I fiori di l'amore è a fideltà sò belli di lacrimi - à un omu a distanza è à una farfalla amatu. Poesi di l'amuri di i classici è di i pueta famosi (curta è longa)

I poechi d'amuri sò scritti da poeta di tuttu l'epica. Ùn hè micca surprisa: l'amore hè un sentimentu chì ùn cambia micca sottu a influenza di u cursu di u tempu è u cambiamentu di epochi. Poveri belle nantu à l'amori cum'è quasi tutti, ma no tutti l'scrive. U puntu quì ùn hè micca solu in talentu poetic, chì, per esempiu, era pussedutu da famosi poeti classichi. Spessu, i piacenti romantichi chì si sò cuntenti di citarè bè, toccu à u core di a linea nantu à l'amori d'un omu per una donna, ùn s'intende micca di scrivite e so opere. Sò ùn anu micca solu tempu per sintonia à u modu liricu, distractatu da e famiglia è l'amore veru. A cuntrariu di i "ordinarji", i poeti vivenu cù a lettera, spessu sottu u toccu cun u mondu reale. Marina Tsvetaeva, per esempiu, hà scrittu assai di l'amuri, ma ùn pudia micca dà à e so propri figlioli. Akhmatova fù aturatu da sentimenti micca riffianiti. U genius Pushkin muriu in u primu di l'omu è i forzi creativi novu per a tortu di l'amore è i celosi. Yesenin spiccò parechji cori cù i so versi di bachi lustrali prima di fallu in amore cù a so musa, Isadora Duncan. Young Lermontov, invece a so aprecia viscosa, era amatu di e donne, ma in ogni modu pussibule fughjenu da u veru amuri, paura di l'ingannina. Storii di poeta mudernu chì scrive l'amore sò micca tràggicu, ma ci sò pochi pocu poeta talentu! Sott'a librettu per l'amori per un omu a distanza, di a separazione è di a fideltà, a poetessa spessu spase chì l'amore veru, una persona vera cù i sentimenti più sinceri hè vicinu. Certu, ognunu eletta a so modu di vita. Forsi i pueta è i scrittori spessu sacrificanu e so personalità per trasmettenu e so creazioni brillanti à i lettori, per cumunu cù e altre ligne nantu à l'amore, a fideltà, a sensualità, a ternura. Forsi si vuleva leghje à a vostra persona amata - un omu o una zitella, versi belle verse. Sapemu questu, avemu preparatu una selezione di i travagli d'amore di u passatu è u presentanu.

Tuccutti à i lacrime versi about love for a guy favuritu o novu

Spessu ùn avemu micca boni parechje per espresà i nostri sentimenti. Allora accade à l'aiutu di e linii di i famosi poeti chì scrive nantu à a tristezza à i lacrimi di l'amore recu. Forsi, avete disputa cù una zitella è ùn sapìanu cumu à quale tuttu ciò chì site preoccupatu. In questa pagina truvate e linii chì sò adattati per sta situazione. Forsi si sò turmentatu di l'amore risicu, ma ùn sanu micca chì a vostra dama ùn ùn prupone micca d'apre a so sentimenti à voi? Fate prima - leghjite a so grande lyrics. Pudete aduprà una selezzione di i nostri poema nantu à l'amore, in lealtà è in ghjilosità. Parlate à mè! Per piacè. Almenu un paru di parolle. Qualcosa di qualcosa ... Aghju tutta in a mio ànima, Sì, no, Pertenite, ùn aghju micca liberatu da un pezzu. Vive in u cativo di u to amore, Cumu nantu à un altru pianinu, Da i mentri è l'invigliera in luntanu, Dove u mare, Seiville, Nave ... Parlate à mè, versu l'estiu! Quantu u sole, Ùn, circa i nuvole - À l'ephemerale di i valdi ... Parlate à mè, in i poesi L'in prosa, Ma ùn circa l'atti Ùnantanu qualcosa ... Da a natura di e Cose, Mi Soul, Tu ... Ùn ci hè micca cura, Liste per sente È senti So per a parola di musica è per questu per intervene Ma per ùn distrughjarà a so armunia. Solgi, E vùagliu cririri ... Per piacè, parlate à mè! Dopu tuttu, ghjorni sò steole calendari ... È hè difficiule di ricuperazione perchè.

Ci hè un culore spiciale - u culore di l'amore ... Ùn trova micca in a lista, induve u culore di u verde hè di grassu, è u celu hè di u celu, Quandu si pittate cù u rasu u celu, È u biancu per u velu è a neve è u nero per u carbone è u crepe .. Ci hè un culore spiciale - u culore di l'amore, U culore hè u più impurtante, u megliu, È u più preziosu, u più necessariu, È cù i fiori chì tutti sò amici: Mazzetta cù ciò chì vulete senza dubte - E aghjunte un altru culore à u culore. Hè un culore spiciale - u culore di l'amore. Hè ancu possibili à sente, In asprazione cum'è a fragranza di viole. Dopu ellu, ancu u crepuscolo hè immediatamenti luminoso ... Hè un culore spéciale: u culore di l'amore. Puderanu fiddling up a meager dinner, è e carusi di e donni anu vechja, è guarantisce l'alive di u populu, Quandu u dulore almenu revise. Hè un culore spiciale - u culore di l'amore.

Dicenu à mè: Ùn ci hè nimu tali amore. Dicenu à mè: Cum'è tutti, cumu voi! Morsi assai, ùn aghju micca persona. In vain hè ghjuntu stupitu è ​​l'altri! Dicenu: in vain hè triste, ùn manghjarè è ùn dorme, ùn sia micca stupidu! Eppuru, quellu chì allora, spiegà, cusì megliu cede! ... è hè. Ci hè. Ci hè. E ella - quì, Quì, Quì, In u mo core, aghju vive un pollu chjovi, In i mio vini, i flussi ardenti guidanu. Hè a luce in i mio ochji, hè u salitu in i mio lacrimi, a visione, u mio audiu, a mo terribili forza, u mo suli, e mo monti, i mari! Da u rinfrescamentu - a prutezzione, da i mentri è incrèdite - armatura ... Se micca, ùn sarà micca! ... è mi dicenu: Ùn ci hè micca tali affiche. Dicenu à mè: Cum'è tutti, cumu voi! È ùn deve fà cascà a mio ànima. E viju, cum'è tutte sanu di vive un oghje!

Curati poveri sinceri per l'amori à a so moglia - Bè à i lacrimi fàcanu à u so maritu

A voti un maritu, avendu maritatu, oblette solu chì a flama d'amore si deve esse custrutturata constantemente - per fettighjà cumprà, ad admissiri amori novu. Per annunzià à a vostra muggheri o maritu annantu à quantu amassi una persona, ùn avete bisognu di aspittà una occasionu adattatu - una festa. Fate cusì sempre. U nostru situ vi pò aiutà à truvà una bella è toccu à i lacrimi di l'amore, scelta un poema adattatu per voi, apprendreghja è leghje à a vostra persona amata. Dicenu ch'ella vi serebbe ghjunghje amate u amore è amparà da a prima vista ... Sò solu chì nuddu postu di vive, È ghjurà, ùn ne ùn bisognu più! À novu in u celu celu sò inturnicati ... I'm wandering about the colors of the leaf fall. Aghju aghjunghje una visione di voi, È ghjuramentu, ùn ne ùn bisognu più! Dàtemi a manu, dite una parola à mè ... Sò st'omu alarme è ricumpensa! Aghju da almenu una volta vive cù voi tutte a mo vita, È ghjurà, ùn ne ùn bisognu più!

Sugnu vicinu, è tuttu hè bonu: È a chiavi è u ventu friddu. Grazie, a mo clara, Per ciò chì site in u mondu. Grazie per questi labbra, Grazie per e mani di queste. E ringraziu, u mo òspite, Perchè ciò chì site in u mondu. Tù - a porta vicinu, ma pudete micca mai avutu cun l'autru ... U mio solu, ringraziu per esse in u mondu!

In u mondu ci sò dui cori distinti Ùn cunghjigliani i so pinsamenti: Da un focu ùn ponu micca mantene bè, ùn fate micca bè cummindu cun ellu di un amore. Ogni annu avemu i so leghji, i costi, a tribunale è di Diu. Un vede per a fideltà di l'amanti, l'Altru - per ricerca è ansietà. Ùn aghjunghje, se sti dui criaturi, Per accidenti pèrdite in a bughjura, Eppuru per un pocu tempu, reducieghjanu a vuluntà di Carefree in a cecità naturale. Unu di elli serà casticatu cruelly Dandu un resentimentu per u malumu per i so sònzii È piglià assai tempu per friddu in solitaria In a casa fridda di u propiu amuri. Un altru ghjelosu diventà sti ghjilosi, Ùn aghjunte in un pianu nìticu, È ancu una falsa fideltà santu à ellu, cum'è una petra, diventerà pisanti. Ùn avete bisognu di un minutu; anu da esce micca l'altru. Sò da parechji paesi. Ma per qualchissia scurdassi, qualchì volta si stendi à l'altru

I piani belli nantu à a fideltà è l'amori per un omu à distanza - Liuli lírici di puisia cun significatu

Dicenu chì, in a distanza, a flame di una piccula amori scorrini gradualmenti, è u focu di l'amuri veru - flares up. Sì u vostru omu hè in a separazione forze di voi, è sì chì l'avete amatu ghjornu à ghjornu per più, vi spiranu sentenzi genuosi, sinceri. Puderete in a sera, triste per u to amatu, vi vulete scrivele qualchi ligna. Sì stu succorsu, scrivite è dite in una lettera o SMS à un altru. Se ùn avete micca scupertu un rigalu poetic, utilizate a nostra selezzione di boni poema nantu à l'amore. Ùn sò assai alluntanati da quale, è scrive nantu à l'amori vostri prossimu E di l'anguish-razluchnitsu sleepless, Sù u listinu chì aghju scrittu. Ah, cum'è noi spessu intesu a conversazione, Dunque senza parting happiness ùn pò esse salvatu. Ùn sò micca separati, perchè ùn ci era micca b reune, È ùn ci hè solu argumenti è cumbattimentu. Sicura chì questu hè sàviu, pò esse. Eppuru, ùn cunnoscu micca per quessa, vogliu, a pesar di tuttu, Dìite: Ùn sì micca parte! Pensu chì mi cumprendere: A spalla à spalla - è nè tristezza, nè friddu! E si avemu ingannatu - beni, a Sindacazione hè sempre ancora!

E lasciatu ... è ùn sì micca più. E aghju tuttu, amatu di u principiu! E, sapete, certe volte, per tuttu ciò chì ùn era micca cun noi è era. Per ciò chì ùn hà micca avutu u tempu di vede, cum'è un figliolu grown up, cum'è una figlia disse "Daddy". Solu u ventu à u sughjettu cresce, È u cat, l'indivìbbili, scraped a fissa cù una catra. E si abbandunò ... E so muggheriu chianciava, O pisellu nantu à a felicità perda. A to latu di u lettu hè toccu da a luna ... Dove si trova - ùn saria quella chì sapi? A quistione di u babbu cumu dumandassi u celu, a Luna o Dieu, almenu permessu di risponde à quale! Parlamemu chì creendu miraculi. U sole sia brillatu. E ricordati, avemu chjappà senza porcì. Dopu, aspittà, guarda u friddu in a mo zitella? Dìcimi di chì sognu avà, quale? E duv'è truvà un mezzu di tristezza negra? E lasciatu ... È ùn ci era micca in un paese duve e vostre figlioli sò bride. Ma in un ghjornu chì chistu, chiancianu, amendu, è à a tavula quandu partite un postu. E ùn avete mai sapè, Cumu si pò avè anzeddu in parechje capelli grisici. Dopu tuttu, u prublemu hè bellu semplice ... Ma a felicità hè più faciule è kinder. Chì vanu. Ma sapemu - ùn ùn sparisce! Ancu s'ellu ùn devi micca a manu, ùn dicerete micca una parolla ... In oghje, in u paese di altri miraculi avemu subitu cù voi.

Sapete ciò, chì ti permeti turnà! Ùn aghju micca chjamatu, ùn m'intercu, ùn precu. Comu prima, ùn cunnosci micca u megliu! Sò cori l'amore a mio ànima! Ùn ghjurà, ùn aghju micca scandalizatu per e nuttati, Dopu di dubbî è asciucari lacrimi. T'avete liberatu, senza mancu vicious, Chjave, è ùn ne micca vèndite amami! Bird bianca nantu à a strada! Ci hè una volta à u celu, induve blu si muviva. Chì guverta da u zogliu in u minimu, Chianci l'ànima, truvendu parolle! T'avete liberatu, liberu! Ùn ghjurà, nimu, ùn preiu! U ghjuvatu è a neve, sicuramenti, anu ghjustu annantu è a terra brillarà cù calore ... E un pocu annu! Sveni, per eru and doing, Vulete circundà i barreri, Wander on my old E-mail? Sulu u mo servitore ùn hè micca truvatu! L'imaghjini è a faccia sera perduta. È a memoria pèrdita avarà guasciu. U tempu cambiatu Nick. Letting go. Tù, lasciate ... À u filu raru vivu! Sapemu solu una cosa, cum'è verità. Nunda ùn pò micca cambiatu!

Gentile poemoni di l'amore di a zitella è a so moglia - Dedicatu à e donne love lyrics

Se vulete dì di l'amore à a vostra donna, nena o una donna, fate cù l'aiutu di a canzone franca. Sceglite "u vostru" versu di migghiara di l'opere di amore, anu utilizatu pezzi di u cori - serà "puntuà" à i linii appropiati. In questa pagina ponuete documenti di poesi da poeta mudernu è classicu. Semu sicuru, frà sti stanzi, elettu una cosa è dedicate un versu à u to amatu. Finu à quandu avemu intesu avete raghjunatu - Arranghjatu, Chì ancu i carichi ùn sò micca visibili, Ddi i hemisferiti di a Terra per l'equatoriu di u monolitu Solidificatu. È ùn sò micca ciò chì hè cun voi site Avete riri ora, E forsi quì chiancianu, Sugnu u Zaria, Intesu passatu u ghjornu. Perchè per mè Allora à a vita significa, Chì ùn àbbia qualchissia ùn sanu, Cumu si puderà esse? Dove? A quale tornu? Quale canzona di i Winds say, Cry bitterly or smile?

Ùn daraghju micca à nimu, prumettimu, ghjuranu, prumettimu. Passate in soggiorni rapidi è dumanni, Duva hè sciddicata, in a so cima. I salvarete da l'adversità, a notte oscura e nuova nuvola. E ti purtaraghju in i mo braccia, à a grotto induve i perli abbrucianu cù a mamma di pearl. Fughjenu per voi risuscitatu, fate l'appughjate l'incantatore in un lampu. Aghju dumandà u permessu di voi, Per esse u vostru, è ùn ùn sìanu à sente à l'altru. A vostra risposta hè cum'è un bagnu per i feriti. Dà speranza à un core. Senza vinu, avè abbandunatu cù parolle, È vi daraghju un core è una mano.

Ùn pudemu micca vive senza voi! À mè è in i piacè senza voi - terra secca, à mè è in u calore senza voi - per esse ticatu. I senza voi è Mosca - u desertu. Sò senza tene ogni ora - cun un annu; Se u tempu di grind, splitting! Ancu vistu u celu u celu. Senza petra senza tene. Ùn vogliu micca sapè nunda - Povira di l'amici, fideli di i nemici, ùn aghju vugliutu nunda di aspittà. Sè i vostri passi pricichi.

Poemas nantu à a splutazioni è l'amori di i classici è di i famosi poeti. Amore lyrics of past years

A canzone di l'amore di l'anni passati diferendu da i versi muderni nantu à l'amore da a maiò prufundità di emozioni trasmessi in stanzi. I so sentimenti in versi sò stati discritti da poeta classici famosi cum'è Pushkin, Lermontov, Akhmatova, Yesenin. I so travaglii diferendu in i so emozioni, i spirienzi. In a so poesia i poi passavanu tutte l'intesa di sentimenti d'amore - da u zucculu amoru ghjovanu, l'euforia di i sentimenti, à l'amore profundo, i celiti, longu per a perdita di l'amatu. Vulendu ricurdà di qualchi di l'òpiri cè famosu di i licenzi di i diversi anni. "Ricunniscenza" A. Pushkinaghju chì ti vògliu, anche mancu in furore, Sempre hè u travagliu è a vergogna in vain, È in stu stupidu infelice À i vostri piacè, ricu! Ùn aghju micca fàccia è micca per anni ... Hè u tempu, ghjè l'ora per mè hè più intelligente! Ma ricunnosce per tutti i signori A malatia di l'amore in a mo ànima: Sò annu avutu ma avete, - I bughjura; Cumu cun tè, mi tristu - Sperdu; È, senza urine, volere à dì: U mo ànghjulu, cumu ti vògliu! Quandu aghju intesu da u to esse salottu u vostru passu di piacè, i vistimenti di summa, Il virginità di a vucidda, innocent, sogliu perdurà tutta a mo mia. Tandu sorrisarà, mi sentu bè; Turnate à vultà - Sò annantu; Perchè u ghjornu di turmentu - a ricumpensa di mè hè a to pale. Quand'ellu si trova cun vigore à i circumsignosi, Cumposti in curazione, Eye-à-l'ochju è i riccio, cangiatu, - Sò in un locu, silentu, modu amuzzu. Amu piacevate cum'è un ziteddu! ... Dientale a mio disgrazia, a mo tristezza ghjuvannosa, Quandu cammendu, in a distanza? E i vostri lacrimi solu, E discorsi in un angulu, è viaghjà à Opochka, È piano à a sera? ... Alina! aghju pietà di mè. Ùn aghju micca eseguitu l'amore. Forsi, per i mo peccati, u mo ànghjulu, ùn aghju micca l'amore! Ma finiscenu! Questu questu puderebbe spressione cusì maravigliu! Ah, no es difícil engañarlo! ... ¡Estoy feliz de engañar!

"I love you more than the sea, and the sky, and singing ..." K. Balmont I love you more than the Sea, and Heaven, and Singing, I love you more than the days I have been given on earth. Sò solu mi bruciate, cum'è una stella in u silenziu di distanza, Sò una navi chì ùn si stà in ieri, in oli, o in a bughjura. Sugettu, cattivù, l'amparatu cun voi, à volta, sicuramenti, vi à voi - cum'è un incutatu cuminciatu à sternu l'ochji È, videndu, hà maravigliatu chì in u mondu scultura hè suluzata, chì u turcu hè spurtatu in l'esmeralda. Mi ricordu. Dopu avè apertu u libru, rumenu e pagine un pocu. Aghju dettu: "Hè bellu chì u ghjuvatu hè refracciatu in a regula?" Ùn mi chjappa, distanzi immedanevi, pupi. E mi piace - è amassi - about love - per u mo amatu - cantu.

"Avemu truvatu per cumbattimentu, à u cantonu ..." I.Bunin Semu scuntutu à casu à u cantu. Caminavanu veloci è di colpu, cum'è a luce di un lampu, aghju tagliatu a sera A sera per i cingani radianti nìuri. Ci era un prugettu, un gasu luminoso transparente. U ventu di primavera era pesa un mumentu, ma nantu à a faccia è in u brillo brillanti di i mo ochji aghjunghje l'animazione antica. E ella assota u capicucallu benediscente, Fatezzu a faccia da u ventu E scumpariu à u cantonu ... Facia primavera ... Hè pirdunatu - è si sminticò.

Akhmatova Anna E pensavvi - Sò ancu ... Questu pensatu - Sò ancu cusì ch'elli mi puderete scurdà, È chì vogliu aduprà, prega è chiancennu, Sutta l'unghji di un cavallu di bagnu. O vogeranu dumande à e vignaghjoli In u rapturo d'acqua spicada E mandu un rigalu stranu - U mo pezzu fragutu riccu. Be cursed. Ni culi ni una vista di l'ànima malevule ùn tocca senza toccu, ma i ghjuramentu per voi un giardinu angèlicu, ghjurà per l'icunettu miraculu, e e nuttati sò un zitellu di focu - ùn tornerà micca.

I megliusimi di u veru amuri. Tuccutti à i prufundità di l'alma poesi lyrici

Sè amate è sapete chì sì amatissimu, sceglite u megliu di i vostri poesi nantu à u veru, u spiritu vivu. In queste poeeti, toccu à a prufundità di e so ànima, i poeti trasmettenu a prufundità di sentimenti migliurati per elli à a so meza. Aproveche a ghjustizia espirituale di a canzona - accede i so fili incù i vostri amate. Ferraghju. Fanni, com'è sempre, sò enterrati in a bughjura. E in a cità, a neve hè sempre u stessu u blu tutale. Sentete una debulezza, ma u mondu sia di tagliu: "Ùn ti cura! Ùn avete scurdatu chì a Bruta ùn deve esse forti? Ellu stete nantu à a catifa, stinatu, chjusu i so ochji. ... è cusì stancu di tuttu è sempre u primu. Iu era chianciannu cu lu prìncipe, ma Mir, grinning, hà dettu: "Avete abbandunatu chì a bruzia era una puttana?" Midnight senza umani, è quasi avevviuta à l'alba Allora aprì l'ochji, annannando l'omi è a mattina. Avete ravvatu cù u sole, è u Mundo dumandava cun altere: "Avete abbandunatu chì a Bruta ùn deve esse savurita?" E strade è i stradi sò pisati da un ghjattu neru. E in a cità a piova è a bàrbara congelata. Ella accudò cù i so bracciu quandu aghju ricurdatu di ... "Avete sballatu chì e so scherci sanu chianciri?"

-Hellu, u mo amuri! -Hello, caru! - Quandu ghjornu in Chita aghjunghje. - Cumu site? "Sò felice!" Solu mi miss ... Cumu site? - Com'è dii, - I cazzo l'amore! Quandu mi vecu, forsi in May? Ùn puderete andà in licenza à u lugliu. In maiu si lasciemu per u viaghju à Taimyr ... - Vi ghjornu in Baku in July ..... Perchè si silenti? -I a to voce ti basiu ... -I sò amatu cù u vostru silenziu ... -Nun ùn scopre l'altru in Taimyr? Sò l'unicu in questa vita per mè! -Vozle Chukotka hà presu burlesca, All after the watch fell without power, U vostru nome dava spiranza, - Cum'è una zaklinannia ripetì! -Aleshenka in a kindergarten hè stata prima: Pen, Primer e una buttiglia di tinta. -Verdu u vede? -Nò, mi scritanu ... -Diu vi vede? -Jeiu, aghju chjama ... -Per què vi silenziu? - Iò basgiò a vostra voce ... - Sò amatu cun voi in silenziu ... Avete micca scuntatu àutru in Chukotka? Sò l'unicu in questa vita per mè! -Perammu silenziu? -Vu vùagliu diceraghju a mo voce ... Dopu avè dicisu à cunfèssendu i mo sentimi à una ragazza o donna, fate ricurdà i poema nantu à l'amore di i classici famosi. I so lyrics di l'amore sò ancu vicinu à i nostri cuntimpuranei - i sentimenti scritti in i so poesi sò impressionanti in a so prufundità. Sicura, elettu un versu per a festa, ùn deve micca stà nantu à u tristi, ancu i più belli è toccu à a prufundità di l'opere delle. Serà appruvatu di avè una corne sinceri è calmata lyrics. Tuccutti à i lacrimi, poema prufunni è SMS curati cù significatu facia più di e donne chì vole di parlà di i so sentimenti per un omu da una distanza. Sceglie un poema, guidata, prima di tuttu, da a vulintà di u core, beni, è a nostra scelta di stanzi d'amore vi aiuta da fà questu.