Stètica di u minimalismu: un bagnu modernu cù Villeroy & Boch

Villeroy & Boch - hè praticità, comodità è designu unicu. Doppu a cullezione Metropulitana, a marca europea è a moda designer Kilian Kerner presenta una ligna d'accessori è ceramica per i bagnatici di Venticello. Contrasting combinations of white and matte black, pannelli di lignu è u superfici di u vetru di lattice, linien di fondu, arnesi inturniati di cunchili è countertops sò i qualcuni di a cullezione urbana.

Villeroy & Boch ùn permettenu micca cumprendi: l'impietà pisu di TitanCeram struttura di ceramica hè funziunali è cunfortu. Toilet bowl e bidet sò equipati di tecnulugia innovadora, DirectFlush, chì facilita a limpeza massima è facilità di mantenimentu. Table-tops sò furnise con cajoli ergonomichi di diversità capacità è ddi attaccazioni.

A brevità stretta di a risicenza di Venticello hè mitigata da l'accentu metalliche: elegante edgbilisi di bronzu di coippi è cacciadelle di bracicatoghji, mistressi futuristichi in forma di bande di cobre planiche, tappeti d'oru è i titulari, manni chrome cù stampata di calata. U minimalisimu ùn hè mai statu cusì cusì cun autore.

A geometrie di filigree è l'eleganza di porcellana sò i vantaghji di a nova generazione di ceramica TitanCeram

A Practicality hè a tendenza principali di u disignu mudernu. Rota formi - semprici è iambienti

U concettu di Venticello da Kylian Kerner

"A perfezione di i linii è scriveni hè a perfeczione di u spaziu vivu". Questu hè u slogan di a cullezione di Venticello