Cuina nativa uccidintali, pratiche

In l'articulu "U culleghju naziunali uccidintali, i piatti" avemu dettu chì i pezzi sò in a cucina naziunali uccidentale è andaraghju in parechji ricetti in dettu. A cucina ucraina hè assai populari trà e altre cucina Slavica. Ci sò parechji platti di a cucina ucraina cum'è borsch e vareniki sò cunsiderati internaziunali. A cucina ucraina combina funti di tartara, turca, ungheria, cucina tedesca. A cucina ucraina hè assai populari trà l'abbitanti di Bielorussia, Ucraina, Russia. U borscht ucrainu più frequente.

Borsch ucrainu
Ingredients: ¼ di pollulu, 200 grammi di vacca, 2 vetru di kvass fette, 200 grammi d'agnellu, 1 vetru di kvass. Un caprettu di col, 300 grammi di patate, 1 cipolla, 1 pappbina, 1 zucca, 1 pettine. Ci voli bisognu di u ½ tasse di crema agria, anguilla, 1 tomate, 1 cullea di farina, 50 grammi di grassu.

Preparazione. A basa di u borsch ucrainu è u kvass 1 tazza di kvass cruda è 2 vetri di kvass fritte, diluita cun acqua per ùn esse micca più di 10 vetru. Pudemu a vigna, ¼ da u pollulu, dopu a quale hè stata estesa, a carne hè stata. In u caldo coceanu cù a carne, pusendu a beaute cut, aghjustà e razzi bianchi è zucca carole finamente.

Quandu si coccianu u pettine, aghjunghje u muntuninu in u borsch uccidintali, coguanu finu à chì prestu è piglialu. Una ora prima chì u pranzu hè prestu pusendu i patate, u col pudditu è ​​u coccu. Salo finamente chopped, situatu in una porcellana o un mortar di lignu, mischju cù una cullizzioni di farina, aghjunghjia finamente inata anita, tagliola, cipuletta bianca è schiacciata finu à una massa verra è uniforme. Allora aghjunghje sta mistura à u borsch ucrainuu è falla furiallu.

Quandu i patati è di col fate piccatu, aghjunghjenu i pancetti affettati freschi è u puree di tomate. Guarete è aghjunghjevenu in u borsch d'uvutu uvucatu ucrainu, bè ravagatu è raffia cù a crema agria. In ogni pranzu pusemu u cordellu o carne, u pollettini chicchi.

Kulesh
In u prucessu di preparazione, i prudutti sò in terra à una massa homogeneia, per via di questu chì a kulesh hè assaillatu da u corpu. In parechji paesi a sopa hè chjamata sopata.
Ingredients: 500 grammi di fegatu, 2 cullizzioni di farina, 4 spezii di latte, 1 zizzu di foglie, raccatura di zucchina, 1 zucca, 5 o 6 vetri di acqua, 1 vetru di latte, 2 ova, u salinu à u gustu.

Scumpredemu u bacinu bile è u fianu da u fegato, lavate u fegato è tagliate in pochi cazzi. Fritto in l'oliu cù porcini pezziunati, taglioli, carotti. U stufa di 30 o 40 minuti, aghjunghje un caldo o l'acqua. U fìgianu stufatu hè passatu 2 o 3 volte per una macchina di carne cun una sita grita è fria un tamarzu.

Friture l'arruste cù a mantra, dilute u calzu è coccia 15 or 20 minuti, strain, aghjunghjenu u fegate, cunglite è porte à foglie. I petti sò u pezzi di mantra è cù u latti e l'avemu omplate cù un kulesh sguassatu da u focu. Servisimu u kulesh cù cubi secchi, finamente picchi di pani bianchi.

Rassolnik
Questu pezzu hè populari per u so gustu, è u fattu chì hè abbastanza faciule per cocchi.
Ingredienti: per 500 grammi di carne, 8 o 10 seti ci anu pigghiatu 2 pepite, uva di a salsiccia, a mezza carina, 2 culi, 5 patate. Pigliemu un pepino di piume, 2 litri di acqua, un ovu, 6 spiuncini di crema agria, 4 coperchio di mantova, 150 grammi di col. À gustu, aghjunghje verdura, foglia, pepite, sal.

Preparazione. Brodu da funghi è carne, da adupicammu. Pogllini in salmuitu, limate, cutturati, sguassate i pani e crucciate in una grande paglia. Basalti, zappiani, taglioli, limpiari, rinsegna, tagliate è tagliate nantu à a mantra. A Cullera hè lavata è tagliata.

In u caldoa potabili ponemu li patati finti, portanu à foglia, aghjunghjite a cole è cocza per altri 8 o 10 minuti. U rinfrescante, rossolnik l'inzignatu, hà fattu, cun 2 cullizzioni di crema agria. Avemu un platu nantu à una tavola è in un pianu aghjunghjemu a crema agria è l'aneta finamente finita, è un pappacciu verde. Se u rassolanu hè stufa nantu à u brou di carne, aghju pututu un pezzu di carne in u pianu.

A preparazione di platti da un uccolu ùn duvite assai u tempu, hè un piacè. I platti avanguesi sò assai diversi, faciule digerisci è assai gustoso.

Chicken Pancakes
Ingredients: per 500 grammi di filettoghju di pollolà piglianu 3 cullenade di mantellu, 2 ovos, 1.5 cups di latti, 50 o 60 grammi di pane.

Preparazione. Dopu à u processu cù a caratteru di piscia, avemu chjude a polpa di i cosci, è da u pranzu, trasmessi u mozzu di carne cun u granu, pane currente, imbastitu in u latti. In a mutazione resultante aghjunghje a salata à u gustu, u grizzzzata d'ova, aghjunghjene grolati suleddi, diluita cun u latte. Stagnemu sta massa semi-liquida cun una cuchja in una padedda, pre-caliade cù mantra è fretce i fritteddi in i dui bandei à un culore ruddy. Avemu servitori à a tavula è l'acqua di i pancakes di tartini cù u mantellu friddu.

Gaddini stuffed da u rossu è di i funghi
Ingredients: per 1 kilogram di puddastru, piglià ¾ cups di rossu, 60 grammi di funghi seculati, 3.5 speziuni di mantova, 2 ova. Pettinedda di pezzu e sal di u gustu.

Preparazione. U carcassi di u pezziu prucessu sò sàzii da un "pocket", stuffed with meat minced, cottu da u rossu è di funghi, pusatu in una paleta, a salite, pour oliu è frigia in u fornu finu à ovenu. Oghje in 5 o 6 minuti, l'oliu in u quale si prestanu. A la tavola di puddaru relleveri aghjunghjuleva cù a mantra funnuta è tirà cun pappagallo.
Preparazione di imbottiture. Pane finamente cuttutu, cibumini bianchi secchi, fritte un pocu, stagione cù pepite, taglioli bianca, ova crua, mantra è u sali. Coglie u riso in u caldo di mushje finu à prestu è cunglite cù i funghi preparati.

I platti da i pisci sò savurosu, si sò steamed, hè un pruduttu dieteticu pruduttu. I ricetti di i piatti di u pesciu hè l'orgogliu di a cucina ucraina.

Forshmack da l'aringa
Ingredients: in una aringa in pesu di 200 grammi piglià un pezzu di pimenta amara, 1,5 cullizzioni di mustarda aggettata, 1 vetru di latti, 200 grammi di pani bianchi, 100 grammi di furmagliu neerlandese.

Preparazione. Si separà a carne di l'aringe da a peddi è l'osse, è di passà per un macinatu di carne cun una grilla intensa, è ancu un pani biancu imbastitu in u latte, ancu avemu passendu un macchina di carne. A massa devendia esse uniformata, perchè chì forshmak da aringe righjite deli- delicious. A massaria resultanti hè asciutta à un tamaru, aghjunghjenu a mantra masticata. Rete cun furmagliu birrettu, pepite, mustarda, mischjanu bè è ponu nantu à un pezzu in a forma di pisci. Sprinkle with julietus.

Pesci marinatu
Ingredients: per 500 grammi di pesci, pigliate ¾ glasses d'acqua, 2 foglie d'arba, 5 picosi di pepite dolce, 1 zucca, 1 cipolla, 1 culletta spunta 9% vinegar.

U pezzu marinatu hè un platonu populari usatu com'è un pranzu. Fate a marina: a cipolla è a zucca sò stati limpiati, lavati, cut in fette, mette in una puchina, aghjunghjendu l'acitu, l'acqua, pepite dulce, foglia è foglie bè. Allora u marinatu hè agitu frentu à a temperatura di l'ambienti è insistia per un ghjornu. À a tavula servinu i marinati cù tagliati, ma cù bè.
Prugna intitulé
Ingredienti: per 500 grammi di carne di porcone, piglianu 40 grammi di funghi seculati, 3 cucchi purée, 1 cipolla, 1 zucca, 1 kilogramu di patati, 3 cuecchi di mantova. Purtatu pettine cù pimenti è u salinu à u gustu, è aghjà ancu a foglia.

Preparazione. U porcu scaffutu in pezzi chjuchi, u salinu, una fruttu d'oghje è fremenda à a mità cun u purée di tomate. U zitula è a patata sò neinsi, cut in cubi, frittu in mantra, mischju cù cipolla picata è spermata cù pepite è u sali. Olii preparati chì pusemu in una pienza o un pappagallo, capelli chì altepenu e verdura è di porcu. Aggiunce a foglia di loureccia, coglie piccolo, pour u caldo di fuddinu è u stufa finu à oghje. Serviscia carne di maiale, per esempiu, cù patate cocia.

Pitbull, carni
Ingredients: per 500 grammi di carne, piglià 1 kilogramume di patati, 1 settimonata di mantova, 2 cuppa di purée di tomate, 1.5 cups di caldo di fetta, 3 cilazzi, 150 grammi di seccu o 50 grammi di funghi freschi, 2 tablespoons butter, 1 table cucchiau di biscotti, 1 cipolla di carne. À gustu, aghjunghje u patzu è u sali.

Preparazione. Pigliemu una vacca senza osci, avemu a limpià di e filmu è i tendini, a lavamu, passà per un macinatu di carne cun una grande grilla, fate cun una cipolla, pepite u sal di a massa ricevutu. Mettite bè a carni piccati, fannu li pilastri e ci dà una forma flat di i pezzi. Scorchemu a farina bituminaria è frittura in mantra.

A mezzo di a cipolla fretta si trova nantu à u fondu di u pezzu, aghju pututu funti (fate è frittu), fate elli cù un caldo fuddinu è stufatu durante 10 o 15 minuti. Per un platu di platu: patata a stufa in un caldo di fuddinu, aghjunghje a mantra è purée di tomate.

Dumplings with cherries
Per u filling, pigliate 4 cups of cherries o cherries, ½ tazza di zuccheru. Per riavrà, piglià ½ tazza di crema agria.

Dolci cirtee o ciliegie, aghjustemu l'osi, è fate a pasta di zuccheru, aghjustate per 25 o 30 minuti, sughjemu u zuccaru. Da e boli è di a massa, facemu vareniki è cibu. Servimos vareniki con cherries con crema agria e zucchero.

Vareniki cù bacon e liver
Ingredients: 700 grammi di fegato, 2 cilazzi, 100 grammi di grassu, 2 cullizzioni di mantra. Per a regola piglià 1 culletta di mantellu. U pappaghju è u salinu in vareniki aghjunghje à u gustu.

Preparazione. Cumpigliemu u fegato di u fegatu, lavenu, cogliu, corse in pezzi chjuchi, passene per un macinatu di carne, cambia l'aranciu, fate cù cugliera fritta, pepite, sal è cunglite bè. Dopu da a massa, facemu vareniki, aghjunghje u stuffing. Culore è serve nantu à a tavula vareniki cù u furu, è poverà cù un mantellu calatu.

Galushki
In i boli di duminii di cucina ucraina sò assai populari. Questa pasta cunzata, in issi longhi in chjucchi, fogghi. I pezzi di massa chì facemu di dipientu in acqua fogera salitu è ​​quandu sò vinuti, avemu coccu per un pocu più di minuti. I duminii agghiuncenu sò furnitu cù u mantellu friddu o cù cuddetta chapeula è bacon.
Ingredients: per 3 tazzi di farina di granu, piglià 3 cullizzioni di crema agria, 4 ova, 2 cullizzioni di zuccaru, 100 grammi di mantova, 200 grammi di furmagliu.

Preparazione. A farina sift, cunnetta cù l'acqua è ¾ da a norma di l'ova, aghjunghjendu a papposa eppo, tagliata in chjuschi, coccia in acqua salciata finu à sicuru. Pigliemu a dumpling de dumpling à un tastu, aghjunghjenu furmagliu ralicatu, ova, un quartu di burde di u fretu, u salinu, a crema agria, u zuccheru, fate finiscinu tuttu, mette in un pappagallo, è fremenu in u fornu da una ora. Avemu a dumplings à a tavula è li so bè cù manghjusate.

Ora sapemu quale hè a cucina naziunale ucraina, pratiche. In questu articulu avemu indicatu sulu una parte di i piatti in ucraini, chì spirammu chì ti piace. Bon appetit.