6 temi seria (è pocu) in a vita di Putin

U numaru nùmmaru di attacche à i capi di Statu ùn ponu esse cumminati. U ducumentatu in questu quì hè Fidel Castro, chì era tentatu à annunzià più di 600 ora. In Russia, a situazione ùn hè micca cusì tensa, ma l'assicua di disturbamentu civili ùn guarantisci micca a tutela sicurezza di u presidente. u situ realizava una selezzione di pruposte seriu (è pocu) in Putin.

L'attu più notu di a vita di Putin

24.02.2000

U primu tentativu seria à Vladimir Vladimirovich hè stata preparata in u 2000 in a cità di San Pietroburgo. Questu passava un mesi prima chì Putin era elettu prima elettu capu di u nostru statu. À quellu tempu era numinatu presidente in funzione di a Federazione Russa. Capu di u FSO Sergey Devyatkin hà dettu chì u crimeu era per esse à u funerale di Anatoly Sobchak. Piglia l'implementazione di l'organizzatori pruggittati hiring two snipers, ma grazzi à una operazione speciali anu sappiutu di neutralizà. Hè presumibbilmente, militanti checheni anu intervenitu in u casu sensacionale. Circò e personalità è a destinazione di i detti ùn anu micca cunnisciutu.

12.09.2000

L'incidentamentu hè devenu in Kutuzov Avenue, quandu una carru di Vladimir Vladimirovich era passava per ellu.

U caru "Zhiguli" hè perseguitu da a limousine di u presidente. U cunnuttore di u carru domesticu ùn hà micca ghjustificatu in qualse modu à i prezzi di u FSO. In u risultatu, a màquina di l'attaccu hè statu sfatatu da un jeep di accumpagnamentu. Sicondu alcuni relazioni, Alexander Pumaeane, un membru di una gang di criminali, era rispunsevule di u Zhiguli chì imponisce una gang, un assassinu è un suminatu d'armi in una gang.

Ùn sò micca sapiutu ciò chì successe à ellu dopu à a so arrestu, ma più tardu u nome di u criminale pareva parechje volte in casi maiori.

09 (10) .01.2001

A prossima volta a amminazza di a vita di Vladimir Putin hà in novu in 2001 in a cità di Baku. I servizii spezialisazioni di Azerbaïdjan infurmatu chì l'interprete era u terrorista Iraqi Kyanan Rostam.

L'assassinu era cunnisciutu sopratuttu in circuzzi strette, furmatu in Afganistan è hà ripetitu in casu d'accusazione di cunflitti. Questu tempu, Rostam hà micca successu à cumprà u pianu, era arristatu è cunnentatu à 10 anni da l'autorità lucali.

Ottobre 2003

L'attu di Vladimir Putin, chì anu publicatu pubblicazione in u mondu sanu, hè in u 2003. I media hè stata provista cun informazione chì l'ufficiale FSB Andrei Ponkin è Aleksei Alekhin metu cù l'ex tinenti coronelu di a saldatura statali Alexander Litvinenko per discussà un pianu à eliminà u capu di statu chì ellu dislike.

I cuncreti "chechi" ci vucanu à realizà l'azzioni di i militanti à a gastu di i finanzii attraversati. Sicondu u diurnu britannicu The Sunday Times, Boris Berezovsky era appena à u casu - un oligarchu disgraciatu chì oculta in Londra da a ghjustizia russa.

U 12 d'ottobre, Ponkin è Alekhine eranu arrestati è mandati per dumandassi à a pulizzia locale nantu à i carichi di u terrurismu. Una settimana dopu, i detti particularità sò liberati per mancanza di evidenza evidenza. L'uffujali FSB credi chì eranu i vittimi di un jocu puliticu cuminciatu da un ex-coronelu è un bilayrante. Paradoxiki, a so famiglia accusa à Vladimir Putin per a morte di Litvinenko.

02.03.2008

In questu ghjornu, un doppia intruma hè stata prevista. U novu presidente di Russia (Medvedev) è u primu ministru (Putin) avia esse eliminatu da u nativu di u Tayikistan Shahvelad Osmanov.

In a camara induve u scumbiu i terri, hà trovu un arsenale tutale di armi. Hè presumibule, hà scopu di cumpensà un assassinu da un rifle cun un miraculu otticu in un tempu quandu Vladimir Vladimirovich è Dmitry Anatolyevich passanu à longu u Vasilyevsky Descent. Osmanov ùn resistia micca in a detenzione, fù impiigatu da pussibili leghje d'armi, ma l'infurmazione nantu à l'organizzatore è u cliente era classificatu.

Ghjennaghju à ferraghju 2012

Unu di l'attacchiate più seriu cù Putin fubbe pocu di mesi dopu ch'ellu era statu elettu prisidenti di a Russia per a terza volta. A preparazione per una serie d'attacchi terroristi fu fattu in Odessa sottu u guidatu di Doku Umarov. U capu di i separatistichi checheni anu mandatu "annunziatu" Ilya Pyanzin, Ruslan Madaev è Adam Osmayev. Una splutazioni hè stata in l'appartamentu in quale l'esercitoterà sò vivi è si pudianu almacenà i so armi. Madayev muriu nantu à u puntu, è Pyanzin si n'andò in l'uspidale, induva si cuminciò à dà u primu tistimunianza. L'estrimista parrava nantu à i preparazioni preparati è i preparazione per l'assassiniu di Vladimir Putin. À l'interrogatori, Ghjesù impartia u so cumpagnu, chì scumpariu durante u focu.

Adam Osmayev hè stata dettau dopu in u cursu di l'operazione speciale. Era un ligame trà i cumbuli è Umarov, è in modu attivu in a recrutura. In u so laptop personale sò stati struzzioni è un pianu detallatu di l'accionu, cumu per sappiutu a carica presidenciale.

Ilya Pyanzin hè statu cunnannatu in Russia (10 anni di prighjò), è Osmayev hè statu pruvatu à u territoriu di u Ucrania. In u 2014, Adam hè statu liberatu, cum'è l'articuli relatati à u terrurismu fora fora di u so casu.