I esercizii fisici più necessarii per i zitelli

In u nostru articulu "L'esercitazioni fìsica più necessaria per i girls" vi cuntene: l'esercizii fisichi fìsici per i zitelli.
Uni pochi simule a più forza di l'esercitazioni necessarii nantu à a catedra seranu aiutu à ridate i vostri spalle, per piglià una postura bella per i fiorini, è ancu calmu i nostri nervi.

A maiò parte di noi perdurate parechje ghjorni à ghjornu, in una pusizioni sedienta statica in l'uffiziu in l'urdinatore o in u sediu di u so propiu carru in cunfitturi di trafficu. Per quessa ùn hè micca surprisa chì cù u tempu una stompata pare. Ma pudete trattà.
Durante a constanta di seduta, i musculi di u cuntratu di pettu, limitannu u ranimentu di mozzia. Per via di questu, invece di respirazioni larga è longa, fate esse exhalazione "petite". Pudete ancu sensu: tensione in i spalle; i maloforte; overstrain.

Per aiutà à respira torna à pienu pettu, hè cunsigliu per fà solu 4 simule exercici. In questu casu, avete bisogna à movione micca forti, ma suavanu, cum'è per esempiu, quandu si cumpendanu u gymnastica taichi. Queste esercii vi anu a sullivazione è a tensione. Sò dissenu appuntu chjaramente per ch'elli ponu esse realizati nant'àutru, solu chì sia nantu à una sedia.

Plegu.
A. Si posanu nantu à una sedia, mani nantu à i vostri genichi. I pedi sò nantu à u pianu à un pocu più di l'larghezza di i so cadenti.
B. Inhale è stenderni u to spressione, andate in eternu. Eccu, ma diagonali sò stati culpiti i ricciuti. Conduce i omanduli per pudè aperta u pettu. Allora nzèna è torna à a pusizione di partenza.
C. Exhale è arcu l'arritta. Circa u spine per fà fighjà cum'è un arcu da un grande bulu. Inhale è torna lentamenti à a pusizione verticale, po esse exhalate è rilassate durante parechji sicondi. Repetite l'exercitu 4 volte.
USE: Deterioru di u pettu è di a falata.

Spirale.
A. Seigne nantu à a catedra, e mani in a volta. I pedi sò nantu à u pianu à un pocu più di l'larghezza di i so cadenti.
B. Inhale è rinviate a spine, po esse exhalate. Fighjate à u spallezzu oghje, mentri spinning a spina contr'à l'uruguai.
C. Inhale è riturnate à a pusizione di partenza, palesa l'exhale è ochji nantu à u spallezza ghjusta. Questa ora si move in l 'urdettu. Inhale è torna à a pusizione di partenza, in u restu per parechji sicondi. Repetite stu sèculu 4 volte.
USE: Stretching the spine and upper back muscles.

Cosa à i lati.
A. Sitate in ligna nantu à a catedra, e mani in a volta. I pedi sò nantu à u pianu à un pocu più di l'larghezza di i so cadenti. Inhale è rinviate a spine, po esse exhalate. Fighjatu à a manca finu à chì si senti cumplicatu. Inhale, da turnà à a pusizione di partenza. Exhale è magre à a diritta. Inhale è torna à a pusizione di partenza, invece dopu qualchì seculu e repite l'esercitu 4 volte.
B. Per un stinimentu più intensu di i musculi, postu a manu lacalla in a testa.
UU: Stretching muscles of the chest and neck muscles.

Circles spalle
A. Seigne nantu à a catedra, e mani in a volta. I pedi sò nantu à u pianu à un pocu più di l'larghezza di i so cadenti. Archeghju i vostri braccia è dàchju i vostri coddi in un angolo di 90 gradi.
B. Lentamente è cumbattì u to ispalle in un cìrculu, mentre chì mantene a bracce bent.
C. è D. Exhale à u momentu quandu i spaddi sò daretu, inghjinate, u riposu da parechji seconde e repite u ciumi ispalla 8 volte.
USE: Reduczione di a tensione in u collu è spalle.

A bella postura hè creata da u prossimu correcte. Naturmente, se andate, ghjunghjite, perchè micca per dalli micca solu a vostra salute, ma ancu l'apparizione. Dunque, vi ricumandemu chì avete i so spalle, quandu cammina è mantene a vostra stasira flat. E un beddu cammellu site garantitu!