Cume una zitalla ùn esce micca solu un amicu per i picciotti

Alcuni certi sapianu cumu esse amici cù i picciotti, è qualchissia hè solu l'ughjettu di l'attinzioni. Cosa hè megliu: per esse amicu per i figlioli o per esse una zitella chì vulianu, ma, spessu, ùn vedanu una persona in questu. Infatti, hè difficiule per una zitella chì ùn deve esse u so sposu, s'ellu hè sempre aduprà per esse cusì. Ma, sfurtunatamenti o furttumente, micca tutti i carusi chì circundanu a nanna, perchè cum'è fratelli. Ci hè quellu à quellu chì hà vede un ghjovanu potenziale. Ma quì ùn hà vedutu nimu, salvu u fratellu. Hè a question risultatu, cumu si pò esse un picciutteddu stà solu un amicu per i figlioli? In questa situazione, hè assai difficiule di cambià tuttu è diventà solu micca un amicu. U fattu hè chì, se e persone anu usatu à vedienti in una figura per anni, hè ghjustu difficili per elli à cuncilià cun l'altru. Per quessa, avete bisognu di cambià dopu à cumprà nova persona. Eppuru, si veramente pruvate, a zitella puderia cambià l'attitudine di quelli chì cunnosanu da a zitiddina. Solu bisognu di pruvà micca è ùn vippene micca di u scopu di sempre.

Cusì, cumu si facevanu ghjente per esse un amicu per noi? Per principià, hè bisognu di capisce per quale hè cusì chì i ghjovani trattanu. In generale, micca ogni zitella puderia esse amici cù i picciotti. Sulu qualchi piacerebbe sapemu cumu per esse l'amici cù a vita. Cusì, prima di pruvà di cambià una cosa, pensate quantu avete bisognu. Dopu tuttu, i carusi anu andà, è l'amichi sò sempre. Ma, s'ellu capisce chì unu di i carusi per voi hè assai impurtante ùn solu cum'è un amicu, avete bisognu di praticà, ma senza chì cambia in l'arradichera.

Allora, ciò chì deve esse fattu, ciò chì cridite l'attenzione di i carusi. Prima, attente à a vostra aspettazione. Cumu si vestite, chì capelli ponu vèstinu, sapete cumu utilizà u maquillaje? Ricurdà chì l'apparenza hè sempre assai impurtante per l'omi. Sò i so amici, avete avè avutu avè avutu nutatu. In modu, u fattu chì hà sempre avutu un amicu pò esse usatu per ellu stessu. Dopu tuttu, cumunicà cun voi, cum'è cù u vostru omu, l'omi èranu diventati à voi di parechji maneri. Ora pudete aduprà st'impresa, più impurtante, hà dispusitatu bè da l'informazioni ricevuti.

Ma, prima di tuttu, rimesse à a vostra prisenza. Ùn avete firmatu di veda fora, almenu qualcosa di ricurdari l'omu. Per fà questu, avete bisognu di vultà e so capeddi di l'omi. Questi include sport suits, hair cumparatu. Inoltre, si ùn avete micca aduprà cosmichi, avete bisognu di ste articulu. Ogni donna hà da pudè subitu cù i so vantaghji è ammucciate e difetti. Questu artu deve esse amparatu per aiuterà per vedà a vostra attrazione. In più, per esse di feminile, avete bisognu di amparà cumu ponu vistimenti chì salizzanu a vostra figura. Per esempiu, hè menu prubabile di portà jeans è ghjira. A fasgone hè vestitu per una donna reale. Sè ancu ghjovate jeans, pruvate usà quelli mudelli chì sottolinanu tutti i vostri chjosi femminili. Inoltre, avete da sempre a vigilazione di i vostri capelli è u so capelli di cuteddu chì voi veramente. Spiecà a cura di i bè è u capeddu. Avete sempre megliu simpaticu. Ancu s'è l'averebbe venutu à a vostra casa, avete bisognu di vede u normale. Di sicuru, nuddu si parleghja di ghjorni in ghjocu u ghjornu in custruzzione. Ma puderete sempre a pezzu, tintatu, in ropa neve. Ancu s'ellu vulete caminariassi, aspittendu l'arrivata di l'amici, avete bisognu di vistitu cusì chì ancu i vostri robbi casani ùn anu micca averà u fattu chì site una picciotta.

In più di i vestiti è u maquillaje, sempre tenete sempre ricùardi di u vostru cumpurtamentu. Pagau cura di cumu si riri, cumu si muvianu, cum'è dichjarà. Sè vo vulete risate, movimenti bruscarasi è ùn mai stendu emozioni in una conversazione, avete da rinvià. A zitella ùn deve esse purtata defiantly. Ricurdà chì a feminità hè u patrone principale per ogni donna. Dunque, sempre viginite e tene. Prima hè ghjustu difficultu, ma in u tempu, pudete fà tuttu automaticamente. Ricurdativi chì ancu ddi donne chì sò sempre chjamati "picciotti", s'elli avianu bisognu di cambià, è, in u mumentu, si cuminciaru à fà cum'è a so propria feminità. Dunque, ùn pensate micca è si mette à u fattu chì ùn pò micca fà nunda. In fatti, hè assai faciule di ciò chì pensanu. Inoltre, per u tempu di cambiamentu, se puderete, bisognu di ricusate di cumunicà cù a persona chì amate. U fattu hè chì avà deve vedà u ​​novu "avete" questu forme, è micca guardà vede u prucessu. Assicuratevi chì, se i cambiamenti sò radicali, u zitellu avarà notte è stà sbattugliatu. Dopu questa succorsu, ùn si pò distendu in tuttu. Capisci chì a prima impressione visuale pò arruvinà u vostru cumpititatu sè ùn avete micca cambiatu. Pruvate à cuntinuà à cuntrollà dinù sè stessu è ùn permettenu micca qualcosa "maschile". In più, per finiscinu d'esse un amicu, ùn avete micca babbu di i vostri figlioli. Parechje ghjente chì amici sò sempre listessi per aiutà i so omi, per fà assai per elli è per elli. Ùn avete micca bisognu di fà questu. Sò una zitella. Ricurdà stu sempre. Hè i ghjovani chì deve aiutà, si cumportanu respetuosamente, pigliate e cura di voi. Eppuru, vi pudete pensà è aiutà, ma ùn mette in tuttu u so spalle. Ricurdativi di quale sì u ùn permettenu micca cumportanu cum'è sè se trouve nantu à ugguali. Sì dapoi. Cusì ùn deve fà creà un travagliu, bevede menu è fume.

Per fà stà per l'averebbi solu u so amicu, ùn avete micca bisognu di tantu tempu è energia. A principal hè à avè pacienza è d'apre da cuntrolla sè stessu. Ùn mai ùn permette i vostri amichi cù e persone nova chjamanu un "fratellu" è "u vostru campagnu". In questu, i vostri amichi ùn avete micca avè cuncipitu novi acquisto nantu à questa percepzione di a vostra persona. Parlà cusì cun elli è ricurdate chì sò una picciotta. E ancu s'è amu veramente amà, ma ùn pardunanu una attitudini rudica è ugguali cun elli. Se l'omu si pensanu chì vi parleranu seriu è vi vede cambiassi in sè stessu, ùn cessaranu di esse per elli solu un amicu, ma ancu sarete una picciotta chì pudete amparà è amare.