Sergei Bezrukov è Anna Matison starrò in un ritrattu di ritrattu romantica

L'annu successu, unu di i parenti più belli è stabile di a cinematografia russa split. A nutizzia di a separazione di Irina è Sergey Bezrukov facia l'effettu di una bomba sfodendu. Finu a ora, assai fanni di a coppula cuntinueghjanu à discussione a inesperta decisione di a coppiu.

A ragiò principali chì u matrimoniu di i Bezrukovs s'insirimentu hè cunsideratu cum'è a rumanzu di l'attore cù a direttore Anna Mathison, di quale Sergei si metta nantu à u filmu di u ritrattu "Via Lattica". Sergei Bezrukov tipprova agisce a so vita privata da u publicu. In ogni casu, u prufessione di u cumpétante implica un interessu creatu di i televidenti à ciò chì i to idols live. In ogni intarventu di Bezrukov avete pruvatu truvà i so cumpuntamenti franchi nantu à l'ultime nutizie nantu à a vita privata.

Oghje hè divintatu cunnisciutu chì per l'issueu di frivaru di a rivista Elle Sergei Bezrukov hà starratu in una photo shoot di Anna Matison. I ritratti sò fatti in un stilu romantico, chì ùn manca di dubbitu nantu à a natura di a relazione tra u famu attore è u ghjovanu direttore.