U reurouvimentu di caccia cun plasmolift

Ricertamenti, assai prudutti di rejuvenazione sò offerte in cosmetologia. Ogni annunziata cum'è u migliore u megliu, u più sicuru, l'ultime rializazione di a scienza. In una tale varietà hè difficiuli di navigà, chì unu di sceglie u metudu di migliurà l'aspettu, senza fà per degru. In questu articulu, cunsiderà a rejuvenazione di a pelle cù l'aiutu di u plasmulificamentu: i prosa è cunti.

Chì hè plasmulificà.

U prugrammu, o u metu PRP, hè un incisione puntale di u plasma di u sangue di paciente arricchata cù i so platelets propii à e prublema di u pelle.

Hè cunnuscitatu chì u sangue hè cunsistenti di plasma (parti di u liquidu) è i cedi di u sangue - leukocytes, platelets e eritrocyte. Hè cresce chì, cù un crescita di a cuncintrazioni di e pla ncletelli in u plasma à circa 10 volte, u plasma addibule biostimulante. In a zona di trattamentu, a cuncertazione di i crescitori principali di creazione cutturata da e platinu hè significativamente aumentatu. Hè prumove a furmazione di caghjunii di a pelle da e cipolle mutaze (sti chjucchi cilesti chì ùn anu micca specializazione, sò stati trovani principalamenti in a medula d'uge, pocu à pocu in parechji tessuti è in a pelle), a normalizazione di i prucessi metabolichi in a pelle è u crescenu di a reta di i vini. Fibroplastichi (ciuciuti di u tissu cunnessione sottu à u filu di a peddi) accuminzanu à liberà una quantità aumentata d'elastin è di colagenu, di prutezione chì furnenu elasticità di a pelle.

In generale, u riarrivenu di a pelle cù a stessa tècnica ùn hè micca nunda nova, postu chì i biostimulanti di u sangue sò longu cunnisciutu. Uni pochi decennii in a moda era autohemoterapia, quandu u paciistu hà pigliatu u sangue da a vina è l'injectia in i musculi - hà datu un saccu di tuttu u corpu, rinfurzò u sistema immune è stimulanu i prucessi metabolichi. Ma pocu à questu mumentu hè struitu di utilizà à menu è menu - u sangue hè un medio excelente per a multiplicazione di bacteriu, in u situ di a so intruduzioni sò spessu sottu supuranzione.

Cumu hè u prucessu di u pacatu.

A rigenegazione cù sta prucedura hè fatta da quessa: u paci di a vina pò piglià sangue (di solitu 10-20 ml, ancu se u volulu dipende da e caractere di a pelle di u paci, à u gradu di u crescente), hè divisu in parechje fraccione in una centrifugazione specifica. A frazzioni enriched with platelets hè presa, injected subcutaneously è intradermalmente in issi spazii di prublema nantu à a pelle cù l'aiutu di l'ague. Di solitu, sta prucedura vene fatta 2 volte cù un intervallu di 2 simane, ma ci sò casi chì più recurrenti prucessi.

Efficiency di plasmulificà.

U risultatu di u plasmulificamentu ùn hè micca immedtamente apparente, pò esse vistu solu dopu à dui simani. Ci hè ancu un altru prucessu di sustegnu. L'effettu di questu pò esse paragunatu cù una superficia facciale di quatru, è a ghjuvata di u collu: a pelle hè diventata più elàstica è ghjovana, aricchi gialli sò allati. Ma u plasmulificamentu ùn aiutanu micca di l'oval oval chì hà oghji o ùn sò prucessu arruganti.

Fate ripetuti prucessi di plasmulificazioni ùn pò esse più di duie volte à l'annu.

Indicazioni è contraindicazione per u plasmulificà.

Hè ricumandemu per cunducta plasmulificà:

Contraindications pour plasmulifting:

Cumplicativi chì pò succeranu quandu rejuvenece cù plasmulificà.

I sviluppori di u metu sustene chì ùn pò micca dà micca cumplicature, ma i maladieti chì anu decisu di rializà plasma-lifting ùn anu sempre esse cunnisciutu di e cumplicazioni chì pò ancu arrizzà durante u trattamentu.

U periculu principalu hè l'infezioni di sangue durante a fente. Questu hè chì a pelle di u paci hè chjucchjata di bacteriasi è di elle sò parechje patogeni opportunistichi (chì ponu causà a malatia in certu cundizione). Hè bisognu di tali bacteriu entre in u sangue, cumenciani à multiplicà attivamente. Se u paci cù a bona prununità, a ripruvazione di sti bacteria sò suppressi. E se l'immunità hè abbia, po esse un prublemu infieraturu in u locu di l'injectu di plasma àricatu cù platelets, chì a faccia ùn adorneghja à tutti, in più, pò esse spusate à altri tessuti, postu chì sò assai vapore in l'area di a face (l'infezzione diffonde cù u flussu di sangue ). U più perchendu l'infezzione in u core.

Un altru periculu hè l'utilizazione di l'equiperii di trattamentu di sangue riutilizatu. À u stessu tempu, hè pussibule trasferiri ogni infeccion (per esempiu, u virus l'hepatitis). Per evitari stu periculu, tutti i prucessi cosmichi à l'intruduzioni di u sangue o una viulenza di l'intigrittu di a pelle, hè necessariu di fà cumporta solu in quessi istituzioni medichi chì anu una licenza per intervene à stu tipu d'attività. Di solitu, l'appendice à a licenza aghjustizza i prucessi permettenu è e so operazioni.

A clinica ùn deve esse ellu micca solu per a publicità, ma dinò per rivisioni di i pazienti trattati, è ancu per a dispunibilità di una licenza pertinente in a clinica.