U real estate di Jeanne Friske pò esse arrestatu

Dopu à u 15 di dicembre, quandu era di sei mesi da a morte di Jeanne Friske, i so genitori è u figliolu Platone intrinu in li diritti di l'eredi. Per arranziatu previ, i paisani di u cantanti avarà u so appartamentu di Mosca, è u figliolu ha herdittu a so parte in a casa di campagna, chì si compie da Dmitry Shepelev.

Tuttavia, pò esse chì u terzu eredi legittimi sò aghjuntu à u quartu, chì deve rinvià quasi a mità di tuttu. Aieri, l'organizzazione caritatevale "Rusfond", chì era cullettendu soldi per u trattamentu di u cantanti, hà mandatu un missaghju à i genitori di Jeanne è u so maritu civili, rappresentante interessi di Platonu. Sicondu u documentu, i familiarii di Zhanna sò obligati à cuntalli per passà u restu di i soldi recadute per u trattamentu di u cantante è traduttu da Rusfond in u so cuntu u 19 ottobre di u 2014. L'urganizazione hà stabilitu un lìmitu per u rapportu - trè simani da a ricunniscenza di a notizia.

Dopu à u dirittu di a stella era trasferitu 25 011 790 rubli, di quale cuntonu solu 4 120 959 rubli. In casu chì i rapporti ùn sò micca sottumessi, Rusfond hà mandatu l'appiecu à u nutuzivariu per esse includeu in a seccu di a herdanza di Jeanne Friske. In l'opinione di l'esperti indipendenti, se Rusfond ùn hè micca esce u so rapportu, a pruprietariu di u cantanti pò esse arrestatu in tribunale finu à chì e cirtezza chjarificanu.