Top-8 cantanti chì avianu prublemi cù l'alcohol

Ricerà in a stampa ùn ci era infurmazione nantu à u situ deploru di u cantante Yevgeny Osin, chì solu solu drentu in u so appartamentu. I vecinori dicenu chì a vita di u musicista hè sottusa à minaccia, ùn hà micca mancu casa da parechje ghjorni è ùn hà nunda da manghjà. U destinu di l'artist era attistatu da un novu gruppu di u prugramma "Let them talk", guidatu da u novu presentatore Dmitry Borisov. In ogni casu, quandu l'equipaggiu di television di ghjuntu in Eugenu per un appartamentu, ùn truvà micca u cantante in casa. Per parechji ghjorni, a so casuzza sò stati scunnisciuti, ma prestu l'infurmazioni chì Andrei Malakhov hà identificatu l'Aspen in una clinica narcològica. Per aiutà l'artistu in una situazione difficili, u rigalu di l'òpera Dana Borisova, chì hè statu pocu sottupostu un cursu di riabilitazioni in una clinica narcològica, offruti. Sfurtunatamente, sti stori ùn sò micca spitevoli in a cummerciale di mostra è assai stiddi sò familiarizati da a "serpente bianca" da cunversazione.

Chris Kelmi

L'autoru è l'interprete di stile imperishable "A Night Rendezvous" è "Closing the Circle", chì in l'anni 80 cullate i stazii sanu, ùn hè micca publicatu in u publicu durante parechji anni causa di l'addiction à l'alcohol. U musicista ùn era micca invitatu à u ghjurnale, quand'elli sanu chì ùn pudendu micca cuntrullà u so state durante i performance. Parechji volte Kelmi attenda nantu à u muvimentu staciutu mutu, ùn caduta in i nota è risicate di fallu in l'audienza. Inoltre, ellu diventò benamatu in un accidentu, per ellu ùn era persu di a so licenza di concessionna è cunnannatu a arrestu amministrativu.

Vladimir Kuzmin

Per a stessa raggiuni, l'organizatori di cuncerti pruvate micca di cuntattà à Vladimir Kuzmin, chì ancu in modu ripetutu permette di prisintà nantu à u tebbu drentu. A risonanza torrenti causò a so cumpurtazione in un cuncertu in Belgorod, quandu un muixeru imbriacatu di nascita à "disperse" spettaturi da a guitare, da un arma imaginariu, mentre chianciava e fiancu. E à un cuncerta in Voronezh ùn si pudia micca ricurdà a parolla di a canzona per un bellu pezzu, hà duie volte di volte bisognu, cuminciendu à unbuttonu i so pantaloni inghjustu davanti à u publicu, è eventualmente hà cullassatu di l'epoca, intricatu in i filieri.

Sergey Shnurov

A so cumpurtu stessu hè diversu in i so cuncerti u capu di u gruppu "Leningrad". U musicista scandalu ùn ùn hà micca ammucciatu l'addiccioni à i prudutti cale è ancu u cunsigliu ch'ellu hè un tipu di carta di visita. Invece, in l'ultimi anni, cambiò l'attitudine in a borrache di l'embrijarità è, sottu a influenza di a so glamorosa moglie, Matilda, poeticizatu l'addiczione, elevendu à u listinu di tali "eccricenti".


Grigory Leps

L'artistu di u successu populari "Un vetru di vodka nantu à a tavula" ùn amamene micca chì ellu piace à bè è hà stata travagliatu cù a dependenza di l'alcoolità per assai anni senza successu. L'artistu parechji volumi si truvò nantu à a muntagna di a vita è a morte per l'addictionu, hà appellu à i narcologi, i psiculoghi è ancu psiquiatri. Quandu hà ancu esaminatu cù l'amichi per un milionu rublu, chì in un annu ùn avissi micca toccu u vetru, è hà guadagnatu. True, hà dettu a notte da a so vittoria in u restu più risturante.

Zemfira

In u ghjovanu rimanistu "U scandalu chjovi" hè invariabilamenti prescrittu, chì devenu esse prisenti in a stanza d'altru, vestu è ancu in u palcuscenicu. U cantante prefiere cuncechju è u whisky, è ùn dispiace i dispere è bon champagne. E se l'artista ùn si permette micca per fallu fora di u palcuscenu è scurdate di a canzone, ùn pò mancu ùn envia micca alcune cartavule per noi. Inoltre, Zemfira fuma assai, è quarchi vota si permette aduprà un cigarette ùn solu duranti u sviluppu, ma ancu in u volu in u pianu.

Andrey Danilko (Verka Serdyuchka)

Ùn ammuccià a so addiction à l'alcoolate è u prublemu naziunale Andrei Danilko, chì si prefiere rire da stu tema:
"Sì, mi trattava, ma Verka Serdyuchka beverages! Tutti l'abbicinu, ognidisce vole à bevià cun ellu. È ùn pò micca reffisce! "
L'artist duducerà un modu di vita chjusu, vive sola in un grande appartamentu in u centru di Kiev è ghjornu pericheria cù a so riflessione in u specchiu. U patrone di Andrei era un alcoòlica drunken, chì causò a so morti premature, perchè Danilko cunzidira à a so dependenza hereditaria è quasi accittata.

Sfortunatamente, sta lista ùn hè micca stata fatta da e persone citato è pò esse più largu. Gloria, pupularità è big soldi fermanu circundante l'attori, furzendu à perdere à a perdita di u sensu di a realità è esse vittimi di a trapatrice "serpente verde".