Cumu travaglià una relazione cù una mamma adulta?


Semu tutti i figlioli di i nostri genitori. A confiantemu di a zitella prima - dopu chì tutti sti pirsuni aiani risuscitatu è avè cura di noi. À u tempu, parechji si sò essendu stati parenti, è stanu stupenu di scopre chì un travagliu dura hè questu. Ma cù tutte e capiscenu, avemu quellu, relazioni precedente è spessu micca sempre cumposti, per esempiu, mamma è figlia.

Cù una probabilitati superiore, ùn devi micca deve "agitu" à novi realta, ma solu ricustruiutu. A zitella criscinu, a mo mamma persiste - induve l'urighjini di questu cunflittu è cumu se risolviu correttu?

Difficult period of growing up

U crescente di i figlioli hè comparativamente più faciule, ma micca più suave. I zitelli anu d 'accordu cù a so mamma, o almenu micca di cunflittu una volta. I figlioli abbastanza dichjarate dichjarà a so propria indipendenza è l'isolamentu. Per quessa, a quistione "cumu fà custruisce a relazione di a mamma cù una figliola adulta?" Hè assai più agudo ca in a relazione "figliu-padre".

U più bruttu chì pudete pinsà, è chì certamenti affettaranu a vita di a chjesa, a futura donna - hè di difenda a so "adulthood". U drittu di esse tù stessu, per avè i vostri cunnannati è esse a causa di disputa, a relazione cumplessa trà a figliola cultivata è a so mamma. E cumu fà una relazione cù una figliola adulta, se i dui parte persiste?

I tempi Problematicu

5-7 anni. Competizioni incunsciuti per "Dad"

I primi prublemi principianu prima di l'adubiscenza. Sò basati nantu à a cuncurrenza entre mamma è figlia. Quale avete bisognu di avè da esse pruvucatu a so validità per una figliola di cinque sete anni?

E si a mo mamma hà almenu certi dudati nantu à a so bellezza, successu, a so mente, tutti quelli chì anu da puderà prufurzà una rapportu seriu cù a so figliola. Dopu tuttu, i figlioli chjapperanu in modu clarice induve no nosu incùmodu, induve pare avemu ridiculu o incompetente.

A cosa più bruttu chì a mamma puderia fà compete seriu cù a so figliola. "Quantu cumincia, m'arricheghja à i mio viulenti! - A mamma sera indignata è hè sbagliata. È u megliu hè di ludà cù e so primi azzioni consciente di a picciotta.

Ella lavò u so platu, hà sipatu u so cena in u microondas, o asciucò u polu di a casa, purtonu i primi cinque - tuttu questu hè una occasione di ricunnosce u successu. Cum'ellu era in un pruduttu savore: "Pudete cullà a bacca? Clever figlia! "

E a figliola adulta, chì survigliò stu periodu senza pardamentu, avè riflessu nantu à u fattu chì a zitiddina hà longu allughjatu, è cuntinua questa cumpagnie insana cun a mo mamma hè stata sopra.

13-19 anni. Età di i primi bjosu

U primu cammina cù i picciotti (anchi chastely, da a manu, o in a cumpagnia generale) pò causate prublemi cù a mamma. Ancu se anu vistutu un successu è a popularità, cunsuma l'enzucava inconsuuta. Avà a mamma hè una "sposa di u maritu", è di più, a frescura di i primi sentimenti ùn pò micca esse tornati.

Aggiate quì i porsi tipichi "Chì si a mo figliola ùn hè micca più virginità? Sugunamente, qualchissia vi li fece rimpruverà? ", È puderete capisce quale hè a mamma cù a so fede adulescente. Inoltre di prublema raciuniunale per a vita, a salute (fisica è mentale) di u "sangue", ella hè furzata per ricanuscià a so feminità florenti. E cumu per fà una relazione cù una mamma adulta dopu una cuncurrente secreta à una scuperta privata in questa stage di u so criscinu hè incomprensibile. In ogni casu, i psicologi s'intende à restituiri e relazioni solu quandu a mamma è a figliola sò omi indipindenti. Inutili sarà cusì: "U mo figliolu hè struitu in ruvina! Fai una cosa cun ella!

20 anni anziana. Dopu a "rivolta". Vita Famiglia

Chì pò esse più toccu è piacevule chì una figliola chì si sposa acquistò a so famiglia? Solu una figliola chì ùn faci micca tuttu questu!

Mamma hè difficiule per accettà chì a so figliola hè digià in parechje cun ellu. U stessu o (dolore) - à u livellu più altu cura di u so omu, mantene a casa limzia è preparanu platti insanely complexi.

A prossime prossime di cuncurrenza hè aggravatu da u fattu chì a figliola hè prublema di scrunu a calmà i pretendanti, è "ribellioni d'addevu" ùn pò micca stabilitu. Hè crescita. À questa stadiu, i mamisi anu da pensà à quellu chì ùn pare micca necessariu da e so fieri. Ma ùn sò sempre necessità!

Questa stage di u cunflittu hè u più beneficiale, è cumu per custruisce a relazione di a mamma cù una figliola adulta serà motivata da u core. Hè u più faciule per truvà quelli "strings", quelle spazii in quale a mamma hà bisognu è ponu furnisce in valore in valori. I fugliali? Cunsiglii benevolenti nantu à l'au pair, quandu hè dumandatu? Vest per tutti làcrime, chì facenu i primi disturbazioni di a vita di famiglia?

Ci sò parechje scelte. Ma una mamma sàvia è sensitiva vi noterà quandu a so figliola hè dinò di "arraggiari" à a so mamma, di custruisce relazioni assulitamente distinti, no "nobili". Amminstruitu, amichevule (partner - you, I - you) - tutti sò caratteristiche di a qualità di cumunicazione trà mamma è figlia.

A principal cosa chì aiutà à a mamma per stabbilà relazioni cù una figliola adulta:

- utili, ma micca intrude;

- per esse un amicu, ma per ùn dumandà à a mo figliola per cumprà l'interessi di a mamma.

Attiva, mamma attiva

"Pensioniste" hè un stigma. Comu, però, è "grandmother". E donne ùn volenu sapè à elle, ma u figliolu di nascita hè un avvene cuntenutu, afflittu da un novu status. Ma a mo mamma, chì "per cinquanta" junande à l'estremu, l'arpiate è currià vicinu à i signori - senza menu vergerie per a so figliola.

D 'una banda, u "prigione sour", chì hè furmatu ancu in u circondu per u pensionista in modu di travagliu, arraggiusa. D 'altra banda, l'attività deve esse ancu moderata. A figliola hè più sicuru rispettu per a so mamma si ella hè attivu è attivu sè stessu cù i so interessi. È se a mamma ùn abbia impidite l'aiutu di a famiglia ghjovana - hè cusì a mamma d'oru, è a rilazioni cù a so stata serà a più maravigghina!