Preghjonu per u Natale: un dialogu cù Diu

Oghjone hè una cunversione mentale o verbalità à Diu. Pò esse un duminiu, unanimamente, rimorsu. Pudete parlà in preghiera à u celu in ogni mumentu, u cuntenutu di a cunvegazione pò ancu esse diverse.

U puteru di a preghiera in a Natività di Cristu

Per via di a preghera, una persona sia equilibriu emozioni, paci è speranza. A volte un dialogu direttu cù Diu vi permette di abbandunà una pesura pesante, sia a billezza, a libertà è l'esperanza. Di sicuru, questu hè pussibile solu cun cumunità chì una persona hà veramente a fede è aperta a so ànima in i momenti di cunversione.

Chì ci sò u pricure?

U testu di a preghiera pò esse libera in forma, quandu e parolle chì venenu da u core sò parlate o parlate in altave. Questu hè un bonu modu quandu una persona voli parlà à Diu, ma ùn cunnosci micca. Tali preghjetta sò chjamati privati.

Ci sò preghjunghje publichi. Quessi sò i testi chì avianu da noi di distanti. Oghje sò dispunibuli per tutti l'elemenu, anu una struttura sicura, è a so esencia cunsiste à vultà à Diu, i santi. U significatu di a prichera publica hè divisu in parechji tipi: A preghiera di un preghjudiziu in a chjesa hà un significatu speciale è forza. Hè cume chì u trattamentu hè intesu prima. Inoltre, i preghje chì sò cudificati à grandi festi di a iglesia, per esempiu, una preghiera per a Natività di Cristu, Pasqua, anu un gran effettu.

Comu precari per u Natale

U Natale hè una di e festi di a chjesa più grande di l'annu. Hè cilibratu u 7 di ghjennaghju è feste à i cristiani di e verità, hè un esempiu di pietà, virtù. A preghiera per a Natività di Cristu hà una gran forza è e pussibilità. Sì i ghjorni passate à u celu cù una mente aperta, rimbintatu sinceramente, dumandate cù tuttu u vostru core, a ghjente u sensu pò esse risposta. A sera dopu à a festa hè chjamata Christmas Eve (da a parolla "osovo" - latte di cereale, chì si chjamava chjamatu Kutya). Tradizioni à manghjà Eve di Natale in vigilia di i vacanze. Ci hè una tradizione, ùn ci hè nunda di manghjà finu à a prima estrema, ma ùn hè micca prescribed by a charter. Per pricà per u Natale hè megliu in u tèmpiu. Comu regula, in una santu di notte, ci hè sempre un serviziu, durante ellu hè una cunversione, l'eloggiu di Ghjesù Cristu. U serviziu di Natale hè distinatu da a sulennità è l'atmosfera festiva. Se ùn pudete visità u tèmpiu, pudete pricà per andà per esempiu, durante una cena santa. Prima di tuttu, ringraziri a Ddiu pi l'occasione di vìviri è manghja. Fate quì davanti à l'icona o à pusà à a tavula. A festa di a Natività di Cristu turnaranu à Diu, Ghjesù Cristu, a Vèrgine, i santi. U capu di u manghjà hè u babbu di a famiglia. À u principiu di a festa hè leghjite un passaghju di u Vangelu di San Luca nantu à u nascita di Ghjesù Cristu. Dopu ci hè una preghiera cumuni di famiglia.

Puderete riguardu cusì: "Signore Ghjesù Cristu nostru Diu, chì vulete salvà a nostra salvezza per a famiglia di a terra in a carne, è da a Santa Maria Immaculate and Blessed, unnaturale!" Demuci a ringraziate, perchè avete ottensenu, a fece di u viaghju di quelli chì anu purificatu, per acquistà a grande festa di a vostra Natività è in l'aligria di l'espirituali cù l'ànghjuli chant ti, cù i pastori di glurificazione, è cù l'addevi addevi. Ti ringraziamu a to Thy, per per a vostra grandezza è indulgenza nfinite versu a nostra maladie, ùn a cunsulazione micca cun l'abundenza di l'alimentazioni abbastanza da u spirituali, ma ancu cù a festa di a festa. *** "Demu pricatu à Tè, aprisicate a to manu generosa chì Cumprendi tutti i vostri benedizzioni viventi, allughjendu tutti i corsi chì currispundenu à u tempu è règuli di a chjesa, benedite u dispusitivu di festa, e to pratiche di u vostru populu fidu, in particulare, da l'abbitanti davanti à a Carta di a vostra Chiesa, in un passatu I ghjorni di fastu sò abbandunati da i vostri servitori, per pudè manghjarè quelli chì anu manghjatu cù unanimamente in salute, in rinfurzà e forze di corpu, in gioia è gioia. Iè, avemu tutta a dispusizioni di e cose chì sò bè, saranu abbundanti in i boni pratichi, è da a pienezza di u core gràzie, glorificate e to nourishing è cunsulazione, di a manera chì u vostru Patre è u Spiritu Santu sò sempre è sempre. Amen ". Hè cunnisciutu chì a preghiera per a Natività di Cristu hà una gran forza. Ma hè impurtante chì a cummunicazione cun Diu sia sinceri, sincerea.

Preghjonu per u Natale in l'igiene religione Ortodoxa

Per più di duie centu anni, a bona nova di Cristu hè vinutu, chì hè vinutu à a terra, hà divinamente avertitu di Diu, è da a so resurrezzione affirmò a vittoria eterna da a morte è u peccatu, chì facenu à l'omi è u futuru. In e chjese ortodoxi, u serviziu, per regula, cumincianu à a sera di u 6 di jinnaru, u ghjornu in lettu cù a liturgia, u servitore solidu di a matina è dura finu à a matina. U serviziu di u sirviziu cumpone bisognu di chante, glurificà u Salvadore, u troparicu di a Natività di Cristu (chant chì revela l'essenza di a festa), stichera (u tipu di troparion) hè leghjite.

U testu di u Troparu di a Natività di Cristu

"A to pusterità, O Cristu Diu nostru, brilla u lume di u mondu: in quessa adurà l'astriere di u servitore, daraghju piacè in a stella, Adorà u sole di a ghjustìzia, è guidanu da l'altare di l'Orienti: Signore, gloria à Ti. U nostru, illuminatu u mondu cù a luce di a cunniscenza, per ellu à l'astresce e stelle chì servenu sò apprenutu a venerà, u sole di a ghjustìzia, è per sapè da l'altura di u Rising Sun. Signore, gloria per voi! "A Santa Iglesia a cura di tutti i pirsuni, in particulari chiddi chì ùn anu micca truvatu u strada correcta. A preghiera per u Natale in a chjesa ùn hè micca solu canti ghjovani, ma dinò pè ghjunghje petitions for ogni cristiana chì persone per Diu.

Cunsigliu di a Natività di Cristu

"A virginità amezza à a Madonna, è a terra ponu torrente à l'Unangueable: l'ànghjuli cù i pastori glorificate, è cù a stelta di viaghjà cù l'astri: per via di u nascita di l'Orotcha Mlado, u Diu Eternu." Traduction Russu: "A vèrgine in questu ghjornu dani nascita in u Supernaturale, è a caverna di a terra u staggeranu porta ; L'ànghjuli incù i pastori glurificanu, l'omu sàviu darrì di a strada, perchè noi un figliolu nascinu, u Ddiu Eternu. "In a preghiera, ricordate chì i putenzi di u celu sò vicinu è Diu hè patroniante. A preghiera per u Natale sarà intesa. A più chjave di fà cù una ànima sinceria, u corpu pienu è i pinsamenti.