Ritenimentu di a film "Elegy"

Nome : Elegy
Genre : melodrama, dramma
Direttore : Isabel Kuakse
Annu : 2008
Paese : USA
Budget : $ 13,000,000
Duration : 108 minuti.

A storia di a relazione trà David Kepes (Ben Kingsley) - un maestru di facultà è i ghjovani immaculate Hispanic Consuelo Costilo (Penelope Cruz), chì si ritrova in New York. Hè un solitario ghjocu chì littaralmente hà pigliatu i slogani di a rivoluzione sessuale, allughjendu a so mòglia è i zitelli in basa di u trascuranza sessuale. Hè l'unica figlia di una famiglia di l'immigranti islàpichi. È u golfu apparente tra tutti si diventa u so postu per una scorchera novella, chì ghjittò à Kepesh fora di l'insegnamenti irresponsibili insane in a trasversale di l'afflictions d'amori è di i celosi ...


In u 2001, u pruteghju è omancu Philippe Roth (riunioni nominati per u Nobel, u Premiu Pulitzer, un qualchì maiori premiu di una modesta modesta) hà fattu un libru assai notevale - L'animali Dying. In u 2007, per a so adattazione, Isabelle Coixet hà pigliatu, è l'adattazione di l'opera littiraria fu pigliata da Nicholas Meyer. L'Isabel estetica ("Paris, je t'aime", "A mo vita senza me", "A Vita secreta di i parole") pusendu i accenti un pocu micca induve eranu cunvinti da l'autore di a fonte originale. Ma questu quì, hè una materia di gustu è angulu di a vista di u mondu personali.

I roles principale sò guasgi immediatamenti appruvati da Ben Kingsley, Dennis Hopper, Patricia Clarkson è Paz Vega, ma nantu à u settore invece di Paz hà fattu Penelope Cruz. U sustituciu ùn hè mai spiegatu, è a cumunità Internet hà cuminciatu à maravigliate: perchè averia? A versione wittiest sona cusì: "Questu hè fattu per mantene a prucessione di l'età di i caratteri è l'attori". Cumu, Kingsley hè più crescente di Cruz tutti per u stessu trent'anni ... Ma à questu - quì sottu.

Quandu un omu adultu conscientu hà sceltu: cambiò l'operu, ma a vita di a famiglia, per un avellu è, per consensu, micca di a famiglia. Cusì, un drama internu classicu iniziu: a lotta trà l'hédonisme è u sensu cumunu in un individu particulari. Sta lotta in u menti di u caratteru principale passava cù successu variu per u tempu, finu à u tempu. U tempu hè ghjuntu / in un locu in u spaziu "dopu cinquanta": dopu l'hédonisme gradualmentu (quandu succede) hè crisciutu in una cobardizia bundle, inertia è incapacità di trattà di difficultà.

Perchè stu successu, dopu à tuttu, si vi vede pocu, a vita hè stata successu è tuttu s'hè giustu quasi quandu vulia chì era? Quasi tuttu sia un altru: u prufissore cresce vechju, irresistibile è irrevocabile. È questu prucessu naturali, hè assai teme. Inoltre, u dramaticu classicu classicu hè mezclatu senza menu di u drama classicu esterni: a mesparanza o "... ai cuncepitu u vostru babbu". In generale, hè un prufissore di littiratura, hè a so prima studienta. Prima sò u sessu, da amore, da a crisa è u malentà. Tra l'elle - una grande educazione in i dui, trenta anni di difesa, un amicu cusciottu "per a salute" è un amicu per parlarà "à quellu". Sicura chì ùn anu micca successu ...

A trama, in principiu, hè trivial. Ma neccu è in questu casu particulari si parechje frescu - in questu meritu, senza dubbiu, Penelope Cruz (hà pigliatu u corpu ideale) è Ben Kingsley cù i so riflessioni. U megliu momentu di a film: a morte d'un amicu cun cunchiùgliu ch'elle ùn deve micca esse voce, ma chjaranu in modu di manera clara è inambiguamente in l'aria.

Allora: assai eroticismu, assai Penelope Cruz nudu, assai riflessioni è cuncludii. Filmatu adultu, pensativu è sensu per quelli chì avete qualcosa di pensà è sensu.


Natalia Rudenko