U zitellu era invenu inveciatu da una pianta velena

L'estiu hè, forsi, una di a stazione più riesciuta per i mariti di i zitelli. Perchè oculeste in innèrsu assai, à u primu mancu, e minacci pericenziale à a salute di u zitellu. Questu ùn hè micca solu un traumatismu, cunzistenti di i ghjinochji rutti o frattura. Unu di micca solu dispiace, ma ancu situazione periculosa hè quandu u zitellu hè poisonatu da una pianta toscana. Parirati chì era ghjucatu innocently in l'erba - è dopu esce da lacrime. Chì accadò è cumu pudete aiutà?

Prima, avà nutatu immediatamente chì quandu u zitellu hè poisonu di e vini di e vini, ùn hà micca bisognu chì u mancavanu un foglia chì hà piace - è eventualmente hè avvilatu da una pianta chì hè stata tòxica. Puderia ghjunghje à una pianta chì emetti un zucchju velu, chì hè faciule bè cumu per tuccallu, per piglià una sustanza venenosa.

Prima, facemu cunsiderà l'opzione, quandu u zitellu ùn era micca avvilatu internu, ma hà avutu una ferita di a pelle due per contactu cù una pianta velena. Ci sò parechji sintomi visuale eccuti u preziosu chì porta à a cunvinzione chì a ghjustificazione di una pianta venti è chì hè chjesa di u zitellu ùn hè micca in vain. In particulare, a zona spuntata torna rapidamente tinta, a causa di l'oleja di a pelle, a prufilezza è picuriti, è i vesiculate sfarenzi.

Cumu pudemu aiutà, quale hè u primu aiutu per u danni di a pelle cù una pianta velena? Per principià, tira à u zitellu fora di i boscati, in chì a causa di a ferita di a pelle hè oculistica. Se u ghjocu di una pianta poisonu ferma nantu à a robba di u zitellu (o qualsiasi altre tagliu di l'erba, l'origine chì ùn cunnosci micca, ma puderete definisce chì, prima chì u zitellu hà sceltu in i macchi, ùn eranu micca), sguassate tutte issi armandosi. S'ellu tuttu chistu passò micca più di una ora dopu - ci hè un mutivu per rinfriscà a zona affettata (area influenzata) o acqua corrente, o acqua calda cù sapunatu, se possu. Dopu à questu, hè bisognu à secredu u locu, nantu à quale u ghjacciu u zucchinu venendu. Pudete per lavavvi u locu cun una bagnera di pappagallo o di napkin, o piacè sguassate è trattendu micca per fà minà fà u zitellu. Hè bella si avete un agentu anti-allergique in u vostru cabinettu di marchjarà o di e medicina di casa, chì duvete bisognu di ungiunà a zona affettata di a pelle. Sì ùn esiste micca, ùn ci hè micca bassu per run a farmacia è cumprà. Se a lesione hà portatu per ripressione sia di u corpu, parechji bombe funghje, è l'area affettiva era inchina, è hè necessariu di donu à u zitellu nò micca un locu, ma un rimediu cumuni contra l'occurrence di reazzioni allergii.

Avà camandemu à una situazione cchiù periculosa - chì u zitellu era avviluatu da una pianta chì cascà direttamente in questu. Fà chì era perchè ùn avete micca seguitu i migghiori, è hà vistu un bagnu bastonu, decisu chì pò esse manghjatu. O avete dicisu à travaglià l'arbe, u scopu di quale ùn eranu micca cunnisciutu. In ogni casu, sta situazione posa un gran periculu, micca solu per a salute - per a vita di u zitellu!

Conti à l'aiutu à l'sintomatologia in casu d'avvilinatu da e venti pesti ùn valenu, perchè i sintomi sò assai luntanu da sempre u stessu. Inoltre, ponu esse imprevisiblement diferenziu, perchè elli direttamentu dipende di quale ue organu, chì sistema di l'organiziu di u zitellu hè più affettivu di avvilinatu cù una una altra una altra.

Ancu s'è avete vistu cù vostri ochji chì u zitellu hè ingutuatu - ùn sapendu bè chì sta staghjunali viulente impone nantu à u corpu. Cusì, avemu vistu chì ci era qualcosa suspicà in a bocca di u zitellu - principia immediatamenti per furnisce primi aiutichi, ùn espere micca l'apparenza di e reazzioni di u corpu. Se ùn avete micca vistu questu, ma ùn n'addunò alcuni cambiamenti in a cundizione d'u zitellu - per esempiu, ellu hè queste nantu à a so salute, o qualche parechje reazzione inusuale - assumi subitu a pessimu è pigliate u zitellu à a clinica (o chjamà i medichi in casa ).

Dopu chì ghjunghjite u "primu aiutu", avè i primi aiuti. Prima, inspecciona a bocca di i migghiori - forsi, ci anu persa rimanenti di una pianta in poisonu - cusì avete bisognu di pruvà à piglià tuttu. In casu chì u zitellu ùn hè micca inconsciante, è l'avvilimentu hà fattu menu di mezzu ora ora - pruvate d'induce u vòmitu per averu sceltu da i parti di a pianta. Per fà questu, pruvate d'inserisce dui servitori in più in a bocca di u zitellu, da dopu trasfurmà un mumentu, chjaru aduprà vomiting è vomiting immediatamenti.

Dopu chì u zitellu vomiti tuttu ciò chì pò, hè necessariu di dà l'annu drittu di carbonu attivatu. A furmazione per u calculà a dosa necessaria in casu d'avvilimentu sanu è a stessa: per kilogramà di u pesu di u zitellu, un grammu di carbone activatu deve esse presu.

In l'eventu chì u zitellu critti ciuriscenu, si spende è ùn pudere micca calà, per fà i manipulazioni necessaris à induce u vòmitu - poi adu sempre darà carbugale attivatu, prima di essiri beatu u latte o tè.

Sì avete vistu ciò chì u so figliolu si manghjò, se pudete tènebre è mantene sti frutti o foglie davanti à l'arrivata di i pratichi medichi - fàlanu è sempre cunfirmate à i medichi a causa di avvilinatu. Questu avete aiutu à pudè dettiru rapidamente e quali misurà si deve esse pigliatu, è da quale devendenu u praticu rispose (o, forsi, simpricimenti ùn esiste micca, è a pianta hè assai innocu).

Ricurdà chì in tutti i casi, hè megliu anticipà è evite micca u disastru avanzatu per disunificà e so terribili è riesce cunflitta. Hè per quessa chì suggerisce chì avete ricordu di uni pochi misure prevene, per avè seguitu ciò chì pudete reducerà u risicu di situazione periculosi per cero.

1. U zitelli ùn deve nisunu sculpite e nisunu vegetali stessu, senza tutorazione adulte

2. Pone un tabù in pratiche familiale, trattate cù u vostru ziteddu com'è prugginitariu periculosa.

3. Ùn ponite à manghjà i pratiche chì vede per a prima volta in a vostra vita.

4 i figlioli ghjovani avissini sapè chì e piante ùn sò micca comiice, è pudete piglià solu ciò chì dari à i vostri parenti (i sti bachi, per esempiu).

5. Puderete sapè chì assai di e piante interni sò ancu verili. Sì ùn sapete nunda di u vostru "animali" verdi, pruvate d'amparà è neve i pianti pratiche. Questu hè applicà à e famìglie cù i zitelli sottu 5 anni di età.

6. Ùn pensate micca chì, si una medicina hè creata nantu à a basa di una pianta, hè dunque manera sicura. Una sobredose cù una droga tali pò ancu pruvucarà l'avvelenamentu!