U zitellu avia i so primi denti

U primu denti pò sviluppà in un annu, ma a maiò spessu a 6-8 mesi d'età. Tutti quelli, è l'altru, è a terza variante di a norma. Ma a vuluntà di l'ordine di dentalli hè un signu di patologicu. U schema classicu hè stallatu: prima l'incisivi bassa crescienu in u centru di u mandibulu, invece i centri incisoriali superiuri; Allora l'incisivi laterali spuntani, seguitatu da i dati "di risposti" in a mandibula. In un annu u zitellu generalmente hà ottu dui denti. Dopu un annu è un mezu, ci senti, è tutti i vechji denti di latte di leite devini pare à 2.5-3 anni di età. Ciumi di u crescente di i denti si pò infezzjoni, prublemi cù l'intestini, rickets, patologias cardiovascular. Quandu u zitellu anu avutu i so primi denti, chì fà è ciò chì sapete?

I primi signali di eruzzioni

Circa circa duie mesi, i migghiate pudete piglià salivatu d'salivamentu, questu hè u primu simbulu di i turni chì avianu cuminciatu, ma pocu mesi si passanu trà ella è l'aspettu di u primu denti. U signu chì un avvenimentu impurtante hè vicinu à u cantonu hè rogheru è infjammazione di e so ghjandi, che ghjorni. U zitellu tira i so dite in a so bocca, rende tuttu, spessu catu è chianci.

Perchè u zitellu anu a frebba?

A dita pò esse facilmente, cum'è un mustaghju dopu à una chjesa (u più tardi i denti si cumincianu a crescita, a più faciule chì u babbu tollerà), ma a volte l'eruzzioni hè aggettu di u deterioru di a cundizione. U zitellu aduprà un corpu cù u nasu, u sonnu è u cumpurtamentu sò disturbiati, a tampiratura pruvà à fà - queste s'assumiglia à un ARVI, è quarchi cosa hè: in u sfondate di dentate, l'immunità debbule, è ùn hè nunda di catturà infestazione. Ma l'autru erupazioni pò causà un saltu di temperatura. Dopu tuttu, u dilicatu hà bisognu à annunzià u tessulu di l'ossu è a ghjucà - in fattu, questa hè una inflamazioni lucali chì ponu influenzallu a temperatura di u corpu. Per capiscerà se a frebba hè una reazione per una dentale o un virus, solu un medico pò. A menzione contru u sfondate di dentnettu face a diluzione di i banchetti. L'asimmetta hè un cumpagnante freti di denti nutili, in particulari à l'epoca di l'eruzzioni. Quandu u "pusteru" tutale sanu sanu è a carica nantu à a maghju hè uniformi, i denti retorna a so pusizioni curretta. Un zitaghju sottu quattru di quattru ghjè periculatu per chjappà: ùn pò sculacciate, suffocate, à parte di u zitellu ùn hè micca capacitu à cura di elli. A volte per a formazione curretta di a maghju in i zitelli utilizate pacifie ortodonche, crea a pressione ghjustu in a cavità orali. Hè assai impurtante per dà à u zitellu à u pettu rightu: capture l'areola hà prumove l'armamentu di u sviluppu di l'uttellu maxillofacial. E, sicuru, hè megliu per liberà di l'abitudini di l'incantu per u succorsu di u dettu.

Qualchidunu pò aiutà fioru?

Ùn hè bisognu di stimulà u prucessu spontaniu di podarè cù burrenti è breadcrumbs. A prucima in i capeddi dispunia ancu gels con lidocaine e di denti, speciali di quelli chì pò esse fretu: elenate perfettamenti l'edema è anestetizianu. (Ùn pudere micca micca u fugliale à u ghjacciu: un ghjugnu stiffu ferà a gum.) Pudete scarrà a ghjuvalla di u to babbu cun u dettore, impannillata in un fazzulettu (per esempiu, tandu duvite esse neve), o cun un sbagliu di silicone cun un punttu. Drogini chì sullivanu u dulore è reduci u temperature, un zitellu pudete prescrire solu un medico.

Avissi bisognu di pulisce una sola denta?

In l'ultimu capitu, i medichi ci ghjunghjenu accumcidare per lavà i funghi di u zuccherinu cù un servitori specie quandu u primu dipinta pari. Stu prucessu, sopratuttu cù l'usu di diversi scarpi di maschili, ùn solu accustomanu u zitellu à a sicurezza, ma facilita ancu a eruzzioni. Inoltre, i battìri chì facenu cavità populalli a bocca di u zitellu apolu dopu a nascita, l'absenza di denti ùn hè micca un prublema per elli, cusì scàccia biancu di u denti si face prevenzioni di a caries.

Cumu pinzari presilla di i renti?

Nisun movimenti di cepificadore horizontale: perchè ùn ùn ne purga micca u spaziu interdentale malamenti, ma gradualmente ellu borra l'esmalte. Dienti deve esse puliti da a chjama à a punta da u cima di u pianu è da u pianu finu à i sopra i muvimenti è di a rivoluzione semicircular. I denti si neveni dopu cada manghjà, ma se ùn si ponu micca pussibule, dumandate à u zitellu annantu à l'acqua o rinfriscà a bocca per lavà i sobri.

Chì duverebbe esse u primu zintatura dentale?

A prima zia, u zitellu hè selezionatu annu. Sò deve esse chjuco, finta, cù un capu curtu è un manicu còmico, appropritatu à l'età di u zitellu. E scelta di raspberti da cerchi artificiali: sò più ghjeniichi. Avete bisognu di cambià di ogni trè mesi.

Quandu si puderà cumprà a denticulina?

Quandu u babbu pò piglià un sbagliale. Sceglite i pastes di i zitelli cun sapori gustu, ordinariu o gel. I pate pastiche sò inutilità, perchè ùn sò micca teme chì u zitellu hè ingulu un pocu. Un paste di pasta di dente adulti ùn hè micca adattatu: sò parechni abrasivi in ​​questu, chì ponu dannà l'esame urgente di i denti uterini.

Ddi bietti - hè sempre?

Hè l'eredità pò esse correcciona, perchè sta futura mamma devendia a bundanza, in particulare in u primu trimesteru, quandu u tessulu di u ciarru fetale hè stabilitu, "Calci naturali * pò esse extractatu da l'alimentu cum'è u casgiu. I studii amparanu chì, anche si a dentru di decadenza si trova annantu à i denti di u ziteddu, cun prevenzione propria è una curazione urali degne, ùn pò micca "spill over" à i denti permanenti in permanenza.