3 fatti in contru u sex

Per via di piacè, l'omi sò pronti per quantu. È ùn hè micca solu à u vostru piacè, ma ancu u to cumpagnu. Questa hè a ragiunea principalu per questi l'omi vanu per u sessu non-stop, chì rigala u duminiu massimu in u mumentu di l'ejaculazione. Di sicuru, più longu hè a attuale, u piacè più piacè chì i cumandanti hanu pigliatu. Ma, anche u fattu chì u ghjocu hè assai bellu, ùn hè micca ghjustificatatu. Dopu tuttu, prima, cù l'approcciu per ghjustificà per l'orgasmu, una donna hà bisognu di pocu tempu, è sicunqui, tali cuntenimentu di l'iniziu di l'ejaculazione ponu influenza perchè l'omu. E trè fatti aveanu questu.

1. Dioni in l'eyaculazione facenu u corpu.

I medichi sò assai cuscenti chì i prucessi esternati sò assai preghjudici à u corpu. In quantu à u ritmu propiu di l'ejaculazione, hè ancu più terribili. U puntu hè chì un prucessu tali ùn hè naturali, cum'è un rimèsimu di quale l'operazione normale di i sistemi è l'organi currispundenti hè sfrattate. In più, sta pratica cuntribuisce à l'emergenza di u cancer di prute, chì hè assai, assai seriu. Hè per questu urugogi ricumandemu fermamente ùn solu micca di custruisce di u giant sessu, dilettante l'orgasmi, ma ancu per practicar l'ejaculazione regolari. Solu in questu casu, a probabilità di l'ocurrenza di disordini è disordini in u corpu serà minimu.

2. A necessità di ùn finisce un longu tempu hè una raffia chì faci una periculu di a psique.

Tuttu tutti pò avè qualchì pensamentu di i maratoni di sessu, ma in a maiò parte di i casi, sò causati da u desideriu di megliu in u lettu. Parechji vittime argumentanu chì quandu a cussa cuntinua, più divista, a donna riceve. Sì, hè abbastanza lògicu, ma in pratica tuttu hè assai più cumplessu. L'orgasmo femminile - una cosa difficiuli, chì ùn si pò micca pristate versu i reguli di a lògica. Da questu quì seguitu chì per ottene un disfuntu più grande per una donna in una manera "fugliale" hè impussibile.

Chì importa hè micca a durata di l'atti sessuale, ma a so qualità. I rapprisentanti di u giustu sessu puntanu chì si u zitellu viaghja correttu, l'orgasimu pò vene in minuti, è a so forza ùn serà micca menu di l'usu. Allora u ciclu in l'idea di u bisognu di ritruvà l'eyaculazione hè un prublema assai seriu, chì hè preghjudiziu micca solu per l'omu stessu, ma ancu per a so signore. Eccu un tipu di suggerimentu auto, chì in a fine ùn porta micca di qualcosa bè. Cusì ci hè bisognu di risolviri u prublema in u vostru capu, è ancu per migliurà e vostre capacità in u campu di piacè, è micca solu per stretchiri l'attru.

3. U cuntrollu di l'ejaculazione reduce u piacè assicuratu da u sessu.

Malgradu u fattu chì u sessu prolongatu ponu assai piace à i dui parenti, ma questu effettu hè temporale. U fattu hè chì un ritardo persunale riguardu in l'iniziu di l'orgasmo è l'eculazione duranti u tempu pò esse finite u piacè di u sessu. Allora, se u corpu si usanu à u fattu chì in u tempu ghjornu l'orgasmi ùn vene, dopu à un certu periudu di u tempu, una funzione cum'è piacere di piacè à a cima di l'intimità, ferma assai o rinfurzà.

Di sicuru, hè veramente pussibule di risolve questu problema è torna torna l'alegria di i cuntatti intimi, ma hè assai difficiuli di fà questu. In ogni casu, l'essenza di u disordine ùn sò micca solu in fisiologia simplica. U fattu hè chì durante u cuntrollu di l'ejaculazione, cum'è in u prucessu di l'attuale, un omu hè aggressivu assai psicologicu, chì simplamente ùn li micca permettenu à intruduce per riceve u piacè. Comu u risultatu, l'atti sessuale accuminzanu a attuiscenu à u rolu di qualcosa, ma micca soddisfazione.

A prucedimentu di tutte e cose, hè diventendu chjaru chì e maratoni di sessu ùn sò micca solu u significatu, ma ancu assai pratiche.

Di sicuru, pudete praticà, ma in u tempu, questu feranu a prublemi di salute. Invece di dilettante l'ejaculazione, hè moltu megliu ùn interferiscenu micca stu prucessu naturali, facendu per esempiu u corpu rilevanti per reste più veloce è da ritornu à a preparazione. Questa opzione ùn hà micca sola priservatu a salute di un omu, ma dinò l'astènesi à una donna, perchè averà vistu bè chì a so amatissima spina è annata, ma ancu sempre dinò per dà u so piacè. In questu casu, ùn serà micca solu di piacè fìsicu, ma ancu di i psiculogi, chì guarantiscenu a riescita di l'orgasimu più vivu.