I celu di i zitelli per a nascita di altri figlioli


Cumu dividisce a vostra mamma per dui? Aspittendu u sicritru figghiu hè una gran gioia. Ma quì i paisani stanu aspittendu assai difficultà. I celiti di i zitelli à a nascita d'altri figlioli hè un prublema chì a maiò parte di famiglia face. Ùn pudete micca evitarà ghjilosu, ma puderete reducirà stu sensu à un minimu. Allora i picciotti ùn puderanu micca purtà u vostru amori, ma saranu veramente nativu è intimidammi.

Hè necessariu contà di u futuru babbu, ma deve esse fatta in qualchì parte di u quintuimu mese, perchè un espertu di novu mesi si troppu longu per un zitillùcciu. Hè megliu per fà quì cù u cô cònjo, cum'è cusì: "Vulemu dì à una nova sorella, avete prestu avè un fratellu o un fratellu". Ùn dumandate micca quandu si hè felice. Dìdi qualcosa chì u zitellu hè in primu, cumu si bisognu di u vostru preoccuppu cumuni. Hè deve esse spiegatu chì i figlioli ùn anu micca ghjucà è parlà, ma in primu solu assai dorme. Pigliate u zitellu à voi à a tenda, quandu puderete cumprà un doti, cunsultate cun ellu, ringraziassi per aiutà. Quandu u zitellu hà presu in u ventu, permettenu u più grande un toccu.

In ogni casu, ùn permettenu micca a frasi chì à u nascita di u zitellu annantu à l'anzianu seranu micca sminticati, o hà bisognu di aiutà cù i travaglii di l'oghje u tempu. Questu ùn deve esse dichjaratu ancu in bèvule, altrimente puderebbenu irritazione è furore.

U primu ghjornu dopu à l'ospiciliu, l'attinzioni di tutti l'adulti sarà focu annantu à u natuvicu, è vi definiscemente u tempu à u primu, perchè ellu ferma assai. Se sente cerca de él, conversa, déjelo tomar una foto o disparar a la cámara del bebé, así que él también participará en la vida de la familia. Eppuru pò succorsu, perchè chì u zitellu più grande, sperendu à rende u passatu, cumencia à dumandà bolle, distorsioni e ancu scritte in mutandine. Pruvate micca di scullari, ma play along. Iddu vulìa essiri swaddled è shaken, drunk di una buttiglia, ùn si ricusate micca, perchè avè assicutatu u desideratu, u zitellu perde interessa in questu. È voce chì hè grande è chì sà ciò chì pò esse fatti, è u zitellu ùn pò micca fà. Ùn vi scurdate di carizzi l'anzianu, soprattuttu s'ellu hè un picciottu. I studii anu dimustratu chì anu bisognu ancu più di i figlioli, pigliate a regula di struparà è bè à l'anzianu, almenu 12 volte di ghjornu, ancu s'ellu u vostru babbu aiuta ancu.

A tutta a vita di una ghjovana mamma cù un criaturu: avete bisognu à lavare in camere, cocchi l'alimentu. E vicinu à u zitellu più grande, chì vole ancu di ghjucà. Chì deve fà? Insegnate u vostru primu figliolu "ghjoculi adulti". Pudete cuntene un lavatu solidu, è mentre preparava un cena, una lezioni di scrittura, per esempiu, l'ariondo, fate un oliu in u pianu è stende nantu à a ropa chì ùn vogliu micca afflittu. Duranti u caminu, quandu u so spertu più chjucu, pudete dettri u tempu à l'anzianu, chì puderebbe scopre tutte e fiorite è i culori.

Ùn compite micca i vostri figlioli. Puderia ferite un ziteddu, perchè tutti d'elli sò bè ​​in u so modu. Semi tutti sò diffirenti in u temperamentu è u talentu. Avemu bisognu à scuntà a dignità di ognunu di i zitelli.

Cumentà e situazione chì a cooperazione hè necessaria, per esempiu, recoger ghjuculi together. Pudete inventà partiti nantu à l'imaginazione: ghjucatu in una tenda, custruendu una fortezza, etc.

I figlioli inevitabbilità di disputa, insegni à sente à l'altri, o scopre a stanza in diverse direzzione, fate serebbe suttutu è avutru. Praise si puderanu risolviri u cunflittu. Ùn vò micca favurizà u paganismu contru l'altri, ma se u zitellu vole dicerà à ciò chì ellu stessu, eseguisce è elogio per franchezza. A più chjaru hè di assicurà chì i vostri figlioli capiscenu: se qualchissia hè ferita o in periculu, pudete avà da sapè da questu immediatamente.

I siclioti dicenu chì i ghjilosi in zitellu à u nascita di l'altri figlioli hè un sensu sano. Perchè avemu bisognu di nervi innecessari, ùn ci?