A tradizione di u prezzu di a sposa

Tuttu ognunu sapi beni bè ciò chì i so cô sonni si facenu nant'à a prima notte nanzu. Di sicuru, cunzidenu cungiuli è guardianu rigali. Bride hè compru solu da u populu ritu. Se vi vede à i tempi antichi, pudete vede chì un colpu forte à a microeconomia di a famiglia vogliu cura da u patiu di u travagliu. Hè a tradizione di u prezzu di a sposa.

Naturmente, in stu casu, a famiglia necessitava una compensazione decentu. A più alta a pusizione a sposa occupata, u più grande l'altru deve esse disposti. Questa festa hè stata cun pensà, diligenza è bellezza.

Hè invitatu à un gran numaru di persone, amichi è, sicuru, vicini. Certi voti u passatu era tuttu u paese.

Tanti pezzi di quelli tempi anu survigliatu à questu ghjornu, avè passatu da u ritu obligatoriu à a representazione di i nostri ghjorni. Ma i sposi d'oghje, ogni momentu preoccupatu, ghjente sguillate in i so borselli è cunsigliosamente a volta à i teste è l'amichi, pinsannu di a mancanza di soldi.

Eppuru chì i bills in a festa di l'oghje ùn hè micca a moeda più frequente. Hè assai più impurtante edizzionite è documenti. Assicuratevi di vintu un pocu di vodka à u prucessu futuru, è a so mamma - u bon champagne. L'amici di a bride ùn rinannenu micca di tastà vini diliziosi è chocolati. U abuò è avè bisognu à portà fruttu.

U sposu hà da fà affruntà u primu obstacle in u stairwell. Accustonu in ogni passu, volontà, per esempiu, dessi una parola affettacula à a sposa. Se l'amatu hà assicuratu altru o a fantasia di u futuru cuncettu spalle, i soldi sempre venenu à salvà. Un passu novu senza una parola fittiziu è sùbbutu a pagari una fine.

Cusì u futuru maritu hà avutu à l'appiccatu di a sposa, ma hè quì un novu misteru. Uni pochi beati femini sò stampati nantu à a carta di carta. Avete à scelta qualchì labbra pertenenu à u so amatori. Certu, ognunu pò fà un error. Sponges sò trovanu - pass.

Ma chì crueltatà! U salottu hè spartutu da una grande mesa. Quandu hà bisognu à esce u nomu chjamatu di u vostru amatu cù i vostri fattura. Ci hè cundizione, chì cù un sanu è un patronimu.

E dinò, fallimentu. Qualchissia hà pinsatu di mette un bacinu nantu à u pavone. Eccu l'attini di dighri pruponenu per aghjunghje a cosa più necessaria per a sposa. U sposu ùn capisce micca turnendu i so sacchetti. Ma in fattu, haiu avutu per pusà!

Avà hè vicinu à a sala di a bride. Ma cumu ci sò uni pochi cilmi chì mi circà darrè una porta ajaru? U puntu hè chì ogni zinta hè attaccata à u ditto di a sposa di a sposa. Se ti tirau u malu, paghe o metà ella.

Una di e cerimoniji più piacevuli è alegre per i novu hè restu u cuntrollu di un grande pastel de casate. Hè stanu dinò un tipu di rescà, solu i visitatori sò pagatu per u piacè, è micca u sposu per a sposa.

E quale hè a tradizione di cumprà una sposa in altre paese?

In Spagna, ci hè una tradizioni allegra. U futuru maritu dispunia trede muniti à l'amatici, affinchendu chì hà da piglià i cura è protetta a so vita. A tutta a ceremonia di a sposa mantene e muniti prisentatu in una purse speciali preparatu per questu. Ùn hè chjaru chì i Spagnoli ùn anu micca a fede in u mumentu signu di a "dittatura dozen", o sò iddi d'oru?

In certi paesi, hè sempre in usu di pagà per u kalym. Questu hè megliu vistu in Turchia. U trasferimentu di kalym pò esse paragunatu cun un tradesu tipicu. Una famiglia vende a sposa, l'altru compru. A bellezza, l'intelligenza, l'affettu, u travagliu di a sposa sò cambiati per una cantina decentu di soldi da a purta di novu.