Attricu Nikolai Penkov

Povkov Nikolai Vasilievich nascit in Regione Orel, u 4 di jinnaru di u 1936. Attivatore Penkov hà ricivutu u tìtulu Artist Popului è Artist Honoratu di Russia. Dopu u 1963 hà travagliatu com'è attore di u Teatro Artu di Mosca. M. Gorky. Per parechji anni di travagliu hè stata premiata l'Ordine di Amicizia è l'Ordine di a Badge of Honor, In u 1988 Penkov hè stata premiata u tìtulu Artist di Persone di a RSFSR. Hà amparatu cù l'audienza per a maraviglia travagliu in u cinema è in l'urge.


Biografìa di u famosu attore hè studiatu in u College di Minerii di Lipetsk, duie anni hà travagliatu in Magnitogorsk, dopu serve in u Far East in l'armata. Doppu avendu graduatu di a scola teatrali (l'arte di u Teatro di l'Artu di Mosca, induve studiau à u cursu di VK Monukhov) Nikolai Penkov per quattru dicennii era assuciatu cù u cullettivu di u Teatro Artu di Mosca. Quandu 1987 in u split troupe, hà travagliatu in u Teatro Artu di Mosca sottu à a direzzione di Doronina. In u 2008 pubblicò un libru di i so memorii intitulé "Era u tempu".

Creatività

L'Attiventi Penkov hà participatu in più di 50 drammazione, è anzianu starred in sèrie di television, basatu in a novella di Solzhenitsyn In u Primu Circle, questu hè l'epic epic "Call Eternal". A grande pupulazione di l'attore Penkov hà acquistatu da i so rolli in u filmu popular "I Invented Escape", "Lebedev vs. Lebedev", "Razza cù persecuzione è assai altra imagine. Hà avutu in u so repertoriu V. Hugo - Don Salutes, M. Bulgakov, basatu nantu à a rumanzu "A Guarda bianca" - in u rolu di u coronel Malyshev, "I. Goncharov "U Cliff" - Neil Andreevich, A. Ostrovsky "Forest" - Badayev, V. Rasputin "Farewell to the Mother" - Pavel. Hà ancu ghjucatu in a ghjudizie "At the bottom", "Three Sisters" è in altri.

In più, Penkov hà fattu esse u direttore di scena, hà travagliatu nantu à u teatru "Avvakum", "Rose di Jericu. Nikolai Penkov hà fattu l'attuali principali è u direttore di scena in a dramma "Napoleone in u Kremlin in u rolu di V. Malyagin.

Finu a l'ultimi ghjorni, Nikolai Penkov hè statu un attore di u Teatro Artificial d'Arte di Moscou è hà travagliatu in parechje produczioni di T. Doronina in funzioni cum'è Dumbadze "Viu u sole", Hugo "Ryuy Blaz", Ostrovsky "Forest", Goncharova "Cliff", Bulgakov "Guardia White" .

21 di dicembre di u 2009 in Moscu in 73 anni dopu una morti graviosa morse u famosu attore di u teatru è u cinema Nikolai Penkov. Un requiem civile è una farfantaria à l'attore passau in u so teatru nativu. U 23 di dicembre, Nikolai Penkov fù enteratu à u cimiteru Troyekurovsky di a capitale.