Naughty child: trè errori habituali di i genitori

I figlioli di Pai è sempre sempre sò solu noi chì sò solu sò solu in i fichi è in i sòni di i genitori. U picciriddu veru hè assai luntanu da u libru ideale: hè capricioso, chianciatu, à qualchì volte oghje è troppu longu, stubbitu. In una parolla, hà fattu tuttu ciò chì di fà u so babbu è a mamma scantatu dispertu in e so capelli. Ma pudendu tuttu hè assai simplice?

A mancanza di retroalimentazione hè una causa cumuni di malentà. Sè vo vulete chì u zitellu ùn ti senti per esse, fate puru sicuru chì a so attrazione hè focu annantu à voi. Ùn cridarete viulente di una altra stanza o l'altru oppostu di u duminiu - avete bisognu à avvicinà u zitellu, stabiliscerete cuntattu cù ellu cun ellu, piglià a manu è vide in bocca a petra.

A cunfusione di priorità ùn hè micca oblicu, ma un fenomenu seriu. In più di nutritura adattata è un regimentrumu claru, u zitellu sèrviri un sustegnu attivu è benevolentiu di un adultu: mamma o papà, o megliu - tutti e duie. A mancanza di tali participazione hè difficiule per compensà per e cose materie.

U pressu hè qualcosa chì i genitori tandu tendenu à sustituisce l'educazione cum'è tali. L'essenza di a natura umana hè a resistenza à a prissioni, ùn importa micca quantu utili pudia esse. U zitellu simu seguitu i stintu - ùn hè sensu u culpèle? Forsi hè più prudente di fà solu fà u so amori è l'intelligenza.