L'influenza di i cartoni nantu à a criazione di i zitelli

Oghje, a televisione hè artighjatu utilizata per manipulà a mente umana. A manipulazione negativa di l'indipendente in i media pò esse un veru problema à u principiu di u terzu millenniu. A maiò grandi influenza destructiva di e tecnulugii muderni hè nantu à i zitelli. Hè i picculi vitturi chì sò più vulnerable à a influenza di i prudutti media. A diversità di l'adulti, i zitelli spessu perceive l'infurmazioni per una verità cumuni è ùn si sanu micca a realizazione di l'ochju di vede programmi dubious è cartonii nantu à elli.


Parechji, in particulari i genitori è i duttori, sò longu prupone à sapè o vede a visualizazione di i cartonii cuntempuranee nantu à a psique di u zitellu in evolucione, chì ci vole in prifirenza chjamata prima o interna? Avete limufilmy almenu qualchì benefiziu per a ghjinirazioni più ghjovira? Chì ci hè aggradèvule cù a rivista di i cartoni è vale à abbandunà? Ùn avete micca solu à guidà à i zombi "zombificanti" è di ponae cù ideali distorti?

Qualessu pruduttu hà i soi latte pusiti è negativu. I cartoni ùn sò micca escepzione. Eccu uni pochi prufani è cunti.

Pros di i cartoni

Bright and entretenu, i cartoni sò sempri amatu pè i zitelli di ogni rinochju di u pianeta. Ci sò assai vantaghji. A so capacità di educà, sviluppà, è cusì parlà, per nutre certie qualità in i zitelli, cumpitenu cù i libri di i zitelli, sviluppatu i ghjoculi è ancu a cumunicazione umana. Aduprate i cartonii, u zitellu aprende nantu à i modi di interazzione cù u mondu circundante, Forma u primu rapprisentanu d'appruvazioni è di u male. Assicurendu cù i cartuccii di caratteri, u zitellu imparà una attitudine rispettuosa à l'altri, capisce à cummattiu cù i so teme. In generale, Aprende a cumportu di questa o questa situazione. U cartoon hè in modu efficace in a cultura di u zitellu, postu chì hà una grande influenza nant'à a furmazione di a so ghjochi, u pensamentu, è a nuzione di normi di u cumpurtamentu bellu è dolce.

Cunsu di i cartoni

Inghjinante cù l'influenza pusitiva di i cartoni, ci sò parechji negattivi. I caratteri principale periculate altrepersonali è manicurare manipule, maten o ferite l'altri, è u momentu di manifestazione di l'aggressioni si pò esse ripetutu assai volta in u cartoon. In u risultatu, sottu a influenza di tali caricatura, i zitelli addiventanu viulenza è imitanu sti erume, cultivendu in elli i qualità illusoria. Puderenu diventà cruci, chì impedisce u sviluppu di un sensu di cumpassione per altri. I paisani chì regularmente vede caricaturu cù elementi di viulenza, avè grown up, anu una gran propensità per scunnià u cumandenu e offensai criminali.

L'aggressione injustificada è u cumpurtamentu chì viola e norme soziale in un cartoon ùn hè micca punitu da nimu. Nisunu dice u caratteru offendente chì hè sbagliatu è ùn ùn dumandate micca una scusa o una retazioni. Comu u risultatu, l'idea di l'admissibilità è impunità di tali azzioni venga. Dopu adite l'idea chì pò cumportà cusì.

In i cartoni avemu ancu osservatu l'azzioni di l'eroi, chì hè periculosa è inutilizazioni per ripetiri in a vita verita. Quandu si vede cartooni simili in un zitellu, hè pussibule di reducerà u minimu di a sensibilità à u periculu. Chistu pò purtà à ferite, postu chì u zitellu tende à imitare ciò ch'ellu vede. A question si sviluppa: cumu fà un caratteru umanu solu u bellu cumpurtamentu di i cartoni?

E forme dimustrati di cumpurtamentu standard, i rapprisintanti di i rolini di u rolu di e donne di donne è masculine si indettenu micca in modu di a mezza qualità. Ùn puderebbe vistientu micca pensati à u sessu, cumparisce un interessu anormali in i rapreżentanti di u stessu sex. Puderanu cumu questu puderà influenzallu a identità sessuale di u zitellu.

Certi cartoni avianu abbastanza cù sceni di discrive in natura, animali, vechja. Egei di i cartoni imbarcate nantu à a debule di a debule di l'altri. Questa anu bisognu à influene u cumpurtamentu di u zitellu, in u primu postu in relazione à i so parenti.

Hè accettatu in generale chì i caratteri pusittivi ùn deve esse attrattivi è negattivi - vice versa. Oghje in u cartoon sò spessu ci sò personificanti unsimpétichi o abbastanti. In questu casu, ponu esse dui caratteri pusitivi è negativu. In u risultatu, u zitellu ùn hè nè guida per valutà e so azzioni. À imitazioni, u zitellu ùn principia à associà cun un eroi nun attrattu. Questa pò influenza nè à u spaziu internu di u zitellu.

Questi sò solu qualchi di i signaghji di caricatura chì anu un impactu negativu in a furmazione di a pirsunalità di u zitellu.

Cusì, vistiantini i cartoni pò esse un bonu scopu di educà u zitellu è à u stessu tempu, un medio di manipulà a cuscenza di i picculi espunenti.

Hè avà nutatu chì u futuru di i zitelli dipende nantu à l'adulti. Suntennu i risultati, avemu a rializà parechje cumposti di specializatori.

Récomendazione di specialists

I zitelli sottu à l'età di dui anni ùn sò micca cunsigliatu per vede u televiziu. L'altri, vide una TV ùn deve esse più da 1.5 ore per ghjornu. U zitellu cù u disordine di u sistema nervu, impressibilizate è cù suggerenti suggerimenti, hè megliu per minimizzà u tempu spentu prima di a pantalla blu.

E scelta un prugrammu di u zitellu o un caricaturu, deve esse particularmente prudente, perchè l'imaghjini visuale anu un impactu più forte à u zitellu. Dopu vultendu un caricaturu o un telecast, avete da discutiri cun ellu ciò chì avete vistu è riproduce a catina di l'eventi.

E più impurtanti. A vista di caricaturizazione ùn sustene micca mai a cumunicazione nuvellu. Dunque, quarchi vota stoitotvozhit tutti i casi, è invece di vede u cartoonatu vicinu, pruponenu u zitellu perdu u tempu in ghjornu.