Vita di l'adolescenza

Adolescence hè a ora di l'esperimenti è di l'esplorazione. U periodu quandu i figlioli cresciute i cumandenu i so atti di più oghje è rash.

In l'adulescente, ci sò cambiamenti muderni fisichi è fisichi chì affettanu u so visione di u mondu, i prublemi di vita è e preferenze. Dintra l'adulescente principia un cunflittu trà i so desideri è l'opportunità. Un adulescente, com'è regula, spessu senti incunificata, sensu constantemente pressi da l'scola, i pari e parenti. Quessi sò spessu accusati di malincipente o ancu una mancanza di scopu di capiscenu è aiutà. Parechji parenti, scurdendu chì anu vistu esse figlioli ad esse cumpurtamentu, scurdamu chì duranti stu piriodu sò prucessu di sviluppu sessuale, è per quessa, l'adulescente hà da esse spiegatu spegate da e consevani è e possibili minaccii di l'iniziu iniziu di l'attività sessuale.


Per via di u rapidu prucessu di accelerazioni, l'età à quandu l'adulescenti intrinu in relazioni sessuale cù ogni generazione hè diventendu chjaru è più chjucu. Questu hè sustituì da a propaganda attivata in i media, in più di l'educazione inutilità in a famiglia. Un accordu incorrecte per discutiri stu tema cù un adulescente pò esse particularmente dolce per u futuru di u zitellu.

E rigioni chì deve esse osservati cù l'iniziu adulescente di l'attività sessuale

  1. Speak with a spouse directly and frankly. Ùn li dì micca e so "fatti" chì i vostri opinioni aiutanu à prutezzione di e vicissitudes di a vita sessuale. Un adulescente si sentenu quandu chì qualcosa ùn hè micca accittatu cù ellu è se elchia ch'ellu avia datu informazione falsa per ella, ùn viulinu solu a rilazioni è chì sarete ghjustu hè più difficiule di esercite influenza.
  2. In a spiegazione, evite u usu eccessivu di a terminologia, perchè u zitellu sanu cumpretu ciò chì hè in attu, è chì significatu chì vulete trasmettenu à ellu in i vostri paroli.
  3. Ùn averpu un figliolu. Hè digià vicinu à un periuvolu periodu di divintà una parsunalità, hè inoru per u so postu di i so sònnii, è chì l'altri pensanu nantu à ellu. Ùn avemu bisognu di chjardu stu tema cù argumenti demagogichi annantu à u periculu di cuntraienti una malatia ginekoloica, e cunsequenze di un primu di gravidanza, l'avversu, etc. In casu altru hè cercà è esse di parlà à voi nantu à questu tema. Cumincià cù u fattu chì u sessu hè parti di relazioni umani. Ma deve esse ricurdatu chì a furmazione di u sistema ripruducede solu a l'età di 18 anni, perchè ellu stessu hà da circate cunsechja se duverà esse prestu cun "crescente".
  4. Sè vo vulete un annunziu per piglià una cunsultazione cumpresa nantu à a cuncepimentu è u gravidenza di un zitellu durante a gravidanza, portanu un adulescente per vede un ginecologu. Hè divugnu à ellu u partitu biologicu di questa mena, parranu di mètudi siguri di contracepzioni. Allora u zitellu hà caputu l'essenza di a storia di questa mena è diventenu più rispunsevule à sè stessu.
  5. In u periodu pubbaru u zitellu hè assai contradisturariu, postu ch'ellu ùn cunnosci micca u so vulete nantu à u sughjettu. Un desertu hè sustituitu da un altru. Hè difficiule per pudè d'assicurà immediatamente quellu chì deve veramente in questu pezzu di u tempu è più importantu, chì hè ghjustu. U vostru travagliu hè di spiegà à ellu. A questu tempu, quandu parechji adulescenti sò avè cunsiglii nantu à questa mena, anu bisognu di vena è dumandate tuttu ciò chì interessa. Avemu bisognu à l'adulescente chì ùn ci hè nunda di vergoglie in discussione stu tema è chì hà u dirittu di sapè in questu.

Per scopra à l'adulescente hà e formulezione curretta di e contraceptivi è da a so struttura di corpu, dumanduleghja parechje dumande impurtanti. Se qualchi idee nantu à questu resulte per esse distortu, chì spessu spessu, dìcenu cumu e cose sò in a realità. A più informativa durable chì u zitellu sia, a stuminta quantità serà in u futuru.

Se l'"cosa pessimu" hà già accadutu

U statutu non emotiu di l'adulescente, o a so parsunalità, ùn sperene micca u so passatu voluntariu à a vita sessuale è usa contraceptivi in ​​modu corremente. Dà una vita sessuale cù un altru paru cù accordu mutuale ùn hà micca un effettu negativu in a psique di i dui adulescenti.

Ma in u casu di una gravidenza micca planificata o d'una infizzione cù una malatia veniglia, a situazione cambia radicalmente. À un adulescente chì hà scontru un problema simili, hè necessaria una campana especiale.

Spiecanu chì questu puderebbenu succede à nimu. Una zitella chì si trova in una situazione tali hè bisognu d'assistenza psicosocial. Hè digià in una situazione difficili è a vostra pressionazione solu esaltà a situazione.

  1. Ùn cundannate micca, è ùn cundite micca. Ricurdativi chì sì un paese è chì, in u primu locu, aiutavvi aiutà u to figliolu.
  2. Ùn pridite micca un avversu di un abortu immedatu. Hè bisognu stessu pende a prosa è cunse è fate una decisione. Spiicalli spiegà i possibili consecuenzii di l'abortu.
  3. In certi casi, avemu bisognu di involudà un psicologu chì, almenu paralle, allughjava u paci di l'ansietà.

Attrazione di un psicologu

In età adolaghante, un zitellu pò truvà in un statu mental complexe, perchè u so cumpurtamentu cambia per u peghju. I paisani ùn sò micca sempre successu di spiegà e raghji di questi azzioni, in particulari quandu u zitellu in ciccà in ellu stessu è ùn ceuta di fà u cuntattu. L'anziani puderebbenu sospetti di quarchidunu cummettanti atti violenti versu u so zitellu. A volte l'unicu modu sicuru di sta situazione pò esse un appellu à un psicologu.

A consequenza di e atti violenta pò manifestà in a perdita di interessu in u sessu o vice versa l'emergenza d'interesse eccessivu in l'esfera dada. Un zitellu chì hè statu sughjettu à a viulenza perde interessu in a vita, a scola, a cumunicazione cù i pari. Puderia l'insùmane è a perdita di l'appetite. In questu casu, una cunsultazione cun un psicologu aiutanu à identificà a causa di tali cumpurtamentu.

Ricurdativi chì sì, cum'è un primariu, aiutà aiutu comu si sviluppau senza pinioni in stu periodu. Per entendre a questione nantu à u principiu di l'attività sessuale, i adolescenti spessu necessitanu un cunsigliu d'adulte, anche si sò teme l'admiten.