Cume fate bella in ogni foto?

Per aprire stu tema, vogliu accuncià u significatu di u nome. Chì significarà à esse bella, a bellezza hè un cuncettu relativo. Per ogni persona, u cuncettu di a bellezza hè u so propiu. Cusì, u cuncettu di a bellezza hè sempri spaziali, ma chì una fotografia pò esse clarificata più specificamente. Allora a fotografia hè un momentu fieru storicu.

Comu a cunseguenza, parechji di noi sò cuparti di panicu durante u cullizzioni di fotografichi, in particulare in quantu à e ritratti nantu à u passaportu o qualchì ritruvimentu solenni. Ci hè una categuria di persone chì a persone si cunvince ch'elli ùn sò micca i fotogenici è, per questa sola, sò fotografiati solu à anguria estrema. Qualchida photo hè una tipu d'opra maestra per ogni fotografu è ogni foto fatta per ellu hè una bella photo. Cosa da fà, cumu per esse bellissima in foto? A risposta à sta dumanda lirica pò esse cusì dolore simplice: per esse ghjustu in una photo, bisogni à turnà à un fotografu prufessiunale.

Solu queste sanu cunniscite e tecniche speciale chì ancu una fugliosa donna provinciana pò fà una bella principessa. Chì sò sti trucchi chì facenu miraculi? Ma, cumu dicenu, tutte sperienze hè simplicemente - piglià una photo, u ritrattu pensanu cum'è una camera. Eppuru, per suprattuttu, ùn si ne scurdassi di l'apparenza di a persone chì vi serà fotografiatu. Dopu tuttu, accunsenu micca impussìbule di piglià una bella foto, se u vostru aspectu ùn hè micca assai. Per ùn dumandà sè stessu u tempu in a so questa problema retorica: "Cumu resultarà bellissima in ogni foto?", Pruvate da disassembramentu tuttu in i piazzi. U primu di queste stale unassemblature hè chjamatu l'apparizione. Questu chì a nostra aspetta hè cumpreta di: una persona, capelli, robbi, un sonne, una pose. È solu se tu portate tuttu questu in un certu settore, pudete piglià un bonu scantu, chì vi farà piace micca solu per voi, ma i vostri amare.

Una di e reguli basi di u maquillaje, prima di vultà à esse fotografiatu, sguassate da a to faccia ombrei brillanti è lip gloss. Ma di ogni regula hè una sceta: per voglia i labbra per esse cumpiunati in a photo, avete bisognu à aplicarle lip gloss à u mezu di u labellu. E in tutti l'altri maquillaje hè megliu per adherite à a fucsia di u vostru culore. Aghjustassi ancu chì i capelli si vede naturali, u più naturali u tò capelli mi circundanu, u megliu pudete piglià a foto.

Clothes, chì deve esse, perchè s'ellu si selezziunate u vestitu sbagliatu, a foto ponu enfasi di tutte e vostre difetti. Eccu, avete esse evangelizatu i culori brillanti è i grandi disinazioni, è dà preferenza à i vistimenti più oscuri, postu chì sò cunnisciutu chì u culore scura. E in a foto, voi cercati più rideru di quellu chì hè veramente. In quantu u surrisu, hè megliu cà u vostru sonne naturali - micca. Per quessa chì, à fotografià, u più sughjettu sì, u megliu. Bonu, l'ultimu cosa chì vogliu parrarà hè a pusizione presa mentre fotografia.

I fottografiali prufissiunali sò cunsigliatu per piglià una impurtante naturali durante u prucessu di simmu. I più cunduti sò u ritratti in a mezza girata, ma se vulete esse fotografiatu direttamente, avete bisognu à almenu trasfirià u pesu di u corpu in una stesa, per enfatizà a cintura è tutte e curve di a vostra figura. Quandu fece piglià ritratti, pruvate à pensà à una dimensione tridimensionale, fate attentu à ciò chì hè in u fondu. Ùn si scurdanu ancu chì a mellor fonti di luci hè a luci naturale, questu, solari.