Cunsiglii: bagni, mascaras

In l'articulu "Cuscenza di e mani di un bagnu d'occhi" avemu dettu qualcume per piglià a cura di e to mani. A pelle di e mani hè assai suscettibile per a mancanza di umidità è di grassu. Se u cuntenutu di umidità in a peddi hè cascatu, più bassu di 10%, a pelle hè ingrossata, dura è assai secca. Hè impurtante di mantene u livellu necessariu di l'umidità, chì hè assai impurtante per mantene l'elasticità di a pelle di e mani.

À e mani di e donne, ci sò assai preoccupati durante u lavaghju, in cucina, lavare, à u travagliu. Sò esposti à i diversi sustanzi chimichi, l'acqua fredda è acqua, u ventu è a fretura. Se ùn piglià micca cura di e to mani, questu feranu l'aspettu di cracchi, vermiglius, sequite, sbuccià è callosi. Per lavà i nostri mani, usamu sapunni chì cuntene spermaceti è lanolin, altri alcholi à pesu molecular, chì debilitanu l'azzioni di l'alkali. Ùn puderebbe micca aduprà u soapu di a famiglia per lavà, pò causà irritazione, vichjeia a pelle, hà degrease assai, cuntene una gran quantità di alkali.

Per a prutezzione di a pelle di e mani, i credi cum'è "Silicone", secondu "guanti-crema", una film protettiva hè furmatu nantu à a pelle, chì pruteghja à l'alkali, à l'acidi, di e solu solu di salti. Cream di mani "Silon" questa crema pruteghja a manu da u caldu, u friddu, u ventu, i chimichi, da l'action di detergenti, di u polu.

L'indirizzi ndividuale attenti include:
- purificazione purificata di a pelle di e mani,
- in tuttu u ghjornu intensive moisturizing,
- applicazione di màsculi nutriti è creme,
- usu di l'equipaggiu protettivu in l'inguernu.

Mmasci nutriciosa per u pelle di prublema
Una volta o duie volte à settimana, destinaremu tempu per maschi per mani. Pudemu per 10 o 15 minuti, dopu avemu lavatu l'acqua calda. Grazie à i cosmici di u ghjornu, cum'è e mascarelli sò l'effettu curativo è aiutanu à mantene e mani in forma grandi.

Mascara d'ova
Just vtrem in a notte in a pelle di e mani di una mistura di 1 cociña di farinata d'oatmeal, 1 settimonata di meli è 1 focu, avemu pusatu nantu guanti di tissuti. A matina, l'arrugati e zuttimu.

Meliella di màccia
Questa mascara faci a tela di a pelle, liccia e mani. Mmedita 15 grammi di meli di apa, uni pochi di zucchero di limonu, 1 ghaglione di ova, 25 grammi d'oliu o d'amandule. Facemu questu mischju nantu à e mani è avemu da mette in guanti di cuttuni. Facemu sta mascara per a notte.

Glycerin, maschera per a pelle di e mani
Ammucchià flacchite, scurdate è coghju di a pelle. Mix 1 cullenette di glicerina, 1 cullenada di u mele è 2 cullizzioni di l'acqua. Aggiunna 1 cuisson di granu o farinata. A mascara hè applicata durante 20 o 25 minuti.

Maschera di u patata
Per amparà è liscia, a pelle di e mani darà aiutà i patate. Weld 2 patate, libbra, cum'è puré de patate cù u latti. A semi-massa di liquidu hè appiicata à a pelle per 2 o 3 ore.

"Mascara di limonu" per u pelle di e mani
Pigliate 2 patate, chì guerrei in un uniforme è cunghjunghjenu cù 2 cullen di tazze di zucca di limonu. U mischju deve esse caliu quandu hè stata nantu à e vostre mani in un capu finitu. Allora aghjustate e nostre mani cù cellophane è aspittene 15 minuti in stu statu, puderà lavà a mascara cun l'acqua è applià a crema. A notte, trè volte una mezchemu di 1 spinafu di u meli è una sguera d'ova in a pelle di e mani.

"Maschera di miele-patata"
A pelusa furzata torna l'elasticità è a dulcezza, se imponemu una mischju, per questu quì aghjunghjenu a patata prima, uni pochi di zucca o zucca di frutta o zucca (zucca, cole, aranciu, limone), 1 cullenella di meli.

Ola Farina Fettuccine
Pigliate una cullizzioni di glicerina, 1 cullenette di zucchero di limonu, 1 spinafu di pumu di girasole è 1 culletta spuglata di acqua calenta, 2 cullizzioni di avena.

Oil mask for hands
À e mani saranu belli, fiasciamu e nostri mani cù l'oliu vegetali ordulari è mette in guanti di cuttuni.

Cura da manu
Per sguillà a pelle di e mani, usamu rimedii di casa. Per fà questu, piglià 1 cullenada d'ammonia, 2 cullizzioni di glicerina, una scorcia di pururuca, una scorcia d'avena, una culloca di purée o patata di patata.

Hè bisognu à fà bagnu caldi di l'arbe - bardonelle, sagnante, calce frasca, pate, nettle, chamomile, pigliemu 1 spoonada di ogni legne per 1 litru d'acqua. Doppu stu bagnu in a manna di pelle di manu, una crema nutritiva per a pelle secca o una crema da mano serà utilizatu.

In casu d'apparenza nantu à e mani di edema, rossu, rash, avete bisognu di cuntattà un spezialista per i malati di a pelle. Tuttu chjusu indicanu chì una persona sana hà avutu cuntattu cù parechji pezzi - u lupu, u tabacco u altri, o dopu u cuntattu cù fertilizanti.

Cù li mani suurà, femu bathagghini cù u salinu di a table, una cullizzioni di u litru d'acqua,
o scorchizza di scorchera di roghju - per litru di acqua, piglià una cucurrucella di casca,
o cù una cullizzioni di l'acitu - 1 spoonu di vinutu per 1 litru di acqua.

Eserciti per i mani
Per mantenisce a fluria di articulazione è di dete, per sguassà puffiness è crescenu a circulazione di sangue, per rinunzà a fatigue, portanu un petit sette d'esercitazioni. Aghju cunniscendu parechji volte un ghjornu.

1. Aghjuste a manu forte à un pugnu è aghjunte assai, repite 10 volte.
2. Femu un movimentu rotacional di e mani in è fora, 10 volta.
3. Fate un movimentu circulu cù i vostri puliri in dui strade, 10 corsi.
4. Pusce i nostri ditti in u "lock", struppatu fermu è espremà, è cusì 20 volte.
5. Apri a prussimu firmà i dettati è e palmi di e manu à l'altri. I ovati sò tenuti à u nivellu di u focu. Ùn unclench your fingers, pigliate a manu, per chì i vostri foglie è i peddi, retourite u pezzu di a so pusizioni originale, fàliate 10 volte.
6. Iċ-ċilindri ta 'idejn tqajjem u jbaxxu, aħna 20 darba.

Questa gimnastica per i mani ci pigghia 5 o 10 minuti, è puderete sentite chì e vostre mani sò ripusati.

Cunsiglii per a cura di a pelle
1. Hè megliu per lavà i mani cù l'acqua à a temperatura di l'ambienti. Da l'acqua fridda, a pelle hè stallata, floccante, acqua calenta, degreases di a pelle, fa furore, s'asseca a pelle.


2. Lavurendu, dispusizione, lavare, a pulitica hè fatta cù guanti, perchè i sustanzi chì sò dispunibule in i detergenti ùn sò micca efficace à a pelle di e mani. Dopu tuttu, sti sustanziali ponu eliminà a grassu, puderete sulu imaginate ciò chì farà cù a pelle di e nostre mani.

3. Lavora i nostri mani cun un gel especialità o un sapunicu. In cusì cusmeticu cuntenenu parechji additivi chì impediscenu u siccà di a pelle.

4. Dopu qualunqui cunsevule cù l'acqua, avemu lavoratu bè e mani nostri, questu puderà salvà di rizzi.

5. Ogni ghjornu, avemu a lubricate a pelle di e mani cù crema.

6. Perchè a pelle nantu à i coddi sò spessu stiff e seche, deve bisognu d'una cura particulari. Cuglieri durante u lavu in limpi in movimenti circulatori cù a pómez è di a griglia cun una crema grassa, chì si mischia cun u zitellu di limonu.

7. U bagnu per e mani facenu a so cutulia è cumplicità. Per 2 litri di acqua cale, pigliate 2 cullizzioni di l'oliu vegetale. O per 2 litri di acqua calenta, piglià 1 culletta di glicerina è 1 cullenella d'ammonia. A prucedura hè fatta di 15 or 30 minuti, per 10 o 15 ghjorni consecutivi, un mesi dopu, ripetiremu o realizamu un cursu di qualchì altru prucessu per a cura di a pelle di e mani.

8. Cu pelusa scura è brutale hè vera utili à fà e bagni di u lactosu è da u cracu di cracu. Allora l'avemu a lubricate a pelle cun una crema nutritiva grassa.

9. Si in mani era culura è craci, aduprà bagni di fècula, piglià à 1 litru d'acqua, 1 cullerette di tabella. Dopu à 15 minuti, rinfriscate e mani cù una nutritiva crema. Tutte bagni sò utili in u casu di calli è crachi nantu à i chjusi di i pedi.

10. Si sì sudatu e to mani, pruvate à fà un salottu. Divuzioni in 1 litru di acqua calenta, 1 cullea di sal marina. Portu in manu ogni ghjornu in un bagni tali per 5 o 10 minuti, per 10 o 15 ghjorni.

Maschi per mani in casa
"Mascara d'avena"
Mix 1 cullenella di meli, 1 culletta spugna di latte, 1 culletta spremuta d'oliu d'oliu, 3 cullizzioni di avena. Emu ponu una mascara in 1 ora nantu à e mani per piglià u meglius effettu quì si putevi nantu à i guanti.

Mascara Aceite e Yolk
Mix 1 colti di coce di u meli, 1 culletta spugna d'oliu vegetale, 1 focu. Fighjate nantu à e vostre mani per 15 o 20 minuti. L'acqua di Smoem, avemu pusatu nantu à a crema nourishing.

"Mascara e mele"
Mix 1 tablespoon of honey, 1 cullaretta di avena, 1 ghjegata. Fatemu cunsigliu cum'è una cumpusizioni è mette in guanti. Mask smoem in 15 o 20 minuti, scopre mani cù una nutritiva crema.

Mascara di patata
Emu suluzione 2 o 3 patate, ci arrassalavanu cù u latti. Ci putemu in manu di pisci è ponu in questa massa di mani finu à chjappè. L'acqua di Smoem, avemu pusatu nantu à a crema nourishing.

Maschi per unità è mani in casa
1 ricetta. Prudutti di casa per amulandre a pelle nantu à i coddi
Mesi 1 cullenada di peròxulu di l'idrogenu, 1 cullenada di zucchero di limonu, 1 cullenella di crema agria fatia o crema, ½ teaspoon di soda, 1 cullea di u salinu. Scillaremu i nostri i coddi, sparghje sta mezche è avarici cù cellophane for 45 minutes. Poi smoem e manciatu cù una crema grassa. Facemu 1 o 2 procedimi finu à chì a pelle tornene viddevita.

2 ricetta. Impricante naturale per rinfurzà unghie
Pigliate un coppiu fate di iodine, uni pochi di succhi di limonu, uni pochi spinachje in oliu d'aliva. Amparate e so unghje in questa mutazione è tenite durante 5 o 10 minuti. Smoem acqua senza sapellu.

3 ricetta. Iodine da u fasciu di ungi
Per a notte avemu spendi l'unghie per iodu. Se facemu questu in a sera, postu chì hè prestu assicurata rapidamente, e unghje micca seranu amarilli.

4 ricetta. Limone per rinfurzà unghie
Cut 2 lobules da u limone, 1 cm in grossu. Pusìamu tutti i unghji in ogni lòbbe, in un lòbulu - e unghji da a manu ghjustu, in l'altra parte - i unghji di a manulla.

5 ricetta. Sour berrie per i cura di unghie è e mani in casa , cum'è cranberries, pasti, cranberries. Zucchinni di frutte grease a pelle à u circhiu per unghie è i so unghji.

6 ricetta. Oliu vegetale cù l'aghjunghjule di u zùmmu di limonu per rinforza i unghji
Faremu nantu à e unghje una mezchemu d'oliu vegetale cù l'aghjunghjule di u zùccheru di limonu o una goccia d'oliu essenziale di limonu. Appiglianza ogni ghjornu di deci ghjorni.

7 ricetta. Una mascarone di gelatina casca cù glicerina è farina di corn di mani
Hè bellu à fà quelli chì e mani sò danuvuti da i detergenti. In 40 ml d'acqua calda, fracassava 56 grammi di glicerina è 4 grammi di farina di granu.

8 ricetta. Fatto, maschera, casata, patata
Impariscammi 2 patate e fatevi aghjunghje una cuisson di oliu d'oliu, 1/3 tazza di latte. Puree ponu nantu à una pepite di panna o plegate diversi ghjornu à a gasa. Allora pudemu turnà stu "sandwich" è ci mette nantu à e mani. Cumpitivi cù u paperu per i compressi, pudemu strucià i sacchetti di u polietilenicientu, è l'attaccà cù cintes o bande di gomma per i capelli à i maghi. Dopu à quaranta minuti, rinfriscà i sacchetti e lavite e to mani cù acqua calda.

9 ricetta. Oliu d'oliva à a cura di manu
Scorcheremu e nostri mani cù l'oliu d'oliva, mette in guanti di cuttuni è ghjittassi in elli. O femu a piglià, nantu à i guanti di cuttuni, nantu à i guanti di gomma, è facemu a faccenda di a casa. Dopu à 20 minuti, a pelle sarà viscosa è liscia, cum'è un zitellu.

10 ricetta. Home mascara di mano con girasole oil e cottage cheese
Pigliate un pocu oliu di petrafinite micca sulfini. Per rinvià un colpu lisciu à i vostri mani, fate unchiole di pompelmo, aranciu, limonu.

11 ricetta. Iodine riti da u fasciu di ungi
Per ùn sparte e unghji, facemu un gridu di iogghiu à i maghi.

12 ricetta. Mayonnaise per i cura di e mani
Pigliate a maisonette, mette in forti nantu à e to mani, è pittate guanti di gomma in e to mani è fà campà per l'affari. Dopu à 30 minuti, rinfriscà i guanti è lavate cun acqua cale.

13 ricetta. Vitamina E da brittleness è stratificazione di unghie

Pigliate a vitamina E in capeddi, hè vindutu in una farmacevule, è aghjustemu tutti i nostri ghjorni. Per fà questu, avemu apertu a capsula, untu e frettu tutti i ungii, dopu à settimana l'effettu vi serà visu, è dopu à un mesi, i unghji saranu cum'è acero.

14 ricetta. Iodine è u sali per u rinfurzà di u cla
In un vetru fugliale nantu à una cuppa di tavuletta di una tavuletta di granulazione è di qualchi tulu di iodu. Wet the cotton wool in a suluzione è frettaghja in ungles. U listessu effetti hè osservatu dopu à un riposu cù u mare.

15 ricetta. Cream e pimento rosatu per rinfurzà u unghjulinu frà e stante . Avemu imponente nantu à e unghje una mascara di 1 colti di coce di alcuna crema, è 1 cullenade di pepite bianca, per 5 minuti. Un oghje effettu induve sta mascara cù ungles frà è stati.

16 ricetta. Limone per i cura di i ghjinochje è i mandà
Hè bisognu di lavurà i vostri ghjinochjati è i minzoglie cù e resti di una crema, ùn lasciate micca.
17 ricetta. Masque in casa per smoothing mani arrugati
A pilucca arrugata di e mani si face più dolci è suppli si una mistura di 1 cucappona di u meli è a 1 è a gingiva di u vomitu in u vomitu in a notte.

18 ricetta. Mascaratu naturale di u fruttu di u salinu è di u limonu, per rinfurzà a chjave
Solubbi in u zitellu di limonu un salottu, perchè aghjunghjemu un platu o culluna uni pochi di zucchero di limonu, mischjà è applica per 20 minuti nantu à i ungi.

19 ricetta. Mascara naturale di u cafè, per a manu
A pelle di e mani hè assai cumuni cun cracke è irritate. Eficae, se facemu una mascara da u cafe, aduprate a mascara in manu per 5 minuti. Allora averemu aduprà a crema à e mani.

20 ricetta. Home Mask da Marigold for Hands
Per via di a notte, pigliamoci a manu cù l'ingudu di calendula, putemu mette in guanti di cuttuni, in a mane dopu lavamu l'armali di l'ungene. A più chjaru hè chì i procrucciali sò reguli.

21 ricetta. Ungüinu per a durezza di ungi
Pigliate l'anguatu chinu assai copertu è 4 grammi di cera di a cera di a busita, fretenu in un bagnu di acqua, pour un oliu di pezzu, finu à ottene l'ingudu. È questu l'ungulinu tutti i tagghiate ogni notte brusgiate.

22 ricetta. Cera naturali per unghie finitu
E Teseiu si mette in u funnu nantu à u bagnu di vapore cera ne so cera ne so ciappi nettu è fate immediatamente quellu u unghje in l'acqua fredda. Dopu quì, i diti si facenu "ballucale", mette in guanti di cuttuni è andate in lu lettu. Amparemu tutta a notte. Questa prucedura hè fatta 2 volte à settimana. In tuttu, ci saranu 6 prucessi. Unghji furmaranu beni, è un cursu sarà abbastante per salvà di i bughjetti unghji per a vita.

Avà chì sapemu chì duverebbe esse a cura di e mani di a più maschera. Dopu à sti cunsiglii, curabili di e to mani, facendo maschere è bagnu, pudete fà a manu sbuccia bonissima, è e unghje di e mani saranu bè è forti forti. E tutti graziosu a cosmètica di u ghjornu, cum'è mascarelli anu un effettu curativo è aiutanu à mantene e mani in forma grandi.