Un matrimoniu dopu una relazione a curta stima - avarà da vene a felicità?

Dicenu chì un casale hè una decisione chì ùn pò micca esse presa in prumessa. Ma cumu sapete chì un casu portanu a felicità? Quantu aduprà da esse à esse cumminate à dì cunfidendu: stu matrimoniu darà a felicità, micca u dolore è u decepzione. Spessu, dopu una relazione chì s'hè sviluppata senza successu, a ghjente ùn criria micca à i so cumpagni è aspetta un tempu assai longu, è quarchi cosa si mette à un spaziu. Ma avutri, à u cuntrariu, sò troppu chjucu è disappunitu. Cumu fà è quantu tempu avemu bisognu di capiscenu una persona. Qualchi sceccu si dumandani: un casale dopu una relazione a curta stima - vi portarà a felicità?

Per risponde à a quistione, u matrimoniu dopu una relazione di curretta longa - chì significate a felicità, avete bisognu di sapete assai di dati chì affettanu a rilazioni.

Per principià, hè necessariu di determinà l'età di i persone chì decidenu casu dopu una breve rapportu. Sò questi sò ghjovani, o megliu, adulescenti, chì ghjè più prubabile, un u matrimoniu ùn ùn porta micca a felicità. U fattu hè chì à una sughjetti di età ghjusta, forsi, tutti ci sò iperibulendu è veddi in rosa. Pare sapemu chì u primu amuri sarà solu l'alegria è ùn ci hè nunda di male. Ma, in fattu, a consequenza di sti rilazioni sò cori rotulati è l'odiu per ogne. In i ghjovani, u casu avarà parechje alcuna magica è fabulosa. Dopu un tali avvenimentu, ci deve esse una felicità assoluta è intelligente. Di sicuru, ogni ragazza socia di felicità è gioia. Ma, à settanta di diciassette, ùn capisce micca chì u matrimoniu hè una grande rispunsabilità, cumpressi custanti è a vita di u ghjornu. Vulendu mette in un conte di fata, una ghjovana entre in una rutina. Di sicuru, ella hè disappunitu. Dopu tanti affare, parechje persone ùn credi micca in a so felicità da un pezzu u tempu di temerà di i relazioni serii. Questu hè u minus of wedges à una ghjovana età dopu una relazione a curta stima. Di sicuru, ci sò esse eccezzioni. In ocasu, ci sò assai prudenzi è micca per anni chì capiscenu a vita di a coppiu. L'amanu à l'altri micca in modu di u zitellu, ma in una manera adulta, cumprendu a so rispunsibilità per elli. Queste mutini, anche dopu una relazione a curta stima. cunnosci l'àutru beni e pò purtà à affruntà a rutina è l'annunzuri chì spessu occuru in u primu annu di a vita di famiglia.

À quelli vinti à trentà, a ghjente ùn hè più prumessu di casare. U fattu hè chì ancu e cose cumercianu à sognu, ùn anu più vistutu tuttu in rosa. Amparate à cuntene i soldi è capiscenu chì un casu hè un piacè prumettu chì si pò furnisce una sola volta in a vostra vita. Per quessa, i ghjovani per una longa volta vanu in i matrimonii civili, studii un altru è fenevule soldi per una festa di celebrazzioni. Dumanni nantu à e rilazioni à u curtu è u matrimoniu à questa età casi ùn sia arrittu. I ghjovani cunchiutate stu riscu per esse stupidu è ùn vulete micca d'invistisce in quarchi cosa chì pò digià hà colapse.

Ma i matrimonii dopu una relazione chì dura solu pocu tempu, anu sempre u scontru. E sta succètru frà e persone di una età assai rispettabile. Perchè andonu per quessa è quale ciucciate per sopr'à quellu sustegnu chì era in vint'anni? In fatti, spessu, sti pirsuni si maritaru per a prima volta. Hà una amare experience di relazioni è amparate à ricunnosce a falsità in un so sguardu. Sì, essendu ghjovanu, vedemu solu u bonu, è digià turnà per trattà tuttu u scetticu, dopu à trenta ghjente ci hè una saviezza di vita. À questa età, una donna avvirtemu immediatamenti quantu un omu hè sinceru cun ella. Inoltre, i priorità cambiani. L'apparenza è a so sfarenza in u sfondate. Ogni impurtante sò qualità qualità cumminia, perseveranza, solidità. Dopu trentà persone chì puderia fà qualcosa, o avianu fattu. Perchè e donne ùn ne avete bisognu di manera chì promettenu cusì o questa persona hè. Tutti i so pruspirità sò spressi in l'ingudu, u travagliu è u modu di vita. Siccome a voglia avà ghjustu se vulete chì cuntene una tale persona, o s'ellu serà sempre un artista liberu cù quale devenu esse u più praticate per vive è di alimenta micca solu ellu stessu ma ancu ellu.

Quandu l'età di i persone supera trinta, ùn ne anu più bisognu d'azzioni di fata. Hè più probatu, avianu un locu per esse in a so vita, ma ùn avè micca a felicità. Per quessa, u stampellu in u passaportu per sta ghjente hè un fattu chì confirma u so amori è l'affettu per l'altri, è nunda più.

A ghjente in questa età cuminciassi è casu assai è per una quantità di razze. Per esempiu, i ghjovani sempre cuntrullà i so sentimenti è pensanu, ma hè questu questu amore o vale à vede? Quelli chì sò più di trenta, ùn circustenu micca l'amore. Hanu bisognu di sustegnu è cumprintà cumuni In parechji parigli, vedi pocu vede una passioni è emozioni sfrendu. À u cuntrariu, i mariti è e donne si tratanu à l'altru abbastanza tranquillamente, ma cù timore è rispettu. Questu ùn hè micca surprisante, perchè l'esperma di vita si fa pudià evitari parechji cunflitti, per truvà cumprendi è micca per fà scandali nantu à e senza raggiuni. Per quessa, dopu avè scurdatu è avè capitu chì, in principiu, sò adattati per l'altri, chì e persone ùn si ponenu micca u registratu di u matrimoniu. In ocasioni si preparanu celebrazioni, e quarchi signuraghjanu è cumincianu à esse ghjustu. In questu casu, u fattu di vestiti bianchi è i festi festivi ùn hè micca più impurtante. Tali cascioli sò di e più forte, cum'è a ghjente ùn imprizzà l'altri dumandesi altri dumande. E veramente apprezzate a pussibulità è fècenu quasi sùbbutu dopu chì si ncontranu. Tali casolli, ancu dopu a relazione lenta prestu davanti à a festa, portanu a felicità.

True, ci hè una categuria di persone. Bastamente, questi sò e donne chì, durante un pezzu di tempu, ùn ponu micca maritatu è anu preseltu per legalizzarle relazioni cù tutti. Tali ùn anu micca aspittatu, è in ogni occasione riceve à u sucheno in u registratu. Ma, stu casti ùn sò micca sempre felici. U fattu hè chì e donne, spessu, saltanu à spusà a prima persona, ùn capiscu veramente un sapè cum'ellu hè cum'è. In u risultatu, questi anu un matrimòni cunfusu cù affari affissibile, di bevi o caminari. Questi donne avissini cunsigliatu in ogni casu per ùn avè prestitu per esse marità, perchè invece di felicità, pudete piglià solu lacrimi è dolore.