Plantplant "love tree"

U genus Aichrizon cuntene circa 15 spezie di pianti succulenti annuale è annuale chì appartenent à a famiglia Krasslova. Distribuitu in Canarie, Madeira è Azores. Sta pianta hè popularmente chjamata "l'arbre di amore". E fogliosità sò fuzzy, in particulare oppostu, culore verdi scuru à l'estremità di i vignoli, chì sò diretti, parti ramificatu. Scuddle o panicula hè stati culurati in fiori d'u culore rossu è giallu.

Cura di a pianta.

A pianta casa "l 'amore" amarà u lume brillanti diffusa, chì pò esse creatu cù l'aiutu di una cortina o di a marca simplice. A pianta "tree of love" (aihrizon) hè megliu cresce nantu à a finestra occidintali o orientale. Se a pianta hè cultivata nantu à una finestra di u surdatu, ci vole à esse cura per reduce l'ombra. In u vaghjimu è l'invernu, ùn avete bisognu à sorda a pianta da u sole di u sole, però, avete bisognu di seguità a pianta in modu chì ùn sò micca di sera di u sole. Per fà chì a pianta sviluppà in intervalli regulare, devendrà pervenu perghjuntà annantu à a luci da parechji bandei.

In a primavera è l'estate, a temperatura ottima per u cultivo di ayrrzona hè di 20-25 gradi. In u tempu di vaghjimu è invernu, a temperatura ottima hè di 10 gradi. Se a temperatura hè quasi supirficiali, i rimesse a cumincià à stretchinu è i foglie culminavanu. A prupietà vicinu à i apparecchi calevule, l'aichrone si sviluppa male.

In a stagione primavera è stasira, a pianta hè regalizata regula, mentri u sustratu à a pignata prima deve secca solu a mità l'altura di u pome. In u invernu, a pianta hè speditu menu spessu tantu, per chì e fogli di mancu ùn vulete arrugarru o fade.

Truvate quandu avete bisognu à l'acqua, pudete aduprà a seguente manera: cù a vostra palma, presa sucia nantu à a corona di a pianta è se sdruce, significa aspra l'acqua, si sèntinu letargica, da quì hè ura di l'acqua di a pianta.

Aihrizron ("tree of love") hè stata aghjustata in porghje, perchè se u sustrattu hè in secu secu, u regnu abundante hà purtatu à a decadenza di a basa di riezzioni è di radichi.

A pianta aduperà l'aria a secca, ma per periò hè cunsigliata per lavà sottu à l'acqua calda. In u vaghjimu è l'inguernu, ùn lave micca a pianta.

Top dressing hè realizatu da un fertilizante cumplessu in primavera è veranu quandu in 14 giorni.

U fertilizante deve esse cù un pianu cuntenutu di nitrogenu per e piante succulenti.

Aihrizon pò essa cultivadu in a forma di un arbrule, è in a forma d'un arbulu. Duranti u piriu di vegetazione, per fà una bella corona, i cunsiglii di i ghjucatori giovani sò stati chjudiati (pudete ancu cutà riveti débil). Succece chì in l'invernu a pianta hè stesa, hè dinò una rinuvalla cù l'aiutu di scorci d'attuali o da pruning.

Un cummerciu di un ayrzorin cume in a primavera, sottu condition of rare watering, un pezzu propiu, ligere è invernu frescu per u secondatu è terzu annu. Ci hè un zitrone in più di 6 mesi. Duranti stu piriu, a pianta pò fallu à circa 80% di e foglie. Cum'è a fiore si trova, i pedunculli sò stati chjappi, è e risinge crisci. Dopu un pocu tempu, a pianta havi avè novi rivistuti. Pudete piglià un pruninge pocu per sparisce si u ziferanu hè assai sopra.

In parechji fori l'opinione hè colpiatu chì dopu à l'aijrizonte s'hè esce, perciò, ma certi vitturi cuntinueghjenu à cultivà l'ayurizzu dopu à vultule è, cuncessu, cunxiteghja. Qualchidunu, passendu da questa opinione bisognu dopu à fioritura, perchè scantu di a morte di una pianta, cumincià per arrabbiari u caprettu di i zicchini di fiori. Inoltre, pudete precintate e cuttings, chì ponenu una etichetta "per i radicali".

Cumu necessariu, per esempiu, quandu e furmellu occupanu tutta a vanda, a pianta hè trasplantata cù l'iniziu di a primavera. I pomi lucali sò adattati per un aichrone, postu chì a pianta hà un sistema radicali pocu. A terra sola sta pianta hè senza pretensione. Per aihrizona, un sustrato di sabbia è turf, o una mistura di 1 parte di a terra di luneta, a rina è l'humus, 4 parte di terra turf, hè adattatu. Hè validu aghjunghje bits of coal or brick crumb à u substratu. U fondu di u pomeju duverà esse furnituatu cù drenaje.

Dopu traspurturatori, a pianta deve esse riversata solu u quintu ghjornu. U primu regrossu si deve esse realizatu in petite porzioni, una cura curretta ùn hè micca necessariu per pruvucà a decadenza di u sistema radicali. Hè megliu si a pianta criscinu in un pignore d'argilla.

Riproduzione aichirizon.

A sta casa di staghjunata si propiu à e tinghje è i graneddi.

Seeds sò deve serejate in un tavolo cù u soffiu è a sabbia (1: 0, 5). Finu chì e parolle, a sembra riguarda spraying è regular airing. Sì, un pappatallu cù a simminzioni hè struttatu cù u vitru nantu à a cima. Dopu à 14 ghjorni, i manni cumincià à girle.

I mudiculate sò purtati in caseddi o in un tavulinu, trà e piantinu, a distanza duverà almenu 1 centimeteru. Composizione substratum: area, turf ciel terre, foglia terre (à a rata di 0.5: 0.5: 1). I piantini dissecati sò colpiati più vicinu à a lume. Quandu u fruttu criscume, e piantini sò dived in unu à pruponi nanzu (5-7 cm), in un sustrato cumpostu di e sti parti di terra di lignu, torf è di sabbia. I pratichi sò colpi in una stanza cun una temperatura di 18 gradi, ma micca sottu à 16 ° C. A regia hè fatta un ghjornu.

Sì a pianta multiplica da foglie è tagliati, sò sfultiti per parechje ghjorni in un locu seccu è fosse prima di cultivà. Allora si sò piantati in pote o un altru cuntinue. Puderanu erunu in una mistura per e piante succulente cù l'aghjunzione di sabbia, in u vermiculite, in u riti umdi. A raizzioni hè pussibule in l'acqua, in quali u carbone hè aghjuntu. E razzioli è cuttings sò trasplantati à pruponi scarce (5-7 cm). A cumpusizioni di u sustrato è a cura hè a listessa per quessa di e piantini.

I pussibule.

Un invernu cálibu pò diri à u fattu chì i riutelli di a pianta seranu sparati significativamente. S'ellu si succede, a pianta duveranu esse rejuvenate - tagliate a cima di a rosassa o tagliu è a raghjone.

Sì a pianta in l'invernu hè in una stanza fresca, pate l'acqua cù acqua cale in parechji porci.

Se a pianta hè stesuta è cumincià a pèrdite a so decorativa, questu significa una mancanza di lumera.

Sì e foglie foglie, questu pudite indicà un insuffiziatu o assecamentu di u sustrato. A ragiunaria pò esse una espansione prolongata à e pusteri sottu a vista di u sole di u sole, nantu à u marcatu di u meziornu.

A tampiratura alta in u tempu di vaghjimu è invernu porta à u fattu chì e foglie cumincianu à falli, perchè hè cunsigliatu per un tempu di postu a pianta in un locu friddu è luminoso chì a temperatura serà un massimu di 8 o C.

In spessu, in u periodu di fioritura, e vaccini commincianu per fallu.

Damaged: rot different.