Tipi di vestiti

Ci hè parechje muderatu di stili di vestiti. Qualchissia aderisce rigurosamente à un certu, è un omu cambiassi constantemente i so annessi. Hè assai interessante per sapè da quale ragioni di vestiti pò esse attribuiti à questa o quessa. Cuntinuà à avè acquistatu da chì tipi di stilisticu di vestiti.

Style NEP

Stu stilòcopate alcune robe chì era strappatu in i 1920 in Russia. Questa hè una cinta sottupostata per vestiti cammisa in tagliu à i ghjinochje, culpisci u capicucchinu, ficolatu ficolatu.

Stile di i 30i

Stu stilu è assai femininu. I vestiti accentanu a figura, a larghezza à u mezu di u vientu, a cintura hè più stretta, a fasgianu hè larghevule, i manichi sò riagiti.

Stile di i 50

A peculiarità di u stilu è modesti. Abate e vestiti A o H furanu, durata à u mità di l'ova. Scarpe cun tacchi bianchi, sharp-pointed.

Stile di 60 anni

À quellu tempu ippuli apparevanu. Cammisa reale cù slogan è disegni, in u cursu di a mini-falda.

Style Wamp

I vistimenti di stu stili sò pruvucatori, di un corpu originale. Cun caracterizatu da un decocuulu prufundente è u corpu leopardo.

Stile di corpu

L'urdinazione hè di ottene l'effettu di a nudità. A robba ripite tuttu u contu di u corpu. Lu materiale hè lycra.

Ballet

I roti di stu stile si sò ripetuti da ballarini balli. E vistiti cù un corpu stretchinu, chì aderite à i strapii fini, è a fetta hè magnificu, cum'è un tutu di ballet.

U novu arc era

U fundatori di sta nova imagina era Christian Dior, chì publicava a so cullezzione in questu stile in u 1947. Hè stilizata in i vechji ghjorni. Funti distinti: faldes fughdi à u pianu, manichi chì sò cullati in u spalla, è à u peddlu stretta, crinoline, cintura stretta, corpu strettu.

Stile di lione

Questu stili hè un tipu retro. I tragetti di stu stile si distingueru da una sita o tela di cuttuni addisatu cù ricami, lacus, finissimu fine, grazia.

Stile classic

Rapprisbenti di stu stile: un costume inglesi classicu, un vestitu tuttu nìvuru. Oghje, i vistimenti classici includenu i jeans.

Strufruttivu

U vistimentu di questu stile hè marcatu da un enfasi nant'à u furmatu, u disignu. Questu stile apparse after the First World War.

Style Abundance

U fundatori di u stilu hè Jean Paul Gaultier. I culori di stu stili sò i più brillanti. L'affari sò belli eccricti, chì causavanu, à u principiu di kitsch. Tutti i filmi possi è formi sò accettati. A cumminazzioni ùn hè cumpatibile.

Elegante

Inutili, hè chjamatu multilingue. U nome parla per ellu stessu. I roti sò colpi in parechje strata, è una cosa curta in cima di una longa.

Stile pijama

Stu stili includenu i cose più cumuni: i pantaloni, magliette, blusas, ma ùn anu micca esse amicu. Comu accessoire, i buttoni sò usati in grandi quantità, borsa di ricci.

Stile graffiti

Stu stilu di giovani hè una continuazione di l'anni sixties - arte pop.

Disco style

Stu stilu di giovani hè distinatu da u so brillo, l'extravaganza di e forme, l'usu di tessili sfarenti, decoru originale. Clothes for dance parties and discoclubs.

Art Deco

Stu stili era populari in i 20-30 di u seculu passatu

Stile difettu

Una funzione distintiva di questu stile hè una mistura di stili differenti. Comu esempiu, pudete furnisce stu vestitu: una giacca cummannusa nantu à un vistitu in un stilu romanticu, o una brusa folklore cù cilesti sporti.

Eccu sò i principali tippi di vistimenti. Oghje, ùn pudete micca univessà distribuisce a ropa per appartene à un stili particular. Dopu tuttu, u listessu cosa in cunglizzione cù l'altru pò acchèviate parechji stili di ropa. Per esse cunsideratu stylish, ùn avete micca sceltu unu per voi è stà à quellu tempu. Un ghjornu hè pussibule inseritu in l'imaghjini di una ragazza romantica di l'anni 30, è dumane se disfatta in u stilu occidintali. Ma s'ellu hè fatta cù u gustu, dunque ùn pò dì chì ùn site micca priva di un sensu di stile. Vestitare è esse stylise.