Tuttu à a malatia di l'hemorrhoe è u trattamentu

L'Hemorrhoïde hè una varicesi chì formanu un plexus hemorroide. L'hemorroïde eranu una di e primi affare chì anu trattatu da una persona. Circa 4000 anni fà in a Mesopotamia antica, in u codice di Hammurabi, u tarifu di mette hè statu determinatu per u trattamentu di l'hemorrhoidi. In u papiru famosu anticu egizianu Ebers, datata à 1500 AC. e. un locu significativu hè datu à sta malatia. U termini l'hemorrhoïde hè suggerutu da Hippocrates.

L'Hemorrhoïde si succughjenu principarmenti in i figlioli d'età medievale, anche i casi di u so sviluppu in i zitelli è anziani sò deskritti. L'omi sò male cù più frequenza cà i donne.

Etiologia è patogeneesi.

I miccippini patogeneètica di l'hemorrhoidi sò spiegati in modu diffirenti. Frà chì i fatturi chì predisposeranu è cuntribuiscenu à l'emergenza di l'hemorroids sò dui gruppi principali: 1) funti anatomiichi di l'estructura di u sistema venoso di a regione anorectale è 2) effetti avversi exogeni è endogeni. Da e tanti teori pruposti à spiegà a formazione di l'hemorrhoidi, i seguenti stanu attentatu: 1) a teoria meccanica; 2) infittivi è 3) a teoria di anomalii cungeniti di u sistema vascular di a regione anorectale.

A tiurìa meccanica spiega l'oghjocu di l'hemorroids da a influenza di fatturi chì cuntribuiscenu à stagnazioni di u sangue è di pressione venosa in l'organi pélvis. Questi inclusi una tensa tensione durante u sforzu fisicu, a longa stanza o pusatu pusatu, longu camminate per l'attività di produczione, stinimentu crunulativu, gravidenza, ovu è pelvica. Sutta l'influenza di sti fattori, ci hè un debilitamentu di u muru vennitu, chì anu aumentatu i vini, stagnazioni di sangue in elli.

A teoria infecciona spiega u sviluppu di l'hemorrode cun endophlebitis crònica progressiva, da diverse prucessi infjammatorii in a regione anorectale.

A più parte di a teoria di l'anomalii cungeniti di u sistema vascular di a regione anorectale crede chì l'urìgine di l'hemorroids hè duminatu da i funziali innate di a struttura di u plexu hemorrhoide è u muru vinu.

Sicondu l'etioluggìa, l'hemorrhoïde sò diventati in cungenital o hereditarii (in i zitelli), è acquistate. L'hemorrhoids acquistati pò esse primariu è secundariu o sintomaticu. A lucazione distinga entre interna, o sottumucosa, esterna è intersticial, in quale i numme sò situati sottu un plicurisimu di transizzioni, a chjesa di u Hilton. Cù u flussu, i cronichi è aguti di l'isula di l'hemorrhoida sò isolati.

Stampa clinica.

Depende di u gradu di gravità di l'hemorroidi è a prisenza di cumpetizione. Per un bellu pezzu, l'hemorrhoidi ponu esse asymptomaticu senza disruptivamenti u paci à tuttu. Allora ci hè un sensu sensu pessimu di inconveniente, un prughjettu in l'anu. Di solitu, questi fenomeni sò quandu u viulazione di u festu, dopu avè l'alcoholu.

A clinica di u stadiu avanzatu di a malatia depende di a lucalizazione, a prisenza è a severità di i cumplicazioni hemorrhoide. U primu sintumu hè u sangramentu, chì si trovani principarmenti duranti a defecation. Sementione hè stata, cum'è regula, cù l'hemorrhoids internas, i nodali esterni ùn anu micca sguardu. A pacienza scopri u sangue da l'excrescences, in u papule di toiletu in spiegazione sangui sdrughje dopu a difecazione di l'anu. L'annu spargiu annunmente, u sangue hè solitu frescu, liquidu. Questa hè a diffirenza di annunzii rectali in u cancillendu culurale o in colitis in particulare, in chì u sangue cambiatu hè secrezzatu durante ogni difucazione.

In a maiò parte di i sughjetti, i flussi di l'hemorrhoid con exacerbations periòichi, infezzione, prolapsee è infirmità d'hemorrhoids. In i tempi iniziali di l'exacerbaciu ci hè una putenza dolorosa di i nodi, un sensu di raspiraniya in l'annu, un sensu di riutore à u caminu. In stampa più pronunzia, i noduli crescenu dapoi u grandezzu, ci hè u dulore severu, edema di tuttu u territoriu di l'annu hè osservatu. A difettazione hè moltu dolorosa.

Cumpricheghji spessu osservati da l'hemorrhoidi include fissures anal, anal itching, paraproctite aguda è fistulas du rectum, è proctalgia.

In più di l'hemorrhoidi cunsensi, un secunnu hè distinatu, chì hè un sintomu di una altra malatie. Puderia accade cù cirrhosi di u fianu, cù tumuri di u spazi retroperitoneu, incù a descompensazione cardiaque.

Trattamentu.

Tutte e metu di trattamentu di l'hemorrhoidi sò spartuti in trè gruppi: 1) cunservatore; 2) inezione è 3) operativi. Sicondu u locu, u diminuitu di l'hemorrhoidi, a prisenza di cumpulizioni cumpli a questa o quellu trattamentu.

Tutti i casi micca fatti di l'hemorroids esterni è internu cù i bleeding minurari rari sò suggetti à u trattamentu conservadori. U paci hè contraindicatu à piglià un'ecutu agudo, piccante, cerveza d'alcol. L'alimentariu deve cuntene una cantina di fibra (vegetale, frutti, pani negru), chì hè a prevenzioni di stinimentu. Cù stinzia persistente, micca affable à a dieta, l'enemas laxattivi sò indicati. Hè necessatu puru adirte à a sicurità, per lavà dopu ogni attu di difecazione.

I di i metudi fisioterapeutici per u trattamentu di l'hemorrhoidi, hè più ricivutu di utilizà un canzunedda di u ventu è darsonvalizazione.

Quandu si sdrughje, a inflamazioni di i nodi utilizate una varietà di medicazione. Cù prughjettu moderatu, u paci hè statu stabilitu in u lettu, una dieta sparinga hè prescribed. In u prucessu infjammatori, i suppositori antiinflamatorii sò prescritti.

Indicazioni per a trattamentu kirurgicu pè l'hemorrhoidi sò:

  1. Sanguenza hemorrheidal persistente, chì ùn si pò dirighji à u trattamentu conservadoru;
  2. Hemorrhoids, accumpagnati da ripetuti riduzioni, infrazzioni, infezzione di i nodi è i sagnanti;
  3. Ulceration of hemorroids, chì pò causà degenerazione in un tumore maligno;
  4. Hemorrhoids enormes, chì viulanu l'attu di difecazione.