Propizziu terapeuticu è magicu di l'obsidiana

Obsidian - una roccia di origine vulcanica, hè ancu chjamata vuccheria vulcanica. L'obsidiana hà adessu u so nome à l'anticu guerrieru Guvernu Obsidius, grazie à ellu, Roma hà amparatu annantu à l'obsidiana. I difendenti pò di chjamà sta razza di diversi modi. Per esempiu, u populu di Transcaucasia obsidian hà datu u nome "fragments of satanic claws", perchè anu cunsideratu di u minerale un pruduttu di l'attività di i infernu. L'Amiricani deppiru certi albi di l'obsidiana u nome di "lacrimi di Apaches". I obsidiansi di u culore biancu in Ungheria anu ricivutu u nome "Tokaj lux-zafirsi".

L'altri nomi di l'obsidiana sò l'agate islandese, vasser-chrysolite, persa, ágata reale, petra di resina, fiammata, l'obsidiana di neve, munzitru di a muntagna, muslina, a muntana di caucca, Montan jade.

Obsidian anu picculu partitu di magnetita, per quale hè ghjenaralmente nìvuru, in ogni modu, in a natura, ci sò varietà grisa, russa è marrone, ci sò ancu cullei alternati, chì di modu di modu di u tarritoriu.

Dipenii d'Obsidiana. Armenia, Islanda, USA, Isuli Eolii, Mèssicu, Siberia, Sachsen, Turchia, Etiopia.

Aplicazione di l'obsidiana. Cum'è u Paleuliticu, anu stati historià di trasfurmazioni è di più utilisazione di l'ussidiana. A causa di u fattu chì i frammenti di l'osididiana anu rive di cutie sharp, hè assai piacevule per fà aghjunghje ponti per spears è frecce, cutite, arderi, scrapers.

In Mesopotamia, i primi prudutti d'obsidiana eranu scuperte, eranu più di novi mila anni. E quarchi anu avutu i cunsiglii di l'obsidiana chì eranu nantu à i lichini di i cazirs di primitivi quand'elli andonu per caccia mammuti. Dopu, l'obsidiana cumincià à esse più largamente usata, chjamate i so amuletini è i decorazioni, i figuri rituali, l'articuli di casa.

In Etiòpia, mirruzzi anu fattu di l'ussidiana. A maiò parte di i poviri antichi duranti u ritimu di sacrificiu è embaliate necessitava l'usu di cutidianu di l'obsidiana. E anchi si pò avà u ghjente hà avutu ancu i sicreti di fà impieghi di ferru, ma i scalpels è cutidianu di l'obsidiana eranu chjappi in decarte di tempu.

In l'Egittu anticu, u populu hà cridutu chì in i vasotti l'obsidiana inzercate dura più longa, è per quessa, e so qualità sò cunservati.

Dopu, l'obsidiana principia à esse utilizatu in arti applicate è ghjuvellanza. In parechji musei di u mondu sò prudutti di l'obsidiana di maestri maestri, ghjudiziore, scultori di i seculi passati.

Grazie à u grand Faberge in Russia, l'utilizazione di l'obsidiana in a pruduzzioni di a joera hà principiatu, com'è altri pedras gem.

Finu à a data, a petra hè stata cumposta trà e pedimenti semi-priziosi, chì sò in u duminiu in ghjuvelli è arti. I prudutti d'utsidiana di mudelli muderni - scritti, mircelli, figurini animali, perli, perli, cateni chjave, fontane. A minerale hè ancu utilizata à a custruzzione cum'è un cumpilante espanstero di concrete lightweight è questu hè l'applicazione principali di l'obsidiana.

Propizziu terapeuticu è magicu di l'obsidiana

Prupetti medichi. Obsidian accetta l 'chacra sacru. In a medicina famigliali, l'ussidiana hè usata per trattà i friddi per l'ipotermia. I litoterapi credi chì a petra pò aiutà cù e malatii di u viaghju gastrointestinali. A pressione di sangu pulitica aiutà u rosariu l'obsidiana è i granule.

Parechji prudutti di gioielli d'obsidiana per a prevenzione di a maiurezza di malati. In ogni casu, per una prupitati di l'obsidiana per riduzzione l'energia di i riti, ùn hè micca necessariu di portà l'ornamenti di l'obsidiana spessu.

Propizzii Magichi. Dapoi u tempu anticu, l'ussidiana hè utilita in rituali magicu. I sumeri di l'ussidiana facianu mirrors. Certi paesi da l'obsidian facenu balli magia, per mezu di quali magali pòrtanu amparà u futuru. Hè cresce chì l'obsidiana nnô stessu porta u putere di Saturnu, Uranu è u Sun, è questu hè una bona ragiuni di usalli cù precaution extreme. A petra aiuta u dumiceri per vede i so difetti, è ancu mantene u patrone di atti novi.

Sicondu astrologi, l'obsidiana hè a petra di Plutonu. Fugue u signu di u zodiacu di l'Scorpio. In Transcaucasia, l'obsidian hè statu longu usatu com'è talismanu di u zitellu.

Ci sò lighjendi chì a petra hè capaci di prutezzione di u peccatu è di i malediti, di ritruvà l'emozioni negativu, per guardà contra l'ughjettu malviziu di i poviri ghjente.

E l'usu di l'obsidiana in l'attrezzi di scritta è l'instrumentu ponu esse spiegatu da a so capacità per aiutà u maestru, sguassate l'aghjettivu di i so penseri, si compite forze, sia più reculli.

Talismani è amuletini. U vitru volcanicu hè un talismanu di i scientisti, attuali maggiuri, naturaliisti. U rosario Obsidian hà da aiutà à u maestru a sviluppa vigilance. Protege ancu u ospitanu da spiritu maligni, da l'impattu negativu di u mondu circundante.