Un tipu ideale hè bona o mala?

Avà in u mondu ùn sò micca tanti persone chì crèdenu in l'ideale, stitch d'aiutà, pruvate à scuntrà i cumandamenti più altu è da l'altri dumandinu esse u stessu. Parechji sò stati annunziati nantu à l'idealità di l'esternu, ma eccu avemu parlatu versu l'ideali di u spirituale. In a zitedda, quasi tutte e persone si sò guidati da ideali, ma creanu è disappurdate, ùn si finiscinu in elli. Ma anu un pocu di mantene, avè adultu. A maiò parte di sti questi sò e donne, però, questi individueldi sò truvati trà l'omi. Ma hè bonu quandu u vostru novu hè un idealista o per via di una cusita di u mondu ùn pò esse prublemi in a relazione?


Chì sò l'idealisti?

Se un omu hè un idealista, ùn hè micca bisognu di spirimintà di tradizioni è traccia. Tali mutiliani ùn sarmanu micca una cosa cum'è "amore". U zitellu Ideale hè assai longu e cuncise elettu una zitella per ella. Hè scambià per relazioni non seria è sessu per una sola notte. Un tali omu ùn interessa micca à questu. Tutti i so amici ponnu dì chì ùn devi micca di vive, piglià a tuttu da a vita, ma ellu ùn esse ellu. L 'idealisti sò u so puntu di vista è i principii, chì sò sempre guidati, anchi si anu contra l'opinione di a sucetà. Dunque, se u idealista hà sceltu, allura hà veramente capitu chì quellu chì vole di vende a so vita. Per l'ideali, conceptu cum'è "famiglia", "zitelli", "amore", "honesty" sò assai impurtanti. Una persona idealista represente una relazione cum'è e quelli raggetti anu vistu in i contatti di fàuli è romantichi novu. Un tali un omu vi darà vede. Se ellu ama, allura hè per a vita. Un omu ùn voli chì a so famiglia ùn mancà nunda, perchè deve essa perfetta. Inturparà, travaglià, creà intimità. Se in i so idee ci hè ancu u romanzu, cusì un tipu ùn pò maià svelta di cantà una serenata per cumponite versi. Ellu voli chì tuttu sianu perfetti. Naturalment, in a cuncezione ideale di a famiglia è di e rilazione, mai traccia tradimentu. Hè per quessa chì una persona ùn anu mai va à u passu. Hè veramente sicuru chì a so mòglia hè u megliu, cusì perchè aspettu per quarcunu di u cantu. Inoltre, a traizione di questu omu hè umiliazione, perchè cunferma a so incapacità di sceglie l'idea chica.

L'idealista hè

L'idealista cresce in u bonu è a ghjustìzia. Truveru pruvate à aiutà tutti tutti. Un omu ùn hè micca sottumessu à pressione per esse ughjettu è offisa da i so parenti. L'idealista pò esse paragunatu cù un cavaleri in armatura, chì ùn mai passanu da a princesa chì hà cascatu in u prublemu. Ùn avemu micca salvatu da a mità di u regnu, ma solu per chì tutti l'omi nurmale vole à fà. Ogni idealista ùn anu preoccupatu di l'altri prupietari, chì ùn si preoccupa di l'altri. Eppuru, l'idealistiani cenni in a ghjente. Intentate à vede quarchi cosa bona in una persona. E si vìdenu quì, ponu justificà assai accadenzi incorrecci per u tempu, anu sperendu chì a bona vulete cunquistà u male. Per l'idealista, parechji canoni di vita moderna è e regule sò solu inacceptable. Hè divintatu qualcosa di "tirà" per a fine di ottene u so propiu mètudu. L'idealisti sò assai onesti, perchè sò sicuru chì una persona ideale, bona si deve esse onesta è bella. A volte ùn sanu micca sanu ancu questu, ma in u subconscious anu l'ideali chì ancu pruvate d'appropiaru, ancu s'ellu elli nègandu.

Hè nutate chì micca tutti l'idealisti sò disposti per admetre chì sò questi. Parechji di quelli credi chì in fattu sò i pirsuni mundani più cumuni chì ùn credi micca in l'ideali è ùn volenu micca currisponde. Ma l'azzioni di questi facci signu l'oppostu. A strada, sò questi ideali chì sò i più sinceri è sinceri. U fattu hè chì aghju currettamente è pruvate à stà in tuttu per l'ideali, perchè ùn deveru bisognu, ma perchè si sèntenu u so core, chì ci dete à fà cumu di questu.

Un idealista ùn hà mai hà assai amici. Hè più preciosa, in tutta a so vita, anu allughjatu à parechje persone, ma in a maiò parte di elle ùn sò micca diputatu, perchè ùn ùn currisponde micca ideali. Ma quelli chì sò stati quasgi vicinu à l'idealisti sò veramente amici veri chì sanu sempre aiutà, serebbe prisentanu e so spalle è ùn ne scherzu in u prublemu. In u circhiu di l'idealisti ùn sò solu i poviri boni. Cù bagnu, sti picciotti spartini sempre. Per quessa, quandu si ncontra un idealista, pudete sempre esse sicuru chì u so ambientu hè bonu, adatta è interessante. Cusì, pudete esse sicuru chì i vostri zappunni sò sempri avè qualcosa di parlà.

I modi è u cumpurtamentu di l'idealista sò ancu à un livellu assai altu. Sì, micca ogni idealista ci duna a manu fora di u minibusu è aiuta cù u mantellu, ma qualchì idealista ùn mai permettenu insultà una donna publicamente, ghjurà à l'indirizzu, humiliate, insulte, discussione cù l'altri i so aspetti negattivi è ridicule. Stu cumpurtamentu hè cuntrariu contru à i so idee. Ùn puderebbenu micca permettenu una tali attitudina, perchè hè insulte per ellu stessu. L'idealisti sò assai rispittendu à e donne è sempre pruvate trattà beni. Ùn mai avè vistu un idealistà chì hà arrangiatu un cunfluimentu cù a so mòglia in a presenza di l'cumpagnia, è ancu più cusì, hà risuscitatu u so manu.

Ma, com'è cunnisciutu, in u nostru munnu ùn ci hè nunda ideale, per quessa, quì ci sò ancu questi i so scurbi.

Sò l'idealisti?

L'idealistes veramente crede in amore è sò assai sensittivi à questu. Ma esse bisognu di a stessa attitudini è di e so misure. L'idealista hè assai offisu ancu da un ligeru flirtation. Tradimentu un tali omu ùn hè micca pardunatu. Puderia cuntinuà à amà una donna per u restu di a so vita, ma ùn ci ne saranu più relazioni cù ella.


Se l'idealista hè una disappunitu in qualchissia, hè quasi impussibile di guadà a fiducia è u rispettu novu. Per quessa una persona, hè assai impurtante chì i pòpuli attranu veramente in i so standard. Pricemonte pò crede longu in u fattu chì hè. Ma se à un puntu unica chì in fattu tutte e diversu hè listessa, da chì u probabbile di justu stà parechje u overlap cù a persona. Chì un idealista ùn pudemu micca pardunà ùn hè micca un omu idealista ùn avà micca micca scurdà. Hà a so propria scala di valuri è chì altri vede cum'è una misconducte minima hè a tragedia per ellu.

L'idealistes veramente rispettanu assai a donna, ma esse bisognu di a stessa attitudine per elli. Sì infatti nantu à u valori di l'omu di l'idealista, da questu per ellu diventa un corpu suchu forti chì ùn pò micca pardunà una persona per anni o ancu fà fendenza di parlà per sempre. Ancu se tali insulte era in fatti un broma è nimu hà vugliutu per sminu, l'idealista ùn avà micca esse di pudè perdinu. Ellu simbuleghja tutte sse da ellu stessu, cusì parechji parolle pare micca micca accettabbli à ellu.

Allora, si avemu parlatu s'ellu hè bonu o dolce per esse un idealista, hè micca solu impositu per piglià una risposta senza ambiguu. Indubbiamenti, i visualisti sò assai assai, ma sò ancu disgrazziuni. Dunque, ognunu avissi da decisu nantu à a so propiu, se attrae à queste st'ambienti o rinfrescenu minus.