Una donna hè sempre bellu bella

A donna hè una manera fràggile, tocca è incomprensibile di fà tuttu u travagliu per rializà in a casa, à u travagliu per ottene u successu è travaglià u so passatempu favuritu. Seductive, imprevisible, sempre cusì distintu - hè sorpendente quantu parechji rolli è imàgini pòbbenu along in questa figura miniatura è quanti pensioni ponu ocultarà sta staghjoni prufonda di l'ochji, cusì espressivu d'una mansa di cigliu biancu.

Ma solu una donna sapi quantu ella hè datu u so settore di richieste di ligami. E solu ch'ella cunnosca u prezzu di a so mistica, senza risolvere in centu cintura di ricerca imagine.

Hè cunnisciutu chì una donna ùn deve sempre bella. Sì un omu cume chì hè solu un pozzu più bella chì un scimmia, u so cumpagnu duvere esse chjaru, sexy, moderatuamente luminoso, rigore moderatu è riccudu. Ma cumu scopu di fà? E micca in partiti è di reunione amici, ma sempre - è in a casa di pulizia è di lettura di un libru predilettu è in u prucessu di piglià un bagnu. In fatti, nunda hè impussibile. E a bellezza femina hè un pruduttu di a rispettazione di trè normi obligatorii. Prima, a regula hè sempre ghjovana, fresca è sana. Siconda, a regula di crià imighchi esceculi. Tercera, a regula di a fiducia in autore.

U velluto hè una peddi delicatu.

Oh, sta particulari a qualità di e donne hè stata cunsacratu à più di una doccia di poema, odes laudatory è bellissima canzone. In fattu, a pelle di e donne - lumetta o scura, liscia, tina, veramente seda - hè statu longu u simbulu di feminità, di a sessualità, di l'incantu. S'hè privatu di tutte tene di fiaschi, si captivanu l'ochji è si porta à distanza un piacè mai impietente da un toccu à a pinna femminile. I mani di manu masculine, è e donne - basgiammi, per ùn viulate a perfecione di u velu dilicatu di a pelle lisa.

Hè a pelle di a donna per una quantità di razze esposti à u più granu di fatturi externu negativu. Dopu tuttu, hè da e mani di una donna chì spicifica a panii, pratiche, lavatu è preparalli platti diliziosi. E quante tanti minaccii chì a coghju di una faccia femmina hè sottupostu è ùn hè micca necessariu di parlà - qualcosa emozioni, stressu, ricusate di un imbrugliu, tuttu questu un traccia nantu à questu. Da ellu ùn hè micca tuttu diffisu di liberà.

Invece, malgradu per numerosi periculi, chì anu aghjettatu l'onda di negatività versu a pelle di a donna, a disperazione di a tortura per a prutezzione è sguassate di e difetti chì anu vistutu nantu à questu ùn valenu. Dopu tuttu, a frustrazione hè una altra emozione dolenta chì pò aghjunte arruganti innevutate à a pelle, è a donna ùn duverebbe sempre bellu fiore è ghjovanu. Inoltre, oghji cosmetolugia in cullaburazione cù a medicina è di dietologie aperta assai modi per a priservà a pelle, chì dà frescura fresca è ancu retouching artificiale di i so difetti.

Da e misure mandatori - e prusione più simplice. L'omu devendenu a prutezzione cù guanti duranti l'esicuzzioni di e case di l'affari. A almenu una volta per a settimana per ellu ci hè necessariu di furnisce un bagnu tuttu è una seria di prucessi ristoranti. Manicura pò esse masterizatu è di manera indipendenti, è hè pussibule - per fà cù u maestru. A cosa principal hè di dà u 10 minuti à ghjornu. Eat better with fresh fruit (for the skin of the face), vegetables (per saturate a pezza sana cù vitamini), carne piccetta (per aghjurnà u metabolismu). A purità di a pelle hè fatta almenu ogni 2-3 ghjorni. È preferibbilmente naturali: solu di tè, un cubu di zucchju ghjuchju, infuzione di cafè. Cusmetichi anu deve esse sceltu assai rispunsevule: idealmentu - affinch'ellu à una marca è stà fidu ancu quandu puderia.

Chì duverevate esse ghjornu?

Pudete sempre stà belli belle. Se pensate à traversu ogni una di i vostri imaghjini in anticipu. U vestuariu di una donna reale ùn deve esse micca limità à una modesta set di vistita per u travagliu, perchè è per lavà. Nimu o soldi per andà à a tenda? Ciò chì impedisce di cusì un vestitu eleganti stessu. O remake unu di i dispunibuli, liganu o decoru cù ricami? L'opzioni sò, più impurtanti - vole per fà bella. E à capisce chì ghjè appuntu l'apicultori oghje, vogliu avè appare.

Quì tuttu u sicretu hè chì una donna hà duvutu à guardà a manera chì si senti. Ùn hè abbastatu à vugliutu di vede cum'è una principessa, mette nantu à una bracciale intelligente, pente per una diadem è và cunquistà a societat. Se à a listessa ora, una donna si senti stanca di classi di scola di colazione. O cascate in l'imaghjini di una seducita sediosa. A so princesa ùn avarà vistu armunia. Ma si una donna cù un vestitivu, maquillaje è accessori in l'imaghjera momentumariu di u so ànimu s'arrisceva, hè cusì bè semplice deliciosu. E nimu nnutarà chì dopu a longa limpeza d'aiutu, u bruciate sottu i so ochji ùn anu detta. Tuttu ognunu hà da piacè, serà felice. E a biddizza torna una volta triunfendu. Ùn hè micca cusì impurtante quì, ancu se u so facci tene si face di spugna o micca. Hà esse peremptoriamente bella ancu in comparativa cù a reine bellezza ricunnisciute.

Ùn ci hè micca cagiunamentu di a figura femina - Ci hè un complexu artificiatu.

Hè cresce chì unu di e funziunalità più radicale di un omu è una donna hè a so attitudina à i so meriti è demeriti. Omi ùn tendenu à avè notte a minusione di a so apucale o un caratteru, è s'elli si trovanu per l'altri, per denegà a so presenza. Dunque, l'omi sò ghjudicati per a so cumpagnenza. A donna, invece, hè più incruciata à l'autorefricana. Custa chì hè per quessa hà stata una regula per ella stessu - per guardà ferma sempre. Ma a listessa qualità per esse cumplissenu cù questu regule à a so scumparsa.

Ùn vede micca bella donna, chì suffreghja i prublemi di salute. Per quessa, e prublemi deve esse situatu immediatamenti: a malatia scunnisciuta hè u prublema principali, è di guardà ferma dopu a ripertazione. È u cuntrastu sarà splendore, è l'effettu serà megliu.

Inoltre, ùn sarà mai bella per altri una donna chì ella ùn crede micca in a so bellezza. Ùn pudete micca crìdiri a rifarenza in u spaziu, se micca ripetuta ciò chì vulete vede. Ùn pudete micca dubbità u vostru chjelu. Ùn pudete micca daricà rinu senza incertezza. Per fà una reina, senza sensu centu percentuale bella, irresistibile è inimitatu, hè impossibile. È a pratica mostra chì ùn sò micca e donne chì ùn puderanu micca acquistà stu status. Hè necessariu solu per retece pensà senza necessità è dubbi in a bellezza propria. Hè, hè solu chì micca micca tutti l'avemu a valutà. O à vedà dopu à una nebbia di teme è d'esperimenti di a bellezza ùn hè micca solu una chance.