Ci hè una vita dopu a morte?

À una dimora o più grande, a quistione di a morte hà sempri interessatu à tutti. In ogni casu, questu ùn hè micca surprisante, perchè sempre vulete sapè s'ellu ci hè qualcosa à l'altru è quella chì i ghjudiziaristi pruvucanu chì dopu à a morte vene solu a fioritura è u silenziu. Se parlemu di esse esse una vita dopu a morte, dunqua una risposta precisa è precisa ùn hè micca imposta, per chì tutti ci anu da decisu per elli si creanu in teori individuali o micca.

Reincarnazione

Ma sempre deve esse nutatu chì ci hè assai pruvucanti chì ci hè a vita dopu a morte. E, prima di tuttu, avemu parlatu, di sicuru, di a reincarnazione. Ci sò parechji fatti, ancu documentati, chì dicenu chì e ghjente, è più spessu i zitelli, cuntonu à l'altri chì sò una persona tutradedda distinta, elli discritti dettagli di vita è di fatti ch'elli anu micca pussutu sapè. Spessu, ciò chì si parlava era a vita di i pò morti, quale l'esistenza sò sti zitelli ùn anu mancu sospettà.

Chì l'ànimi ci contanu cù l'scrittura miccanica

Ma se a reencarnazione hè più o menu cunfirmata da documenti, a vita fora di stu mondu resta una grande pregunta. Hè esiste? Questu hè scrittu da l'autori chì sò ingaghjati in scrittura miccanica. L'escriptura mecnica implica chì una persona intrì in un trance è qualchissia da l'altru munnu assuciava cun ellu, scrivite i so penseri cù a manu, è poi u mediu prontu relighisce. Eccu, ùn inventa nunda è ùn fantasice micca, ma solu hè un trasmisore.

Tuttu ognunu decide di sè stessu per crede in questu, ma se sè ancu interessatu, avemu dicu un pocu annantu à u mondu chì esiste, siddu crede chì tali registri di una lettera meccanica. Per esempiu, cum'è unu di i mediani dice chì u spiritu chì si spese cun ellu durante una longa volta di parlà di stu mondu, hà dettu chì l'arrivanu quì, una persona ùn ùn senti senza avè una felicità divina, cum'è promised in a Bibbia. Eccu, si rializi chì hè mortu è questu u tristicà è teme. Cum'è a vita, hà bisognu à accustà è adite l'idea chì ellu ùn esisti micca. Eccu, fora di a riva, ci sò veramente angeli, ma a so forma reale sò sustegiti energetichi chì sò più parechji una bola di lume ca una persona. Inoltre, per a ghjenti à avè per capiscinu megliu, l'ànghjuli pigliate a simile chì hè più accettable per una persona particulare.

A strada, vale nutà chì u mondu sanu hè una gran energia sustenìa, da quale pudete creà quellu chì vulete. Per esempiu, pudete creà una casa di i vostri sogni o ricreate u vostru appartamentu preferitu, un locu predilettu per u restu. Tuttu chistu sarà abbastanza realisticu per vede per voi, è per altri spiriti.

In un locu duva a ghjente passà a morte, ci sò assai capas di l'energia mentale differente. In sti capi ùn sò micca esposti soli sò colti, ma ancu e cose. Questu hè chì tuttu ciò chì hè chjesa d'energia in stu mondu hè riflessu in u mondu. O viceversa, chì duverà parechje. Per esempiu, ci hè una strata di l'avvene chì in parechje cose sò stati situati, a chjucchjerà a volte pruvà inventà. Inoltre, ci hè un capu quandu sò i fugliali energie di i caratteristi famosi. Eccu, quelli chì l'autori di i libri hanu dotatu d'energia, furzendu i lecturi per empatizar è in a so credo chì esisti. In accordu di sta tiurìa, pudete truvà quandu trè cumpagnoli, Raskolnikov o u Maestru è Margarita. In ogni casu, deve esse nutati chì equestri imprese di l'energia ùn anu micca a so ànima. Dunque, ripetinu l'azzioni chì quandu u putere di u vostru autori, senza sviluppà o avè qualchissia autoconeità.

In accordu di sti registri di i spiriti, cresce chì quandu avemu per andà in una nova vita, elliemu i nostri parenti, cunsultendu i angeli chì sò assuciati à noi. Ci hè l'oportunità di sceglie l'intellettuale chì avissiru assistitu per parechji peccati, hà sviluppatu in qualcosa è amparate qualcosa. A persona pò vene à quellu munnu, finu à ch'ella ssoona, finu à chì qualchissia ùn ùn aspetta o sente ciò chì ellu vole di turnà à a terra.