l'invernu.

Top dressing. In u piriu da marzu à sittembri, u spathiphyllum deve esse alimentata cun un gruppu di fertilizzanti minerali in una cuncintrazione di 1-1,5 grammi per litru di acqua. Inoltre, i fertilizzanti speciali sò usati per i pianti interni senza calce, per esempiu, "Fiorite" o "Azaleas". Hè ricurdatu ancu di altirnà fertilizzà cù fertilizzanti minerali cun mullein frescu diluitu in proporzioni di 1:20 o 1:15. Prima e doppu avanti supirficiali, i pianti sò riabilitatu cù bè d'acqua à a temperatura di l'ambienti. Sì ciuriu in l'inguernu, in 3-4 settimane hè necessariu di nutriscenu cù i stessi fertilizzanti. Sì i foglie parechji castagni marroni, questu indica chì ci sò assai nutrienti per spathiphyllum.

Trasplante. Sì l'arrabbi di spathiphyllum omonammo u voluminu tutale di u prugu in u quale u vuluntà, inveci a pianta ave precisà un trasplante. Hè ricurdatu per gastru à a primavera, cun prudenza, postu chì e razzi sò assai sensittivi à u danni. Per u trasplante, unu deve esse elettu u sughjettu di una reaccidenza rindiblemente àcida - pH 5.0-6.5. L'acqua di l'umdità danni à a pianta, è verificate chì u sughjettu hè solitu, è l'acqua per sempre sguardi nantu à a padedda.

Spathiphyllos vi sentenu beni in u humus ordinariu, quandu aghjunghjenu un pezzu chicchi o pezzi di carbone. Perchè u trasplante hè ancu una mezana appruvata, cumminata da umus, foglia è fugliale di terra, fiuma di fiume è torba in i listessi igne. Utilizazione è sustegghiificati di l'arocchi, è aghjunghjenu i frammenti di u carbonu. U bonicamentu hè mandatu. Ùn hè bisognu di trasplantà u spathiphyllum in un pate assai grande, chì quessa inhibisce a fioritura. Sceglite una capacità alcune grossa cà l'avucatu. Hè cunsigliatu di disinzià a terra cun una solución calza di permanganate di potassiu in un culore rosso scuro. I pianti trasplantati necessanu calidez, regnu moderatu, spruchendu per un rapidificazione veloce. Spathiphyllum hè in làricu in e cundizioni di serra. Per creà cundizioni tali, copre a pianta cun un materiale trasparente è venseurisce pericienta l'"impurtante".

Riproduzione. A spathiphyllums multiplica vegetativamenti à dividendu riduzzi è cuttings.

A prucedura per e staggini riproducià in a primavera, raghjone in rossi umiti. Hè ricumandemu per creà una minetteplike. Dopu a furmazione di i rapinti, i parcorsi sò piantati in una terra custituita da: 1 parte di turba è 1 foglia, 0,5 parte di terra sante, 0,5 parte di rame.

U prucedimentu per a divizzione di u rizoma hè megliu fattu in a primavera durante u traspurimentu, a temperatura recomandata hè 20-21C. A pianta havi un rinfurzone sottupunicu putente, chì hè facilmente dividutu in parte, cù ogni parte chì porta 2-3 foglie. U nummu scuritu si forma novi punti di crescita, rami, foglie giovani. Per assicurà chì l'arbulu ùn hè micca assai coperto, hè divisu in parechje per chì ognuna ùn hà solu un puntu di creci è un situ di rizoma. I pianti ravagini sò stati posti à 12-16 cm in un sustrato intended per l'aroidi. Hè includitu umus, unsealed sheet earth, sand e turba in una ratio di 1: 1: 0.5: 1. Hè cunsigliatu d'aghjunghje piezzi di briocchi rotte, carbone, fragmenti di scorcia d'arburu e secco mullein. A volte una mezora di una altra cumpunimentu hè aduprata: terra di coniferu, frondosa, torba, humus è sand (2: 2: 2: 2: 1) o coniferu, frondoso, humus, turba e arena (2: 4: 1: 1: 1) fragments of charcoal.

Pesti : spider mites, cannabis, pulìfichi.