U me maritu anu fanàticu

A vostra vita cuntenta è midisa in modu di modu imprevisu pò colapsà in un mumentu. Una nova persona hè prova d 'entre a vostra vita. E questu omu hè una donna. Ella prova di situà u vostru omi, circundava cun l'attenti, circate di guadagnà u so amori è distrughjenu i vostri rilazioni fugliali in a famiglia. Cumu risposta à questu? Questa ùn hè micca una domanda idle. Avete vede chì u sposu hè indifferenti assicurata. Ma u core hè preoccupatu, ùn hè micca calmu. Ci hè un problema seriu, ma ùn pò esse permessa nisun casu! Ma i ventilatori sò diverse. Cume di determinà quantu periculu sò?

Fans hidden
Pruvanu micca di avvicinari a l'omu. L'ammiravanu di luntanu. Hè difficiuli di adivià chì un omu hà veramente capiscenu. Elenate sempre ellu, responde bè, susteneiu in questa situ situ. A più frequenza sò i so culleghi, i vostri amici, i vicini. Avete cunfidatu è sò sicuru d'elli completamente. Ma questu hè u vostru sbagliu! Quì ghjoca u più gran periculu. Pudete turnà chì queste persone schietta u to cuteddu in u vostru core. Ùn ùn cunfide micca in forma, per sempre à a guardia. Paga assai attente à i signori più insignichi (cuparti) di l'attinzioni è u maestru di ricunnosce.

Fans esplicite
À u primu sguardu, pareanu più periculosi. Ma in questu casu sapere di duvè aspittà un prublema. Danu à i vostri signori d'invistigazioni, cuntintà sempre cù i cumplimenti. I cuncise è fà rializzii "casuale", assai cuntenti chì quandu sò una oppurtunità di esse solu cun ellu. Tentannu à fighjà megliu, ponu esse a so aiutu. Cusì trattanu di biscuttivi diliziosi, pruvate à tentazione cù robba franca. E tu faciti, senza anchi amichezza, diverse nastiness cu un sonnu è piacè.

Ammirami sò innesce
Ùn sò micca imposti nantu à un omu, hè abbastanza per elli à esse in un raghju di ellu. Sò sempri martellati è insicurati di elli nichi. Ùn avete micca curaggiu di vede à u so amatu. Sottendu l'autoestimu. Per quessa, ùn sò micca temuti, si creanu circunstante. Un omu vi cuntentate di pensà chì ellu hà avutu u fanàticu, hà rinfurzatu ancu a so stima propria. È ùn hai micca bisognu

I fanali milestone pò esse divisu in tempore è permanente. Appena in tempore in avvenimenti corporali. Da l'avete l'avete cumincianu à curate u so cumpagnu. Ma u so amori farà finale cù a fine di u vacanze. Avemu bisognu di pruvà à fà sopra ghjustizia.

Ma certi voti si spettavanu ca si pruvate à annunziate è di cumincià à seducerà u vostru omu. Hè un modu assai bellu per pruvucari l'emozioni negativi. Tutti e donne chjodu l'omi cumprenu cusì bè, è per quessa chì sò assai dispiacenti à l'utilizanu. Ricurdativi, ci era un cunflittu cù a dama, chì, senza esitazioni, hè datu signali di attenzioni à u vostru omu? Hè assai probabili, hà a vulete micca vicinu à ellu, ma di vende nantu à tè.

Cumu libbirà di u fan?
Sì vi vede chì l'inviu ùn hè micca cusì innesu, ùn impedisce à vede in paesu, poi piglià una vista più vicine chì u vostru omosessu tratta. S'ellu si parleghja per ella ironica, hè irritata à l'esitazioni di u so nome, in seguita l'ansietà sarà superflue. Hà desertu per ellu stessu.

Sì avete principiatu à avè avvistu chì u fanali prupone l'interessu veru, li piaci à cumunicà cun ella, poi cercate a ragione in sè stessu. Ellu ùn hà micca bè l'attinente di a vostra parte. A vostra tarea hè di diventà u so amatu più amatu è principal. Attenzione è cura, rigali, cumplimenti, sorpresa, appiccicate sò tutti à a vostra libertadi.

Fighjà ch'ellu li solu dà l'oppurtunità di sentu cum'è un rè. È tutti i so altri admiraturi sò i to olii patetichi.

Cu cura di ellu, parlate di e funziunalità negativu di u so fan. Ma puderete inserisce cù qualchì cura in a cunversazione cù ellu. Ricurdativi nant'à tuttu: l'histeria d'aiutu, a cellulite nantu à i so peri, una mala reputazione. Per fà quì, secremente ighje infurmazione nantu à questu. Scuprì a so cunnosce, permettenu di dì più nantu à ella, ma ella hà bisognu di un minimu d'infurmazione nantu à voi. Contra u voi ùn hà micca nunda.

Ma u più impurtante hè a fiducia in i vostri riti è in u vostru sceltu. Fiducià, è i fanelli vanu chì ùn anu micca nunda di fà quì.