Casati d'India di Pashmina

I sposi italiani di moda da pashmina devenu occupà u locu principaru in u vestitariu nò solu per a donna di moda, ma per cunfortu praticu è amatori. Dopu tuttu, pashmina hè assai calda, è à a mo manca assai fina.

Pashmina hè spessu chjamata i chalchi stessu da sta lana. Ancu s'ellu hè fattu di sciarpe è stoles. U prezzu di manteaux indiani di a moda di pashmina hè micca micca chjucu. Allora u panfugiu più modestu custa di 35 dolarsi, è u prezzu massimu di pashmina ponu andà è parechji milla di dati. A cosa hè chì sta lana è i chjavi sò fatti di mani.

In a muntagna di l'Himalaia in u Statu indianu di Kashmir, i capri sò stati fora, una razza rara di Capra hircus laniger. Sò dinò chjamati cabra o capra cachemire. In questa spazi hè assai inguiteru forti, a temperatura baixa perpende di -20 0 C è in l'estiu hè assai calda è secca. È hè per via di questu clima chì i capri taliani hanu una culata longa à l'invintu. In a primavera este scumparitu hè scurtatu. I pastori ripigliananu fora di stu sottucattimentu da l'abdomenu u collu. Ci hè un trattamentu manuale di a lana. I fili lonchi sò selezziunati. Quì sò i chalini artighjanali sò fatti di mani. I filamenti di Pashmina sò inormativamente thin, ma forti è caliani. U so spessione ùn sia più di 12-14 micras, chì hè 5 volte di menu da u grossu di un capelli umani. Anchi l'articulu chiamatu in più indecente di pashmina pò esse facilità tramezu à l'annu. È i chawchi di pashmina sò 8 corsi più bagnu di i manticuli fatti di u lignu d'ovince.

Pashmina ùn hè micca un invenzione moderna. Hè trè milla d'anni, i pastori indi fanu in vestiti di sta lana cale. Ma prestu, i rapprisintanti di i più altu castes indiani facivanu assai interessatu in questa robba. Fatuu storicu - Muhammad Zahirdin Babur (u XVI seculu), u fundatore di a dinastia Gran Mogul, era un fan di favella di pashmina. U so succorsu Akbar hà ricevutu dui o trè Pashmins annu nantu à a Great Silk Road. Questi chjavi indi eranu ricchiate in oru è in decore cù pedichi preziosi.

L'auropei amparanu di Pashmina solu dopu a cunquista di l'Eggittu da Napoleon. Trà l'offerazioni, u cunquistatori era a mantona indiana di Pashmina. True o nò, ùn ci hè una storia chì Napoleon fù fascinatu da Pashmina è li prisintò cum'è un donu à a so sposa, Josephine. Stu donu era tantu piacevule per quessa chì dopu un pocu di Josephine hà avutu una cullizzioni sana di mantelli indiani di parechji sfumature. Hè da questu tempu chì a cunquista di Pashmina hè a Europa. À u primu, in i so chjavi è i stole ùn puderanu mancunu rapprisentanti di e dinastii rigulari. E chjelli è stoles indiani eranu in eredità, equivale à a ghjallina in a famiglia.

Oghje pashmina hè un must have. Ogni donna voli avè bisognu di sta moda in u so vestitori. A pashmina naturali hè bianca, grisa o marrone. Ma grazia à a tecnulugia di tintu, tessili di ogni culore, cù qualsiasi patroi, sò uttenuti. La lana moderna hè sottuponuta un prucessu amulandante, ma pudete truvà un naturali, affucatu. Ma i chawchi di a pashmina bassa ùn sò micca cusì cusì, ùn sò micca cusì faciuli per atturcinate, coperto. Ùn pensate micca chì u trattazione negativament affetta a qualità di u teatru. Ùn hè micca cusì. Pashmina ferma a stessa forte, calda è delicata. Piuttostu, à u cuntrariu, sò silenzii è sucietà supplementu sò acquistati. Spessu a seda hè aghjuntu à a lana, à u 50%. Tali pashmina ùn sò micca cunsiderate falsità, acquistate una qualità ligeramente differenti. I sposi italiani di moda di pashmina cù l'addiventazione di soia acquistate un filu spettaculu. U shawlu stessu hè più livanti, ma hè più calda è stretchja appena.

Quandu sceglie un mantellu indiano, sciarpa o stola, fate assai cura. Spessu, i pruduttori si usanu i trucchi, pruvatu di vende prodotti da cachemire o ancu viscose per pashmina. À questu prudutti pudete truvà l'inscription à a viscosa pashmina d'autentica, ma hè solu listessa.

Oghje pashmina hè prodotta in toli standard. 31x175 cm - sciarpa, 71x200 cm - tavuletta o wrap (Russi chjamani una palatine), 92x200 cm - un mantellu. I maniori di purtarivi sò illimitati, solu per a vostra imaginazione. E micca solu e donne, ma ancu omi chì portanu pashmina.

I prudutti di moda di l'India ind'i pashmina ùn devenu micca a cura cumplessu ma cura. A lavurazza sicura hè preferita. Sè decide di lavà un mantellu indiano, ci vole à fà in acqua à una temperatura di 20-25 gradi. Sì l'acqua è troppu fridda o troppu picca, l'estructura di i fibre di pashmina seranu distruttu. Questu resultarà in a perdita di u putere di crescente di u mantellu. L'apparizione hè ancu persa perchè.

Per lavà, selezziunate solu detergenti dilicati. Wash shawl ùn pò micca esse esprime. Scrivite in una canna bianca in a forma di un tubu, perchè chì a tela hà assorbita acqua, chjucu. È andonu è siccà nantu à una superficia horizontali, ma evitevi u sole. In micca casu micca impiccate prudutti di pashmina à secre. Cù cura adattatu, a pashmina l'hà lastu per parechji anni.