20 manere di vede modellu è bella

Tutti i donni giovani anu vulsutu ùn vede micca solu belle, ma ancu intese. E cumu scopu di fà questu in questu articulu.

1. Cum'è un magnetu

Quandu a prossima volta ti selezziunate u vostru spiritu, pruvate qualcosa di a vaniglia. I perfumuri sustinendu chì questu hè unu di l'areni più sensuale. In modu, a vaniglia pò esse micca tutta dolce è dolce è micca intrusiva.


2. Possibilitati limitate

Ùn ci hè nunda à u pitittu chì a fine di u ruboru. Ancu s'ellu ci hè quì, hè. Questa hè una crema tonalità aplicatu malamenti, i fruntieri visibilii chì spoocanu l'imaghjera sana. Allora no pensemu micca solu chì noi, cun noi l'artisti di cumpunammi sò in solidarizazione, per a maiò parti, nota omi. Tandu sarà salvatu da i raspenti, sponges è pacienza, cù quale ti puderete aplicarle culpritore è crema tonale.

3. A verità in u vinu

Ancu se un omu ùn hè micca un sommelier, vole ancu "degustà" i vostri labbra cun u culore di vinu d'età: prune, bacca o uva - ùn importa, quellu di queste sfumature hè a tendenza di a stagione. Tù u samanavernjak sapemu chì a pintà i vostri labbra cun lipstizzi brillanti ùn hè micca una facila faciule , ma ancu ricordati chì si deve esse appiicatu cù una precisione calligraffica o micca appiicata à tutti. Pigliate u lapisu di contour è scorta spicesali.

4. No ordine

In vista di u vostru embiu, i circonde persone anu bisogna l'impressione chì ùn hà micca spentu un minutu di u tempu nantu à ellu, micca una sorta di stile. Ùn aghju micca u tempu per assicurà i me capelli.

5. Luce di posizione

In i vostri anni, i nostri aviani ùn avianu micca idee ciò chì un cummerciu di alta (una ferramenta chì dà radiance di a pelle). E ora avà un altru prublema: hè difficiule di stabilisce a scelta. Diciemu: piglià una chì dura più longa è aspetta naturali.

6. U sole in a buttiglia

Un bon risorsu tonificante, cum'è u soli, hè fattu per fà a so zucca senza pruduttu, ma dinò di più suave, più prudente. È micca solu per a gràzia. Una tessitura inghjustita in forma di un gelu o mousse hè idealizatu distribuitu è ​​ùn ùn micca lasciate e "manichi" "manichi" in u pelle.

7. Eyebrow

Olvidà nantu à l'aghjustà u cesu sta stagione. O facenu cun cura, preservendu a densità naturali è a forma naturale di e cellre.

8. Un tiru

A deci minuti di u sonnu di notte di dolce, chì sacrificarete per pudè sculpite frecce, hè una tarifa negligibile per a feminità. Approvvisti vrodeenauchitsya hè impussibile - stu "rigalu innate" ùn hè micca accettatu da chì a furia apparente lampènduli in forma di un penne di feltre.

9. Eccu

Sì u pianu chjude, perchè tù, è sò in modu perfettu. Vede a vostra salute è ùn anu micca aduprà utilizà u maquillaje per fà chì i filamenti brillanu (quelchi di i prudutti riparanu i vostri capelli). Applica u pruduttu à a fine di l'elegimentu.

10. Scene pastel

Tuttu avete fattu per u fattu chì sta staggione u criticu principalu per a sexualità diventerà a natura. Simu sò cuntenti. Tinturatori di lacenti è lipsticks chì si ungevanu cù a pelle.

11. Aghjunghjite culori

In robba brillanti, pudete facilmente cheer yourself up. L'orange, viole, crimson, blu, rosso è verde sò terà di culore veru. Di sicuru, ùn ponu micca chjamate cusì cusì per ogni ghjornu, ma deveru bisognu di circà in u tempu.

12. Hint Transparente

Mentri certi sò riabilitatu cù cardigans di grande affattu, resistenza di ghiaccio à pruvà à Valentino vistimenti, biole di Dior, e fanzini di Givenchy, chì permettenu vede u corpu, calziu o a so assenza. Una opción più tranquilla - Stella McCartney veste cun maglie trasparente. Di sicuru, tuttu questu hè più adattatu per a sera perchè per una reunione di ghjornu o di negozii. Eppuru, da l'altra banda, secondu di quale duvete tentativu di parlà.

13. A conversazione di l'omu

E ragghiuti siate assai attenti à i cosi di l'omi, nant'à a camma bianca nè o un esmoquinu, mette nantu à u corpu nùmeru. In questa stagione, ogni moda ùn deve micca solu l'articuli di ropa, ma ancu in un palazzu di l'aria, un caprettu è pettu. Dilute l'excevule masculinità simplicità piace femminile - sequins, stampi animaliici è accessori metallizati.

14. U passu più largu

Modest i foglie di u liceu sò permessi di esse stati suldati da quelli chì sò stati fugliati in un codice di vestitariu di vestiti. Tuttu u restu - per esistene nantu à a strada di raid, per ùn avè vaghjimu ghjalanu in faldes cù tagliati à u quadru.

15. Principessa in u pezu

Grandi, chjuca, asimmetricu, culurite, classicu - avà i pijani l'apparevanu davanti à noi in tutta a so gloria. In pezzi oziu, hè faciule facilitu per pudessi è femininu. A natura più masculina è à tutti combina chispe di sfarenti dimenisuni, dimustrendu una attitudine simplice à a moda è un sensu d'umaghju perfetta.

16. Nero Rojo

Contraste combinazioni di culori sò sempri brillanti è attentativi. Se vulete aghjunghje i vostri stritti admiring, pruvate nantu à i prudutti attenti è sexy in u biancu è u russu.

17. Calenziu a serpenti

L'invariable leopard print - u piacevule di parechji moda è sta casata hanu datu a manera di u culore di u pitone. Sottu charmu di serpenti vènsenu e case di moda cum'è Prada, Gucci, Chloe, Missoni, Dior. Assicuratevi, a pitone seducente è autore assicurata ùn pò micca tollerà altri rèttili vicinu, cusì liberate u regimentu in u vestitariu per vestiti, camicerne, accesorii di yuboki cù stu patronatu animalisticu.

18. Rabbi perikolużi

U culore di patent, capu in u spiritu di a pelle "Night Porter", esposa è rete - in a nova stagione di i role-playing games è fetishismu pò micca esse evitata.

19. Cabeza in i nubi

Un locu spiciale per i capelli. Chilurghi anchi ammenta u misteru è attrae l'attinzioni di u sessu oppostu. A principal hè di cunghjuntà l'accessori fashionista cù u vestitu casuale è tranquillu, ma micca cù cunflitti bè, o risichi d'avè assicutatu nantu à a cità.

20. Quaderni fateful

Cansu di l'elegante bohemia di l'anni settanta? Pigliate a custodia di no solu i 60, ma ancu i 40. Vestitone sottu à u ghjinochju, armenia sottucattiti, accessori eleganti, furusi, labbra scarelli. Hollywood Kinodive, micca altrimenti.