A pruduzzioni curativa è magica di turquoise

Turchese hè sempre stata cunsiderata una petra di felicità, hè verde o ciel blue cun un tinglado grisese è blu. Piuttostu chì altri petri di un turcu hè attribuita prupietà misteriosi è medichi. E persone cridètenu chì una persona chì hà guardò u turchese in a mattina, sarà cura di u ghjornu. A cuntemplazione di a petra in a mattina ponnu migliurà a visione. È se l'usa in un colgante o pendelle, u turcu hè l'eliminazione di a frigia, furtificassi u vostru cori è salvatu da a fatigue. E una persona cù un turquoise sempre hà sempre a prosperità finanziaria, hà da esse felice dopu.

Stone furtificeghja abilità, intuizione, dà intima, curaggiu, ambizioni, purtà a pace à a famiglia è a felicità. Turchese turchese hè una petra d'energia forte forte, è u simbulu di spiritualità è a lotta contru u male hè un turchese turchese finale.

In u corsu di a so vita turchese cambia l'energia è u culore. Hè per quessa chì a petra verde hè cunzidiratu "mortu", micca dotatu di pruprietà magichi. Malgradu questu, ci hè un altru puntu di vista. Certi cunzidira veru turchese cum'è a petra di i ghjente matura, chì anu righjuntu u so scopu.

Sicondu lighjendi Persiani, sta petra hè furmatu da l'osse di quelli chì morse da l'amore rettu. E in casu chì u turchese in a petra chì era daveru hè pale, volenu chì i sentimenti d'amore in u donu anu sfundate.

Guàrdati di i ghjovani ghjente per esse u so turchese. Hè summamente inestabili cù effetti cosmichi, ponu deteriorate postu di cuntattu cù spiriti grasi o creme. Durante u lavu in manu, l'anellu cù u turcu hè ribattatu.

U nomu di a petra hè stata di u persicu firuza ("triumphant", "stone of happiness", "victorious"). Inoltre, un minerale hè chjamatu una petra Aztèque, una pedagogica celeste, una pedra di guerra, calchyuyutl e turquoise egizianu.

Hè u celu è u celu-blu cù cunti verdi è giallu grechi. U brillo di turchéssu hè sedoso.

Talismani è ornamenti di turquoise sò stati trovi in ​​l'archeologi durante e scavi di i funerali e settimane in Europa, l'Asia Centrale è l'America Centrale.

U turchese più bella si trova in Nishapur (Iran). Stu accontu si sviluppau in u III seculu aC. E ancu prima, in u IV seculu aC, turchese hè stata minatu à a penisula di u Sinai.

In i tempi antichi, ghjuvelli è amuletini eranu digià fattu da u turchese. Trà l'abitanti di u Tibet, era stissu credu chì a turchese hè micca una petra, ma una divinità vivente. Oghje popularamente hè a petra utilizata da i musulmani. Ci hè ancu un casu induve a legenda di Magomed era gravure nantu à u turchese.

A pruduzzioni curativa è magica di turquoise

Propetti terpèuti di turquoise. I medichi, i litolo, cunsiglianu chiddi chì soffrenu di l'insomnia, per vèstinu turquoise, chì hè in tutta l'argentu. Dapoi u tempu anticu, ci hè una parolla chì u turchese, purtatu in u collu in forma di un colgante, brilla malatia di u fianu è l'ulceri stomacu. A petra, chì hè stata in oru, stabilizza i prucessi chì si trovani in u corpu umanu è aumenta l'immunità. Se u minerale s'oscurara, significa chì u so patrone si deve cuntattu immediattamentu u duttore.

Propizzii Magichi. Tutti i pòpuli di u mondu crede chì u turchese hè a più piace. Hè capacitu à pruvà à l'averebbi, per extinguir l'ingerimentu cum'è u so patronu, è quellu chì hè mandatu da l'estremu, è di restituurà u mondu famigliali è di affruntà u scontinttu di l'autorità. U minerale hà una maraviglia propietaria, u questu chì a petra cambia u so culore: in u mumentu u tempu è davanti à l'avutru avanti, u principiu di pale piumale quandu un omu mortu hè tennulu à e so mani. Turchese hè a petra di i capi, i prucuzzanti, persone inde independente, determinate è valente. Sta petra aiuta u so propiu per esse centratu, per capiscenu u significatu di a vita, per guardà di l'atti infarceli, vanities, per determinar quale ellu circate, per pruteggiri di ogni forma di prublemi. L'energia turchese hè cusì forte chì dà u so propiu l 'oppurtunità di acquistà una autorità alta assai è piglià u putere. Ma ùn deveremu micca chì a petra hè un caratteru murali è, dunque, acquistate da u violatoru di a moralità, pò assezioni brutalmentamente u so propiu.

Turchese aiuta è in un frontmanu persunale. Da u periodu medievali, era cunvinta chì una donna, imprese imperceptiblemente in turchese di u vistitu, acquistà a fideltà è l'amore di quella persona. L'annu, in u quali eranu i fiori di l'appiccicate di l'aghju turcu, prisentatu da una persona amata, porta a felicità à u patrone in l'attività prufessiunale è in l'affari familiari.

Astrologi recomièvanu purtà un turquoise blanquecino-bluens à quelli chì appartene à u signu di Sagittarius, veru à Taurus è Scorpio, è biancu à Virgo, Aries è Pisces. U restu di i signaghji sò più lucchetti cun turquoise, eccu Lviv, chì ùn hè micca vulintà di vende turquoise.

À u talismanu, turchese hè stata chjappata per attruverà l'amori, a salute, a prosperità è a furtuna. Ma i viande si pò micca fà senza sta petra nantu à a strada, perchè pò piglià fora di i periculi di u viaghju è facenu i so passi in spettaculu è faciule.

A generazione di turchese hà principiatu in l'Anticu Egittu. I ciprésti di u scarab scarabeu, hà fattu parechji seculi prima di Cristu, serve com'è un amuletu è un oggettu di cultu.

In parechji ghjuvelli appartenini à l'era di u Regnu Novu è Mediu (XXI - XI seculu aC) hè ancu trova turcu. E qualchi di e petre sò assai brillanti è belli chì sò stati pensati à tempu com'è artificiale.

Legends dedicate à piedi cambiati, a moda vinia è si andò, ma turquoise hè sempre cunsiderata una petra di felicità, salute è bona furtuna. Inoltre, u turchese hè ancu u cunduttore di e forze superiore, è hè ancu cunsideratu cum'è a petra di i persone bravi. L'antichi guerrieri anu postu nantu à a fondu di a spada magica.

In i paesi orientali, turchese hè a mascagghia di guerrieri. L'egiziani usavanu turchese per u carving e inlays. Turchoise era ancu cunnisciutu da i indiani chì vivenu in America precolombiana, è era sopra à tuttu reverendu da i Aztecs.