Ricordu fugliali per a malatia di a gola

A maiò parte di a cità si lamenta almenu una volta di l'annu ch'elli anu un dulore gargia. Quand'elli dicenu, aghjunghjenu freti, proskvozilo, pierchi humitei, a garganta hè sick. E, cum'è una regula, ùn porta micca seriamente "friddi".

"Allora ferà è si ferma. Pigliaraghju i candeddi è tuttu passarà ", dìssenu. Ùn parechji in our bustling age pensanu seriosi di a so salute, dìcenu: ùn ci hè nimu à stà malatu. È ancu più cusì, ùn tutti ùn si va à u duttore. Ma tali frivoltà in relazione à a malatia di a grigia pò esse ubligatoriu. Trà i malatii generichi di a gola, pò esse chjamati cum'è: grigore, faringitis, laryngitis, tonsillitis. Sti malatie sò causati in particulare per parechje microbicu.

L'applicazione di i rimedii vulgarii per u trattamentu di e malatie di garganta, chì sò parechje, u pacifanu deve sempre di ricordu chì u trattamentu incorrectu pò prolongà a cursu di a malatia è cumportanu cumplicati serii. Per quessa, principia per esse trattu indipindente, in casu di deterioru di l'estatus di salute, avete da cunsiderà immediatamente un duttore.

L'angina hè a malatìa cumuni di l'attitudini respiratorii supraniati. A maiò parte di causata da streptococcus hemolytic. A surgente di l'infezzione sò i malati è i carriere di estreptococci. L'infezzjoni si spende per ghjiornu à l'aerotransità. Pudete esse infettatu è u modu di cunfruntassi di u domicile, à volta à manghjà. Ci hè una inflamazioni di u tissu di u limfofondu di l'amichi. I microbes sò stati nantu à a so superficia. L'angina ponu esse per l'ipotermia di u corpu. Tutti generali è lucali. A pezza è a contaminazione di u gasu di l'ambienti, l'aireimu di l'aria in secca, sforzu di respirazione di u nasu, prutezza l'immunità, i beriberi provucinu l'angina. L'amigdalitis ùn solu l'amigurata hè affettata. I microbicchi liberati da i microfosetà entre in u sangue, chì porta un incrementu di a temperatura. Poisons can affect the nervous and cardiovascular systems. Puderete guidà à u sviluppu di reumatismu è glomerulonefritis.

U cursu di a malatia hè aggradata: a temperatura sopr'à l'altru, u paci cù un chill, addiventa addulurata d'ingghiassi. Linfòmi nòmini addiscrati. A gravità di a febbra è l'intoxicazione deve di a forma di a malatia.

U trattamentu di grattannella hè realizatu nantu à l'ambulatoriu, solu in casu di malatìa severa, u paci hè ingressu.

U paci hè prescribed a dieta sparing cun prevalenza di vitamini C e B, ricumandemu una bè. A terapia antibatterica hè amministata da antibiotici. Assigna irigazioni di l'ambrata cù l'antiseptiche, gargling with infusions of herbs medicinali.

I ricordi folki per a malatia di gocera, chì sò adatti à tratta l'angina è l'altri malatii sò assai diversi.

1. Pigliate un bulbe o un craimu di aghula. Finamente cut and breathe repetitamente i so sustanzzioni volatile.

2. Fate zucchinu di zucchero negru. Dilute cù l'acqua è ringe u to gargu.

3. Pigliate 20 grammi di colore di calce, brew in un vetru o pate chjardu cun u vetru di acqua fogera. Puderà per enfisterà à l'infuzione era una picca calienta. Aggiuncenu circa una mità di soda. Questa suluzione lavora a gola.

4. Pudete lavà a to garganta cù l'infuzione d'eucalyptus. Perchè 20 grammi di eucaliptus fegate in cerveza in un vetru di acqua fogara. Insist. Li pirmettenu di enfosionar.

5. Cappa birra annantu à un rossu finu, aghjunghje una colazione di l'acitu di 9%. Dà una cervecita. Allora aghjunghje è u zitellu sullivate a bocca, a gola. Un picculu tragettu.

Una ricetta simile era spartutu da u rinfurzatu Stefania. Hà offre l'arrabbiatura è u limonu sconce. Per fà questu, avete bisognu di un spedinu di un vetru di zucchero d'aregione, aghjunghjene zucchero di limonu (una cullizzioni sopra). Hè ricumanda chì i primi e sicondu sipes pozzu arricbeà u to collu, spitting out those porcions of juice. E un terzu sumenti di u ghjacciu per ghjucà. Se tu facite stu prucedimentu 5-6 volta à u ghjornu Stefania assicura chì in un corpu di ghjorni passarà a dulore. Applied with angina and tonsillitis. Ancu in i formi trasutilmente.

6. Per u trattamentu è a prevenzione di angina, pudete applicà stu modu. Agghjunghje parti equitazioni di ezeptiche seccu di u timore, sage, lavanda è zingari. Trascorra una culloca di a cullezione in una puchina, pour una tazza d'acqua fogera è cocilu da cù l'ùtru chjusu per 10-15 minuti. Allora piglià a padedda è respira u vapore per 5-7 minuti. Un tipu inalità. Sì fà sta prucedura per un mesi, puderete impedirle fiore.

7. In u trattu di l'angina, pudete aduprà u melicatu di u mele è di u puminu. Per fà questu, 1 settimana di u meli hè discu in 250-300 millilitru di acqua fervente durata. Aghjunghje una cullizzioni di l'acitu di sidru. M'hocu. Aggiuncia pocu sips parechje volte à ghjornu. Preferibule dopu à manghjà.

8. Aglite da u melatu. Meli in una ratio di 1: 2 hè dissolutu in acqua tibio, cun a temperatura di l'acqua ùn deve esse più di 45 °. Usati per trattà amichi di tonsillitis, tonsillitis, farinitis.

9. Inalatu di patata pè u trattamentu d'angina. Pigliate e patate, pò piglià a pulita. Lavu appacimente. Allora fassi faglia in una picca cunta d'acqua finu à un furiusu prufettu di patata. Pusendi u pignata nantu à a tavula, curdigliatu, coperto cù una manta, respira à a bocca è à u nasu per 10-15 minuti. Dopu l'inalazione sò iri a lettu. In questu modu, tratanu l'angina è e malatie di i vini respiratori superiori.

10 U bientiu di i pignotti manghianu cù e malatii di a gola, cavità orali è u nasu. Per preparà u calchinu piglià 100 grammi di cunti immaturi di picculu, chì sò colti da ghjugnu à settembre, pour elli 0,5 litri di acqua foglia, fate per 30 minuti nantu à u calore. Pudete stallà 3-4 ore. Allora filtre per gase in 3-4 capasti. Un liquidu marronu cù un odore d'agulla chì hà un gustu astringenti hè usatu per calà a gola per trattà a garganta urtuglia, tonsillitis, malatii inflamatorii di a cavità orali, è infundilu u nasu in u nostru rinimentu. U calchju hà effettu antisimpiante, antisetticu, astringente.

11. Meli di malati di a cavità orali è orofariani. Ùn utile à fà aghjurnà u melatu in a bocca finu à chì si disolvi cumplittamenti. Basta cusì à piglià una culleretta di 5-6 volta à ghjornu. Hè preferibile l'usu di u meli in i panelli di solidu, perchè cuntene u cumplettu di cumpostu di vitamini, diversi sustanzi biologichi attivi.

Questa ùn hè micca a lista sana di rimedii tradiziunali per i malati di gocera, chì sò assai efficace e pò esse usatu per trattà i malatii di a gola, cavità orali è i vini respiratorji superiuri.

Ma hè ancu necessariu di ricurdà, chì in casu di a continuazione di a malatia è a deteriorazione di un statuu, hè necessariu d'indirizzà immediatamente à u duttore.