Cumu pudè chisce fritte in casa?

Cumu pudè chisce fritte cù patate in casa?
Chips simili o quasi tutti. In ogni casu, a capacità di cocurienti hà bisognu di salvà u prublemu di a famiglia, è ancu esse sicurità chì sò ingredienti naturali. A ricetta pè patata, ancu u prucessu di preparalli, hè summamente semprici.

Prima di principià per preparà, vogliu avvertà chì ùn avete micca pruvate di ripetirete u gustu di i cicchi di vendita. Questu hè solu impussibili, solu chì aghjunghje à a to casa, sapori freschi è sapori. Ùn avete micca cunsigliatu per fà questu, perchè senza ellu u gustu sarà unsurpassed.

Chì avete bisognu per falla chitta?

In più di i ingredienti, avete da essa arruzzate cun quelli eines. Hè megliu preparalli in anticipazione per chì tuttu hè da a manu.

Avete bisognu:

Cù l'aiutu di scomatura vegetale, avete bisognu à cutà finamente i patate. Questu suttilità ùn puderete tene d'alcunu cum'è cun un cultillaria o un trituradora. Aduprate una bagnu, hà bisognu à purificà l'umidità eccessiva di fette di patata, è l'excrementu grassu hà da averebberi servitori di carta. Fritte i patate sò in una fritta fugliale o una puchina. Hè megliu se a panificazione hè stretta è alta. Questu manera pudete salvà l'oliu vegetale è ùn spaccà. L'ultima etapa hè asciucata in un forno di micru è u fornu, grazie à quale u fiocciu sarà crucibile.

Ingene ingredienti bisognu è coccu

Per appruntà e fossi:

A quantità di patate addipenni di u numiru di i chips preparati. Per esempiu, pè preparà un pacchju standard di fritte, chì vede nantu à l'osselli di a magazzini, avete bisognu solu una patata.

Let's Get Ready

  1. Pigliate i patate, lavane à bè è piddola. Pigliate u barbiere è ciabbiate in i tagliati finti. Ogni slice da asciucà meticulosi per sguassà l'excrementi umidità.

  2. Cogliu in un grande tastu di fette tagliati è spicciate cù spices. Mesturà per ciò chì sò state distribuiti equitabbili.

  3. Se pensa di fritterà in una puchina, pour oliu nantu à questu è u mette nantu à u focu. L'oliu duveria circa 3-5 centimetri. Rifilfarè beni.

  4. Pigliate u colatore di ferru, fate tagliati è frigate. Trasfurmà cù nant'à i vostri patrici futuri.

  5. Quandu avianu acquistatu un bonu staghjunatu d'oru, piglialu è dispostu nantu à i servitori di carta chì u so grassu hè assorbitu.

  6. Pudete u pergaminu nantu à una pappuluzelle, dissi i fritterie fritte è pusò in un forru precuvenu à 200 gradi. Ci hè parechji minuti per elli à secci è esse cumpletu.

Hè ciò chì i vostri fossi boni sò prestu. Ora pudete aghjunghjene un salitu più di sali, pepite, erbe è i mette in un tastu.

Cumu preparanu i numeri - video