3 cose chì un omu veru facia

Ogni omu sapi u pruverbiu chì un omu veru chì deve plantà un arbre, custruisce una casa è sughjete un figliolu. Ma, chì eranu i 3 chì un omu veru havi bisognu à fà in u mondu mudernu? Ùn sò stati listessi chì eranu centenari d'anni fà, o hè qualcosa di novu chì sviluppau per u sviluppu di tecnulugia è civilizzazioni?

Allura, 3 cose chì un omu veru hà da fà. Avanzatu, un omu era obligatu di custruisce una casa. Chì significava dinò? In fattu, a casa, era l'oppurtunità di pruteggià di u fretu è i attacchi di i nemichi. Dopu tuttu, a casa pò esse chjamata casteddu, furtificata è prutetta di tutti l'attaccoli fora. Infatti, una casa forte è bona prima, hè stata apprezzata, perchè più forte di a casa era, più persone puderanu salvà di diversi catastrofes climatichi è di pruteggià di i maligni. Inoltre, micca ogni persona pò permette di custruisce un abitazione di veru, è micca una piazzetta chì si distenu da a so vulgari brisa di u ventu. Hè per quessa, l'omi ani pruvatu sempre di custruisce una casa vera per piglià una bona sposa. Dopu tuttu, in ogni momentu, i genitori pruvò à spusà a so figliola à u ghjovanu più affidà. Una casa forte era a prima prova di a so fiducia. Hè significatu chì l'omu hà pudendu acquistà accunsenu i fondi è custruisce personalmente a so casa, chì, ancu pruvata a so forza fisica.

Ciò chì ferma forte è grande mansione dice in u mondu mudernu. Eppuru, prubabilmente, l'omu hà avutu opportunità finanziaria per acquistà o allughjà impiegati per a custruzione. Avà parechje persone bastanu una casa cù e so mani. E, se casu, hè prubabile di dì chì una persona ùn hà micca bè soldi per pagà una brigata prufissiunali di cuntadini. A muntazione di a casa cù a so manu pigliarà più di un annu, è per quessa, in u mondu oghje, un omu ùn piace micca fà una casa, ma cumprà una casa presentable. Questu, micca necessariu, deve esse una cazalla o una mansarda. Inoltre, cum'è una "casa" pò esse un beddu appartamenti spiante in una bona zona di a cità. Probabilizente, u cuncettu di a casa, di fattu, ùn hà micca cambiatu assai dipoi u passatu. I paisani di a sposa sò sempre inquadore per u spaziu vivu di u futuru ghjovanu. Sora ora ùn anu preoccuppatu micca da i razzii di barbari è i frutti invienii, ma e pruspettà di vive in un appartamentu cù i ghjovani, chì, sicuru, micca in tuttu, o a pussibilità di rentà un appartamentu chì ùn deve micca costu pocu prezzu, chì avarà u bellu di a famiglia futura di a so figliola . Cusì, pudemu cuncludi chì a prima cosa chì un omu mudernu vole fà hè un spaziu vivu. È fate un donu, una eredi o un'immensa piscia salutamente, u principale hè chì u zitellu hà duvitatu in casu cù a so impresa futura.

U sicondu hè di pona un arbre. Chì era quì dettu di questu un tempu? U legnu, questu hè, prima di tuttu, dà nascita. È se ci hè una racolta, in l'invernu, a famiglia ùn anu micca giu. Allora, sottu u travagliu di l'arbre, significà chì u ghjovanu hà u so propiu paese nantu à quale puderia è pò cultivà pane, legumi è frutti. Ùn hè micca sicretu chì l'agricultura era prima una di e prublemi principali. Sì un omu era un bon agriculteur, hà avutu alimentatu in a casa, in più, parechji prudutti sò in vendita. Perchè li sordi l'omu hà l'occasione di compra di vestitu, utensili di casa è di legne per l'inviu, per ùn avè rinfrescatu in una casa fridda.

Allora resulte chì per un omu mudernu, cultivà un arbre significa avè un bon travagliu. Avà, quandu pudete cumprà quasi tuttu, a mozza principalu era micca u pane, ma i soldi. E l'esigenzi di i populu mudernu sò un ordine di magnitude più altu ca quelli di i so antenati. Perchè, in modu di campà in u mondu mudernu, hè bisognu di avè bastanti fondi, chì, com'è cunnisciutu, porta un prometu di travagliu d'alta paga. Hè per quessa, l'oghji di l'oghje ùn deve micca solu l'apprendre à manighjà a so terra beni. Hanu bisognu di avè un' intelligenza alta è ottene una bona educazione à l'università, cù quale pudete truvà un postu adattatu. Inoltre, per avè ingaghjamentu forti. Hè necessariu esse ambizzjuoso è bravura, puderà truvà suluzione micca standard è ùn rinuncia micca. Allora, in certe alcolu, l'omi muderni anu truvatu più difficiuli di cumprendre a seconda regula.

U terzu hè di crià un figliolu. Probabilmente, questu hè l'unicu chì ùn hà mai cambiatu. Quale persone voli di cuntinuà a so famiglia, per vede in i so figlioli i più boni qualità chì l'hà sdivillati da a nascita. Sicura chì cambiani i tempi, è i metudi di crianza sò diventati un pocu diffirenti, ma, però, ci hè solu una cosa chì hè stalla - per crecià un membru digne di a sucità da u so figliolu. Questu hè chì ogni genu veru prova di fà. Ùn ellu mai abbandunà a so famiglia è ùn pruvà micca di scappari di l'oblastu. Un omu veru è un veru paese vi farà educà u so zitellu è ùn mai dì chì ellu ùn hà micca u tempu. Tali omi sempre si puderanu cumprà casi e crescenu arbureti, ma, à u stessu tempu, i so figlioli ùn anu mai esse senza educazione maschile. L'educazione di sti omini sò stretti è ghjusti, è certamenti amate assai i so figlioli. Per via di u zitellu, sti zoppi custruiscenu a casa più bagnu è cusitissima è susciteghja u più altu arbre. Fate tuttu ciò chì puderanu è ancu pruvate à fà l'impedite.

Allora, 3 cose chì un omu veru in u mondu mudernu hà da fà vene un bonu spaziu vivu, avè un travagliu ben remuneratu è fate tuttu ciò chì i so zitelli ùn anu micca bisognu d'amore, cura è educazione propiu. Sì un omu pudarà alcunisce questu, pò assicurà tuttu in a vita. Ma, in fattu, ùn hè micca cusì faciule per cumprendi sti trè regoli. Ci hè assai travagliu. Per quessa, ùn hè micca surprisante chì micca micca tutti l'omi guverna alcun risultati, è, per consegettu, rializazione autore. Ma se u vostru sposu hà una bona casa o appartamentu, un travagliu chì ùn porta micca solu un inguernu ghjustu, ma ancu cun aligria, è in più, hè assai piacevule à i zitelli è hè prontu à invistisce in elli tuttu l'anima è tutte e finanzii - l 'omu chì si meriteghja.