U viaghju di i primi figlioli: 6 reguli dietetichi nantu à i vacanzi

Responsabile à l'scelta di u locu. Pruvate d'avè pruspitaru i dati di i menu di i zitelli: volte ci hè un alimentu veloce, troppu dolce o allergii.

Ordine di alimentazione in i ristretti lucali, pruvate di sceglie i prudutti usi di u zitellu - cusì u corpu serà più faciule per adattà à realità pocu cumuni.

Ùn si scurdanu di u regnu di beju: u clima più cresce u clima di u paesi di a cità, u più spessu hè necessariu di acqua di u zitellu. Dà una preferenza à u salitu ligeramenti salitu, untuduzzatu verdure o tè in legnu, frutti è cumpote. Li cóctelti di leite, zuccherosi freschi è zucchioli cù i sciroppi è additivi, per contru, avè esse evitata - pò causà ardori, nàusea, affettatu di i banchucci, sensazioni di disgrazia in l'abdomen.

Pigliate cun voi parechji pacchi stampati di alimentariu alimentariu, frasi di patati macinati, un pappagallo di platti di i zitelli è un blender. Sò utuli in cundizioni di forza majeure sternu: prublemi alimentarii in un o un cafe.

Preparate un lunch stradale di pranzo per u zitellu: gallattisimi sicchi o biscotti, un bevande in un termu, barche di cereali, banane, posti di curda è pagliaghji di frutta in pacchi compacti. Ùn manghjate micca u zitellu in un viaghju cù sandwich di carne, insalati vegetali, patate o documenti - sò prudutti di disordini pruvucati di u viaghju gastrointestinali.

Piglia u primu aiutu in casu di situazione imprevisa in cunfurmazioni cù i raccordji di u pediatricu. Ùn deve cuntene sorbenti (Enterosgel, Smecta, carbone attivatu in càpsula), probijuti (Bififorme, Lineks), enzimi (Creon, Mezim).