Ioga per a posture

Indipendente di cumu si sente nantu à e pratichi orientali, vanu à i vostri aiuti si decide di curre a vostra postura.

Sì avete assai lotte più è quasi tutti i cundiziunamentu di cardio sò contr'à u vostru, hà maestru parechji asanas. Ripristinendu ogni ghjornu, pudete creà un corsetimu internu. Allora, puderà tene a postura curretta, chì aiutarà à rinvià a salute. Sicondu i sanatorii orientali, a pusizione incorrecta di a spina ùn hè micca u risultatu di l'ingrossu di i depositi grassimi, ma u cuntrariu, a pusizione incorrecta di a spina pruvucà stagnazioni, u deterioramentu di u metabolismu, chì porta à l'aspettu di l'overgrazia.

Acepta à i positi simuli, friddi in elli per 8-10 esanguimenti lodi è flussiati, pudete travaglià i musculi. È respirazione deve esse calmma è prufonda. Complech, ùn si micca scurdate di finiscinu una shavasana relaxante (postura corpu), perchè u corpu pò ripiglià è rilassate. In shavasana duverete stà di 5 è 7 minuti. Per fà quì, minzogna nantu à a spalle, mette e mani in piendu, vultate i vostri palme da fà è pozzu tràttelassi, dissi i vogli, chjenu l'ochji è a bocca. Hè mpurtanti truvà una posizione còmicu per affinch'ellu puderà mantine l'immobilità per un bellu pezzu. Prima, cercanu tutta u vostru corpu da i cunsiglii di i vostri punteggio finu à u cima, rilassante tutti i musculi in turnu. Allora fighjate nantu à respira, intendi sè stessu è ora. Avete bisogna l'impressione chì a cuscenza hè stata, è u corpu si ripusà.

Complecità di exerciti

A POSICU DI U PANE
Posavi nantu à i ghjinochje chjusi, i peri anch'ellu larga, e mani in lu paese. Move u pisu nantu à e to mani. Assicuratevi chì i ghjunti in u ghjuvatu sò strettu sottu à l'articuli spaddi. Fighjate à u pavone, aghju vede u collu per esse a continuazione di u spinu. Includite i musculi addominali in u travagliu, assicurendu a sponda: ùn deve micca distruttu. Allora tene u to ghjornu di u pianu è u restu nantu à i vostri ditte. Mantene a to back as flat as possible, u cocciciu in spiegà. Sì dite una manu forte (u pesu di corpu ùn permette micca), seguità l'opara ligera. Elementi daveru nantu à u pavimentu, dritti diretti da elli, mentre chì i minchi di colpi devendenu strettu sottu à l'articuli spaddi. Inoltre, assicuratevi chì a dritta è diretta, senza curvatura in u bassu.

SIDE PLANK, ARC
Turnu à u latu u partitu straggiulinu, cuminciate u dirittu right behind the left. Riceve u so bracciale calante è làcenu u corpu di u pianu. Senza a manu diritta, perchè e dui mani sò nantu à a listessa linea. Ùn dete micca u capu, u collu duvia a continuazione di a spina. Attentu chì a pelvis ùn caduta, è u stomacu hè disegnatu, cum'è chì u corpu entu hè sandwich entre dui pareti. Mentri in a postura di u pannellu lateralu, mossa a manu manca avanti cù a palma, intricatu u corpu à l'altru, stinendu a superficia di left del corpo, svolge u capu è cercate sottu à u bravu. Allora pigliate a barata in a direta opposta. Se in stu casu, fate l'esercitu fugliale, fate la parti inferma in u ghjinochju è aghjunghje u pianu.

PO3A DI SPHINX E I POSES DI SNAKE
Arrìzzati nantu à u stomacu. Pusenu i vostri avant-floor in tale manera chì sò paralelli, è i coddi sò situati sottu à i spalle. Stretch the back of the head, lunge forward, as if you are about to crawl, spaddi ùn deve esse suscitatu è ligeramente retraienti. Connect the feet. In a so back era di furmazione defallazione brutta. Screw l'omopuli, pull nel coccyx. Cèlibra Thorax avà è stendi u corpu - questu hè a pose di l'esfinxe. Avà, senza cambià a pusizione di a spalle, tufate a manu fora di u pianoforte, chì culloca i pincitori sottu e so spalle è li ponu turnà i vostri cóli. Mazzanti strazzoni, fate più forte - questu hè l'attu di a serpente. Fighjula, piglià u so collu, ùn mancu stampa u to pettu à u to pettu.

CROCHISLE POSITION
Chjapperu à u vostru marche, avete a manu manca. Aghjustassi u spalla è stenderà u spessu, toccu u pianu cun i costiglies bassa. A manu ghjustu davanti à voi, aiutà à mantene l'equilibriu. Stoppi à cunnette è ciappiti li gammi da u pianu. Mantene i vostri piedi. Allora turnate è pose in a direzione opposta.

POSICIONE PERCHAUDICA (SMOGE)
Aghju pigliatu nantu à u stomacu, cù a quintu nantu à u pavone. I mani stinnate, chjude à u lock, mette sottu à a groin. Aghjustate i peri rigulari cunigenti cumu più possibili, mantene e vostre calzini allungati. Stàteci in questu locu, pruvatu di mantene ancu respire (in prima hè difficiule). Sì hè difficiule per voi per fà l'esercitu, fate facilmente: elevate a per e so pereddi unu, prima diritta, da parte di l'abbandunà. Raising your leg, ùn la manca finu à a volta, ma stava in a postura per un qualchì respirazione.

POSTA DI CAVALLI Dopu a scaccioni
Avete bisognu à stretchjà i stretchimenti i musculi d'arrispondi, altrimente un risicu di ferita. Per questu scopu ci stindimu nantu à a so back, i ghjorni chjapane nantu à i ghjinochjati è piglialli à u pettu. Elementi d'antichi è cepazzi d'avè aghjunse i costiglii di i piedi. Pigliate i vostri pierri à sè stessu. À u stessu tempu, cullà i spalle è u coccicu da u pianu, allughjatu à u spinu, è cù u nostru bocu in questu momentu pruvate intruduce i vostri ghjinochje.

PROLO DI BAUT BAIXO
Assicurata nantu à a chjappia, presse u sacru è appoghju nantu à l'u codice, rinfriscà u corpu, perchè chì i pali spuntanu da u supportu. Legs estenderu è lighezzu sopra à u pianu. In u spinu, ùn ci era micca diflezione. Pruvate per guardà i vostri pedi à un angolo di 40 ° à u supportu (se hè difficiule per voi, riduce l'altitudine di u sopra). Allora, in equilibrio supra u sacru, stendi i vostri boni fronti in modu chì sò paralelli à l'altri è u pianu. Arraste i vostri ditti. Mantene i musculi di u vostru facci relajatu. Stay in this position for as long as possible, almenu 8-10 ciculi di respirazione (inhaling and exhaling).

U POST DI U LUNTU
Da a pusizione di un vapugliu vittime sottumessu à u pianu. Pusete e to mani micca sottu à i ghjinuvesi, ma in u centru di i maletti. A so minera averebbe; si hè difficiule, mette in i costi di stessi supporti supplementu - un paru di libri gruffi è mette e mani. Aghjunghjite a pelvis à a spesa di i musculi di a stampa è di e mani, i peri anu persa. Firmà in u pianu cun i vostri pedi, tira i calcutti nantu à sè stessu. Per complicà l'eserciziu, pesa u pezzu u passu prima, poi a perna ghjusta. Ogni annu pruvate à stà a so longa possibili in una pose, respira liberamente. Nota - durante a gravidanza, a menstruazione o dopu una preghjudizzia in un poignée, l'impurtanza ùn si pò esse realizatu.

VARIETA DI POZZI
Assicurata nantu à a chjera, cù i vostri mani, stendi davanti. Ricerca à l'angolo di circa 40-45, mantene a to back straight. Cunniscendu sguardu, sguassate i minacciati. U colpu riprisenta un lìnguu cù a volta (è diventisce cù ellu). Ochju o cidinu. Pigliate i vostri braccia davanti à voi parallelu à u pianu. Mantene in questa position. Una opción più difficili per quelli chì anu a versione precedente pare avè simplice: senza cambià a pusizione di u corpu è u collu, susciteghje e mani invece per esse a continuazione di u spinu.

LOCUTA DA BOAT
Posa à u pianu. Piglia a spiranza, rinfriscà i vostri perte ciacchi è presse i vostri cirianu à u corpu. Allora pigliate u liggeru cù i vostri mani, struisce e so gemme, tira e so calzini. L'angolo entre i caschi è i so ghjusi sò sgranati o diritti. Equilibrium nantu à l'ossi di l'iscu, micca nantu à l'coccita. E mani pull up di fronte à u pianu. Allora l'arraggiulanu è torna un pocu - in lineu cù u corpu. Stay in the pose di 5-10 ciculi respiratorii.

DUE IN ONE: LA POST DI U BOAT E LA POST DI PRIMA Cchiu`
Nantu à i lati, mette un parechje libri in quale pudete favurevule (in una versione più complexa, e mani stand). Posa cun bracce vicinu à i vostri ghjinochjati, rinfriscà a to spina, a palla vicinu à u corpu. Aghjunghianu l'articuli per chì sò parallella à u pianu. Sottu per andà in sè stessu. Allora e diritti diretti alargate per avanziale paralleli à e so pezzi è u pavone Fix the pose per 5-10 ciclichi respiratorii. Allora pozzu cuntrullà i mani in i soporte, dà e so pedi davanti à voi è pesa a pelvis è i pedi. In novu, stà in u prisentatu per 5-10 cilesti respiratorii. Repetite stu fasciu di l'asanas 3-5 volte.